Indlæg af Dare_Devil


    Det amerikanske rets-system er 2talt psycho.. :crazyeyes:
    Fx :


    En mand ville lave et røveri. Han gik ind på privat grund, og klatrede op på et tag. "Uheldigvis" var taget rådent, og røveren faldt ned. Han brækkede 1 arm og et ben og fik en masse skrammer.
    RØVEREN lagde sag an mod den familie, hvor han havde brudt ind.
    Det kunne han gøre ved hjælp af den lov der siger, at alt hvad der sker på privat grund, er ejerens ansvar.
    Røveren vandt sagen og fik X antal millinoer $ i erstatning.


    Psycho, ikke..? :boxed:

    Det var squ synd :( Medlidenhed herfra... Det er bare ikke noget værre, end når et gør-det-selv projekt man har gjort sig umage med, ender ud på den måde :(.. Hvad kan jeg sige?


    Try Again!

    Jeg har bygget en del højttalere. Modstande skal bare smides på, der hvor der er brug for det.
    Man skal bare sørge for det er den rigtige ;D.. Den skal kunne klare W nok, og være det rigtige antal Ohm..


    Fx. skal de horndiskanter jeg bruger altid have en 33Ohm modstand, og den skal være 10W. P
    røvede først med 5, men det var lige i underkanten.. Hehe.. Spørg ikke om hvordan jeg fandt ud af det :)) ... Men 10 er ihvertfald nok.. ;D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Du får aldrig 8 ohm med den parallelforbindelse med mindre du kobler en resistor på.


    har ingen knowledge inden for forstærkere og alt det pjat, men du opnår kun en modstand på 8 ohm hvis du sætter lortet i serie!


    EDIT: De skide 8 taller blev til smileyhoveder :))


    Ved jeg godt.. ;D Det er jo det der er problemet. Bliver nok bare nødt til at fyre en modstand på leningen udenfor højttaleren, da bagsiden er kommer på nu.. :P


    Red Bull er ikke farligt i sig selv overhovedet. Problemet opstår, når det blandes med alcohol. Når dette gøres bliver drikken, der kommer ud af det, dødelig, hvis man indtager tilstrækkeligt.

    Jeg foretrækker kvalitets hjemmebyg :T .. Det er fandme noget der holder..


    EDIT : Virker mit signatur billede..? :P

    Hehe.. Det er skam fine højttalere.. Til dit brug.. Jeg SKAL bare have noget det kan spille højt.. :P o012" SUB + 2*8tommer højttalere0o.. :D


    En 2 ohms højttaler spiller 4 gang så højt som en tilsvarende 8 ohms højttaler, hvis de begge bliver koblet til samme udgang og du skruer på på fx "10" på forstærkeren. Problemet ligger i at 2 Ohmeren trækker 4 gange så meget strøm, og hvis forstækeren ikke er lavet til det bliver den MEGET ked af det.. ;D


    EDIT : Virker Signatur illustrationen nu? :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Jeg mener at dette kaldes en serie-forbindelse, og hvis du bruger den burde du få 8 Ohm.


    Den måde du viser der virker fint, hvis jeg ikke brugte filter. Problemet er bare, at det er veksel strøm vi har med at gøre. Det vil sige at når jeg sætter filter til, virker begge filtre til begge enheder, og derved sorteres stortset alle toner fra. Mega nederen :(


    EDIT : Ja, det er en serie forbindelse. Den jeg bruger er en parralel

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    dit signatur billede virker heller ikk ;)


    Fixer jeg da lige.. ;D


    EDIT : Hvordan gør man det? Indsætter et billede fra HD i Signatur..?