Så kan han fandeme lære og lade være det svin!!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Hørte lige om en kampsports instruktør som havde misbrugt børn i 10 år...


    Han fik 10 måneders fængsel... Og så tænkte jeg lige tilbage og kunne huske en far som havde dræbt en der havde misbrugt sin søn...


    Faderen fik 2 år...


    Sådan er lovene desværre .... Man bliver straffet alt for hårdt hvis man udøver selvtægt. Kender jeg alt til.


    Det triste ved det er at i langt de fleste situationer, så burde man slet ikke blive straffet IMO .... Men igen, retssytemet er en joke mange gange..

  • Jeg ville gerne have fat i ham.. en dag..
    det ville være meget godt at komme af med nogen aggressioner...


    :boxing:


    :boxed: :camp:

  • På tide folk begynder at gribe ind, så en udsendelse i 9'ne om folks reaktioner i sådanne reaktioner..
    de havde sat en "skriger" ind i en busk i en stor park i aarhus, hvor hun sad og skreg "voldtægtslyde", det var kun ca 10% der valgte at gøre noget ved det...


    Selvtægt skal vi ha mere af, hver dag :boxing:

  • haha så kan han fandeme lære det.


    Er total ening med at selvtægt er en "god" ;) ting vis man nu ser en voldtægt eller noget i den stil, men nok ikke så smart vis det er et røveri ;) det kan hurtig gå galt så....


    Men sys nu ikke at det danske retssystem er for mildt og det med at indføre amerikanske forhold er lige i overkanten, man kan jo se at der er en del amerikaner der har fået sprøjten for ingen ting, da det ikke var dem der begik det eventuelle mord.


    Og det med at der skal større domme på vold er nok også lidt vild, da man har hørt, at under selvforsvarelsen er der nogle mennesker der gik lidt "amok" og mildestalt, smadrede den person som angreb en, og det er jo så ikke fedt vis han skulle lande med en stor dom for "lidt" servforsvar ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Corner
    HAHA FRYD :)) ... ville ønske jeg havde været med til at gi svinet tæsk :evil: og derefter lægge ham på jernbanerne :))


    Ja men kun benene på jernbanderne så de lige bliver klippet over han skal fandme ikke bare dø han skal leve resten af sit liv uden ben så han aldrig nogensinde kan voltage nogen igen :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skraap


    Me2 ;)


    se - der kan man se hvor venlige nordjyder er !!!


    Hehe :) Men det passer sikket meget godt.


    Han sku ha klippet ormen!

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Sådan er lovene desværre .... Man bliver straffet alt for hårdt hvis man udøver selvtægt. Kender jeg alt til.


    Det triste ved det er at i langt de fleste situationer, så burde man slet ikke blive straffet IMO .... Men igen, retssytemet er en joke mange gange..


    Syns jeg sQ er alt for lang straf.. For jeg forstår ihvertfald faren 100 %.. Tror sQ næsten jeg ville ha gjort det samme..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Syns jeg sQ er alt for lang straf.. For jeg forstår ihvertfald faren 100 %.. Tror sQ næsten jeg ville ha gjort det samme..


    Enig ... ;) ... Ved også at jeg ikke finder mig i folk der begår overgreb på andre uanset hvad det er. Om det er voldtægt, mishandling eller hvad det er, så flipper jeg helt sidelæns. Har dog kun oplevet det med voldtægt, men gik også amok. Måske ikke det "smarteste" at gøre, men man er jo menneske.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    Fuck en nar, håber sku virkelig han fik så mange tæsk at hans mor ikke engang kan genkende ham:


    http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=267192/


    Sådan skal det satme være. Fedt at der er nogen der tager hånd om problemerne. Og er det kun mig, eller blev de fyre der gav ham tæsk slet ikke anklaget for noget? Det synes jeg er iorden!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    Ja men kun benene på jernbanderne så de lige bliver klippet over han skal fandme ikke bare dø han skal leve resten af sit liv uden ben så han aldrig nogensinde kan voltage nogen igen :evil:


    Hva med bare at dumpe svansen op på skinnerne? Så ka han da SLET ikke hygge sig med tilfældige skrigende unge kvinder igen...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Inden i kommer alt for godt i gang, vil jeg gerne komme med en advarsel. Selvom jeg synes det er en ganske god måde at klare tingene på i denne slags sager, er selvtægt ikke noget, man skal gøre altid. Selvfølgelig skal man bryde ind, hvis en pige er ved at blive voldtaget, men man skal alligevel passe på, hvad man gør!


    Ikke for at være bedrevidende, men jeg har selv prøvet det. Det eneste jeg fik ud af det, ud over en ganske god selvtilfredshed, var en påstand om vold. Jeg brød ind i et slagsmål, hvor en ven af mig, var ved at få tæv af 5-6 mennesker. Jeg brød ind og slog den ene lige på siden af hovedet, så han fik en flænge i det ene øjenbryn. Ikke smart, men kunne ikke lade være. Jeg fik ikke nogen dom, da alle vidner sagde, at jeg bare prøvede at stoppe det hele, men man skal alligevel passe på!


    Til sidst, vil jeg gerne lige sige, at jeg synes han skal kastreres og sendes til Fanø og lave klemmer sammen med alle de andre pædofile, voldtægtsforbrydere osv. Så kan man sende turistbåde forbi øen, så alle folk kan se dem. Der skal være mulighed for at lege geværer, så kan man skyde en eller to, alt efter størrelsen på ens pengepung. Eller man kunne lade helte, som dem, som brød ind, få et par gratis skud. Det ville være meget bedre, synes jeg. Så kan de voldtage hinanden i stedet for, at det skal gå ud over uskyldige mennesker.


  • Det amerikanske rets-system er 2talt psycho.. :crazyeyes:
    Fx :


    En mand ville lave et røveri. Han gik ind på privat grund, og klatrede op på et tag. "Uheldigvis" var taget rådent, og røveren faldt ned. Han brækkede 1 arm og et ben og fik en masse skrammer.
    RØVEREN lagde sag an mod den familie, hvor han havde brudt ind.
    Det kunne han gøre ved hjælp af den lov der siger, at alt hvad der sker på privat grund, er ejerens ansvar.
    Røveren vandt sagen og fik X antal millinoer $ i erstatning.


    Psycho, ikke..? :boxed:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Det er ikke andet end en skræmmehistorie... ;)


    Har også hørt en version hvor der var en indbrudstyv der ville bryde ind i et hus fra tag, men faldt igennem og landede på en kniv Sagsøgte og vandt over ejeren af huset.


    Man kan ikke ligge sag for noget der er sket et sted hvor man ikke har ret til at være. Ligesom i Danmark.


    Forskellen er bare at ens livsforsikring normalt dækker i Danmark hvis man er et sted man ikke må være. Det er ikke tilfældet i USA generalt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Enig ... ;) ... Ved også at jeg ikke finder mig i folk der begår overgreb på andre uanset hvad det er. Om det er voldtægt, mishandling eller hvad det er, så flipper jeg helt sidelæns. Har dog kun oplevet det med voldtægt, men gik også amok. Måske ikke det "smarteste" at gøre, men man er jo menneske.


    Hva fanden Grill troede da ellers du var en fredelig fyr....
    Hvis du ellers vil fortælle det, hvad skete der så helt præcist?????