Thermaltake Silent Water

  • Det er et meget fedt set tror jeg skal ud og købe sådan et :)

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • Ja, det er faktisk et fint sæt i har testet der. Og det fede er jo at det ikke fylder særlig meget. Det kunne helt klart være værd at se på, hvis man skal have en ny computer.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Nogen der ved hvor det kan købes ??

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • En gang kunne det jo være sjovt at se en sammenligning mellem nogle af disse low-end mod nogle high-end luftkøler.... Feks. TT big water og silent Water mod Zalman 9500 og TR XP120/xp90c....


    Men ellers en god test :D

  • Jeg synes ikke helt, at jeg kan få noget ud af denne test. Det er en fin beskrivelse af produktet. Men hvis man skal se lidt kritisk på det, så er der vel ingen grund til at købe en sådan køler hvis man alligevel kun overclocker med det der ses i testen. Bemærk således at standard køleren kun giver en forskel på 4 grader, ved fuld load i fht. standard temp. Dvs. at man ligeså godt kan spare de ekstra penge og beholde box-køleren på. Skulle testen virkelig komme til sin ret, skulle der være en max OC sammenligning, et begrænset OC som det der er foretaget siger efter min mening ingen ting om mulighederne i dette produkt i fht. andre.
    Når man tester på denne måde, ser man jo reelt ikke potentialet i køleren. Håber at I vil tage det med I de fremtidige test.

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Quote

    Originally posted by jesdals
    Jeg synes ikke helt, at jeg kan få noget ud af denne test. Det er en fin beskrivelse af produktet. Men hvis man skal se lidt kritisk på det, så er der vel ingen grund til at købe en sådan køler hvis man alligevel kun overclocker med det der ses i testen. Bemærk således at standard køleren kun giver en forskel på 4 grader, ved fuld load i fht. standard temp. Dvs. at man ligeså godt kan spare de ekstra penge og beholde box-køleren på. Skulle testen virkelig komme til sin ret, skulle der være en max OC sammenligning, et begrænset OC som det der er foretaget siger efter min mening ingen ting om mulighederne i dette produkt i fht. andre.
    Når man tester på denne måde, ser man jo reelt ikke potentialet i køleren. Håber at I vil tage det med I de fremtidige test.


    Nu skal du også lige huske, at se på det på en anden måde.
    Med Silent Water får du et rimeligt stille system i forhold til box køleren.
    Men ja, et max OC kunne klæde testen :)

  • hvor kan man købe den henne????

    P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
    2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
    Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
    2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
    Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

  • Quote

    Originally posted by Kasperp


    Men ingen af forhandlerne på den liste har køleren på deres hjemmeside?


    Jeg har set det ude i computer city!

  • Lad være med at købe det. Ifølge dem på XS er det det værste skod, det var deres dom over BW, og SW har samme rad alu/kobber...


    Men fin test.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Originally posted by Cobber
    Lad være med at købe det. Ifølge dem på XS er det det værste skod, det var deres dom over BW, og SW har samme rad alu/kobber...


    Men fin test.


    Link?

  • Quote

    Originally posted by Kasperp


    Link?

    Har intet, men spørg på deres vandkølingsafdeling. Det er ikke fantastisk :S

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition