MSN program

  • Jeg har hørt om et program til msn eller et program der logger sig på fra msn serverne og fungere som en messenger. Her kunne man så se hvem der havde slettet en fra deres msn. Noget i kan sende et link til? Så kan jeg få ryddet op i min liste... :]

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Claw
    Jeg har hørt om et program til msn eller et program der logger sig på fra msn serverne og fungere som en messenger. Her kunne man så se hvem der havde slettet en fra deres msn. Noget i kan sende et link til? Så kan jeg få ryddet op i min liste... :]


    Du kan da se det fra din MSN ..


    Funktioner --> Indstillinger --> Beskyttelse af personlige oplysninger og så under listerne med folk der kan se dig, og dem du har blokeret er der noget der hedder: Se, hvem der har føjet dig til listen over kontaktpersoner, og en knap der hedder vis .. Tryk på den .. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Claw
    Jeg har hørt om et program til msn eller et program der logger sig på fra msn serverne og fungere som en messenger. Her kunne man så se hvem der havde slettet en fra deres msn. Noget i kan sende et link til? Så kan jeg få ryddet op i min liste... :]


    Kender ikke programmet, du eftersøger, men du kan kigge på denne side. Der er en masse fede add-ons og andet til Messenger.


    http://www.mess.be/