Hvilket køn er du og hvorfor?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Du mener skoene på de 2 tøser på 20. ;)


    Var vi ikke enige om at så desperate kan tøserne ikke være - heller ikke i Ydre Ødemark Stadiet Før Verdens Ende........... :boxed: - og jeg nægter at tro på at dine niecer gider slæbe rundt på dig....... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Var vi ikke enige om at så desperate kan tøserne ikke være - heller ikke i Ydre Ødemark Stadiet Før Verdens Ende........... :boxed: - og jeg nægter at tro på at dine niecer gider slæbe rundt på dig....... ;)


    Nope, var vi ikke enige om... ha ha. :))
    Vi kan sikkert blive enige om, at man ikke kan gøre for, at man har charme... he he ;) :))

  • Quote

    Nope, var vi ikke enige om... ha ha. :))
    Vi kan sikkert blive enige om, at man ikke kan gøre for, at man har charme... he he ;) :))




    Klart man ikke kan - meeeeen det er altså "pigerne" på 60 der synes det er charme når fyren kan køre 6 km i timen med sin rolator - Dem på 20 de har helt andre krav - Spørg bare ham Olie-Dværgen...... ;) :dance: :crazyeyes:


  • Ha ha... Olie-dværgen... *G* :))
    To be honest... Jeg vil faktisk hellere have min kone end 2 grønne tøser på 20. Hey... det har jeg jo... lucky me... :))

  • Quote

    Ha ha... Olie-dværgen... *G* :))
    To be honest... Jeg vil faktisk hellere have min kone end 2 grønne tøser på 20. Hey... det har jeg jo... lucky me... :))



    Se der er vi jo enige - vil også hellere have din kone end to på 20 - Uuuuuuuuuuupppps - Did i say that........ :O :O


    Nå men - 20 år - der er hjernen sgu ikke engang vokset ud endnu = Dumme som en fucking dør......(ellers var de vel heller ikke røget på ham Olie-U -Know......)....Hæ hæ.... :]


  • *LOL* :))
    Jeg var inde på et amerikansk forum forleden dag og så denne beskrivelse: 8o
    The dwarf with the tiger in the fueltank and massage oil in the engine.
    Er det mon en vi kender ? he he he :))

  • Quote

    *LOL* :))
    Jeg var inde på et amerikansk forum forleden dag og så denne beskrivelse: 8o
    The dwarf with the tiger in the fueltank and massage oil in the engine.
    Er det mon en vi kender ? he he he :))



    Hmmmm - Han ER vist en værre lille grise-basse.............. :dance: :dance:



  • He he nice


    Hey jeg er 20 :boxed:


    Bandit :boxing:

  • Quote

    He he nice


    Hey jeg er 20 :boxed:


    Bandit :boxing:



    Hmmmm - så er du sikkert den grimmeste kælling man endnu har set.... :boxed: - For det er jo Q'er vi snakker om.... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe


    Hvad gør du så for at holde dine tænder så hvide?


    Gotta love koffein :)


    jeg bruger da herbel tandpasta :crazyeyes:

  • Male....
    Hmmm hvorfor?!?!... nok fordi at jeg ikke gad at være kvinde mere skal du nok se.... de er gode dem nede i thai til at sørge for sådan noget ?? ?(
    (Hmmm dont ask.... sider nede på skolen og er vedat falde i søvn :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Nå men - 20 år - der er hjernen sgu ikke engang vokset ud endnu = Dumme som en fucking dør......(ellers var de vel heller ikke røget på ham Olie-U -Know......)....Hæ hæ.... :]


    he he - har heldigvis ikke en på 20 for tiden ;) *S*


    Kun en på 19 og en på 23 - og det kan klart anbefales :D nam nam

  • Ja, det er så mig der er pigen :)


    Og det er jeg fordi at piger er de sødeste og smukkeste :]
    Og så fordi at min storebror trængte til noget modkamp :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Ja, det er så mig der er pigen :)


    Og det er jeg fordi at piger er de sødeste og smukkeste :]
    Og så fordi at min storebror trængte til noget modkamp :)


    trænger til madkamp ?? :)) *S*


    Du læner dig jo op af at vi snart skal se billede ;)

  • Hehe, madkamp er ikke lige mig tror jeg ikke :)
    Næh, det vigtige ved kvinder er da mystikken :P


    Eller osse kan i spørge engel, han er jo min kære :]