Jolt Cola - hvor?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Hvad er pointen helt nøjagtigt med Jolt Cola? Så meget koffein er der da heller ikke i det.


    Det var jo ikke rigtig det jeg bad om at vide :]


    POINTEN med Jolt Cola for mit vedkommende er at jeg godt ka li smagen af dem. Og så er det da kult drik no. 1 for nørder.

  • Sorry nej.. Desværre kan jeg heller ikke hjælpe,
    Er det virkelig "ulovligt" utroligt.. man må godt sælge Red Bull, men ikke Jolt.


    nåe ja, det er en syg verden vi lever i.


    mener bare.. det er farligere at drikke 1,5 ltr Red bull end det er at drikke 1,5 ltr Jolt :)


    Måske tager jeg fejl, meen,, forbyde en læskedrik, tror der er nogle mænd fra Coca Cola der har haft tegnebogen fremme og stukket nogle penge under bordet til de rette menensker.


    Jeg haaader multinationale selskaber som trækker pengene ud af landet som f.eks Mac D og Coca Cola gør det.

  • Har ikke lyst til at starte en religionskrig på nogen måde, men synes nu alligevel jeg vil pointere, at den eneste rigtige drik er Coca Cola... og jeg er enig i, at det er noget skidt med multinationale selvskaber, som "snyder" staten for skat, men på den anden side, så får vi verdens bedste drik.


  • Red Bull hvor .. de er sq da ikke lovlige i DK.
    Det er da kun hos de alternetive købmænd man kan købe dem ellers.

  • Hehe..
    Alaza, jeg vil heller ikke diskutere, meeen jeg syntes nu at CC er blevet opreklameret for meget.
    Det hele er en vanesag, og dine smagssamser blever også delvis styret af din hjerne.
    hvis din hjerne siger, umm CC det drikker alle andre, og man får jo en større pik af det. "hentyder til nogle reklamer som de har lavet, hvor CC fremgår som et vidundermiddel"


    Jeg mener bare.. jeg syntes der er så mange andre produkter som også laver Cola, som er udemærkee.
    Jolt er blever kåret som nørd-drik... ja, men det er reklame igen.
    personligt vil jeg gerne have Jolly.. det behager mine sanser og det er forholdsvis biligt :D


    Just my state of mind!


  • Red Bull er ikke farligt i sig selv overhovedet. Problemet opstår, når det blandes med alcohol. Når dette gøres bliver drikken, der kommer ud af det, dødelig, hvis man indtager tilstrækkeligt.

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • DD.
    hvis du har et dårligt hjerte, så er det faktisk farligt!
    Det er et direkte energi tilskud og de forskellige stoffer i den kombanation, de giver et boost.


    Jeg mener faktisk at man kan få hjerteflakker direkte hvis man drikker for meget af det. også selvom du har et sundt hjerte.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har ikke lyst til at starte en religionskrig på nogen måde, men synes nu alligevel jeg vil pointere, at den eneste rigtige drik er Coca Cola... og jeg er enig i, at det er noget skidt med multinationale selvskaber, som "snyder" staten for skat, men på den anden side, så får vi verdens bedste drik.


    nejdu, rigtig cola er pepsi :D

  • Coca Cola er helt klart den bedste drink der findes alt det andet dur sempelthen ikke og sådan er det bare og det er ikke til diskution :D :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper_lynge
    Coca Cola er helt klart den bedste drink der findes alt det andet dur sempelthen ikke og sådan er det bare og det er ikke til diskution :D :T


    jeg gir dig fulstendig ret alt andet en Coca-Cola er noget totely crap :tongue: