Indlæg af Claw

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Det er fordi du skal gå ind og definere brugeradgange. Dette gør du når du højreklikker på en mappe for at dele den. Mener knappen hedder Permissions og derefter har du vidst også et faneblad der hedder Security. (Sidder på job derfor den fantastiske hukommelse :O )


    Som default har alle brugere vidst adgang og derfor bliver du ikke bedt om password.

    Ok, så langt er jeg kommet, men vil du ikke være rar når du kommer hjem at prøve at guide mig videre i hvordan man så laver adgangskode på netværk, kan ikke lige se hvordan.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Hey...


    Nogen gange, så vælger min maskine bare ikke at ville bruge menuerne på http://www.manutd.com - jeg har ingen problemer med at se andre java ting. Jeg har installeret Java 2 Platformen, så kan ikke helt forstå hvorfor det ikke vil virke. Nogen forslag?

    prøv at gå ind på http://www.n.dk og chat på deres java højhus og se om du har problemer der.

    har slået den her fra: Brug engel fildeling (anbefales)


    og der er stadig åben adgang uden der popper en boks op på de andre computere hvor man skal skrive bruger og kode ind.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af WinterSilence
    Slå Brug simpel fildeling fra i indstillingerne for Explorer, så kan du adgangsbegrænse alt det du vil.

    Ja men det løser jo ikke problemet med at jeg gerne vil have at man skal angive brugernavn og adgangskode. Kan man virkelig ikke det i xp pro?

    Som i overskriften. Hvordan laver mad adgangskode på sine delte mapper i windows xp?
    For på windows 2000 ligger man bare kode på sin bruger og så er der kode på. Men sådan er det ikke lige i Xp.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    du ved godt at drømme bliver betegnet som ens højeste ønsker ;) ved så ikke om mareridt bliver betegnet som ens største frygt..

    okai sådan er jeg KLART ikke *GG* sitat fra rune klan

    hehe det har jeg så ikke prøvet, men når jeg er syg plejer jeg ikke at kunne sove :( så ser jeg bare nogle film på video og DVD,


    Men prøv at tænk, det kunne være lækkert hvis det lige skete irl det med computer butikken *GG*

    Jeg havde en meget fed drøm i nat!
    Drømte at en bil smadrede ind i en computer butik on natten hvor jeg gik på samme gade, så løb alle bare der ind og tog nogle intel p4 ee cpu'er og graff kort og ram :D men så vågnede jeg.


    Har i os drømt sådan noget? 8o

    RW skal ikke spille der inde desvære :(
    Kunne ellers være sjovt at se dem på sådan et stort sted hvor alle de lokale Rw'er kom og drak portvin!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu


    Windows (XP i hvert fald) går i gang med prefetch præcis 30 min efter at den er blevet "forladt". Om det kan slås fra ved jeg ikke, men funktionen skader bestemt ikke.

    Oki, det lyder jo os som om at den laver noget stort, undrede mig bare over hvad det mon kunne være. Tak for hjælpen :)

    Hej er det mig mig der heletiden synes at norton antivirus 2004 laver updates til deres program?
    For hvergang jeg starter denne computer op er der en opdatering.


    Evt. nogle der har bemærket det samme?


    Nåre jo lige en ting til! Nogle der ved hvor man kan hente asus driver til sit p4p800 delux bundkort?
    Siden er nemlig nede, og det har den været lang tid nu