Indlæg af Dare_Devil

    Fatter ikke jeres kritk.. :P Men det må i om.. Jeg syntes at Alllt hvad han laver er Niiice, Og Terkel i Kinbe er bestemt ikke en undtagelse! Jeg kan ikke komme ind og se den film huritgt nok :D:D:D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Overvejer om man helt burde slette sådanne tråde/polls fremover ? :]


    Han skal da også have love at more sig - så længe det bliver i Off Topic ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Køb en pakke guldkorn næste gang. Der er en gratis musemåtte med i den.
    Det må da lige være noget for dig... he he ;)


    Min Steelpad 4D er nu den bedste musemåtte jeg har haft. ;)


    Steelpad 4D er MEGA god. Og den koster kun 149!

    Har siddet og kigget lidt rundt i de forskellige butikker. Ærgeligt at en af mine yndling butikker (til højttalerenheder) er blevet nedlagt. Men sådan som tingene står nu, tror jeg at det vil være smart at aflægge http://www.brinck.dk/htt.asp et besøg. Hvis du velogmærke ikke vil bruge mere end 300 kr. pr. enhed, ville jeg nok købe 2*LS636. Underligt nok står der ikke spec. om Hz. Hvis du bor i nærheden af en brinck butik, kan du evt. gå ind og spørge, om de kender nogle specs på enheden. Adresser på disse butikker kan du finde på http://Http://www.brinck.dk/aabning.asp


    Held og Lykke med projektet ;)


    Ps. Altid godt at se at nogle stadig tør pusle med deres højttalere! Jeg er selv den store selvbygger :D


    Okay.. Kan ud fra dine oplysninger se, at du har brug for en 10" enhed på 8 OHM der tager fra 35-800 hz, og er beregnet til Basreflex kabinet. Prøver at se om jeg kan finde en, hvis det er tilfældet, skriver jeg i tråden, eller sender en PM.. Håber at du finder nogle gode enheder!

    Det kommer da godt nok an på hvilke enheder han køber! Enheden skal jo bare kunne spille i det toneleje, som Dali enheden spillede i. Vil råde dig til at finde ud af ved hvilken frekvens delefiltret deler, og ud fra det finde en bas der passer til din højttaler. Du skal ikke bare vælge den første, og billigeste, men kig efter hvor mange W RMS enheden er. Ikke alle de andre WAT, det er kun RMS du skal kigge efter.


    Hvis du gør dette, tror jeg at du kan få dine højttalere til at lyde næsten lige så godt-
    Og det kan NEMT blive MEGET billigere end 1000 kr.! :D Held og lykke med jagten!


    Kan godt prøve at lede efter en enhed til dig, men så skal jeg først have specs på højttale (skal vide ved hvilken frekvens filtret deler).

    Hehe hoppede i.. MEN mun tunge kunne IKKE nå albuen.. :\ Ikke engang selvom jeg går til træning og derved strækker ud mindst 4 gange om ugen (1/4-½ time pr. gang (=1-2 timer pr. uge))....


    Og forrresten Vidste du at :


    1 høne i USA har overlevet flere månder efter den blev halshugget!? Ejerne syntes at det var så komisk, at de lod den overleve, og hældte vand og korn ned i halsen på den! Grunden til, at dette kan lade sig gøre er, at hønens ´hjerne ikke sidder i hovedet, men er i stedet en lille klup, lidt længere nede! :evil:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pejsen
    Jeg synes nu at man kunne overveje at sætte et limit på for hvornår man har adgang til Køb/salg forummet.


    Det kunne fx være 50 eller 100 posts, så er der helt sikkert udelukket en fandens masse idioter der forsøger at snyde folk. Det der går igen og igen i disse sager er at brugeren som regel er helt nyoprettet, og derfor er der ingen der kender ham.


    Men det vi egentlig mangler er en Dansk udgave af "heatware" :cheers:


    Det syntes jeg er en EKSTREMT dårlig ide! Første gang jeg solgte noget herinde på tweak have jeg ligepræcis 0 8o posts! Og hvis din regl var indført, kunne jeg jo ikke have gennemgået min handel!?! Det ville have været totalt nederen!

    LOL.. Skod test.. Jeg fik 26/45! Læg lige mærke til 1 ting! ALLE herinde undtagen en har fået 26/45?!?! Enten er der noget galt med testen, eller også ved vi alle PRÆCIS ligemeget! Hvad er mest sandsyneligt!?


    *SKODTEST*