• Tud... har ikke nogle penge... så kan jeg bare side den 26 og høre på jer andre side og blære jer med at det er noget så fedt ovs.... mens jeg bare kan side og tude X( For har prøvet demo'en... og har brug mere!!

  • ..Har lige købt FarCry i Elgiganten i Gentofte - hvem siger at det først kommer d.26?!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • det bliver et dyrt spil det her skal have både spillet og en dvd :)


    men skal klart have spillet det er altså bare for flot og fed


    CS cz gå hjem :camp:

  • ...Og det undrer mig at det faktisk kører RIGTIG flot med mit 9600 Pro! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    ...Og det undrer mig at det faktisk kører RIGTIG flot med mit 9600 Pro! :))


    Nice... Så er der jo intet problem med min når det er... :T


    EDIT .. 309 kr på BoomTowm.net .... Fair pris ikke?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    ..Har lige købt FarCry i Elgiganten i Gentofte - hvem siger at det først kommer d.26?!


    det er på dvd right ?
    hvad gav du for det ?

  • Grillrotten - Gav 299.- for det! Der var noget udgivelses-kampagne-pris på! :))


    DEVIL DK - Yes sir! 299,-..hehe MEGET billigt! Og det var den sidste de havde tilbage!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • ..Det vand der! Det er FANDME godt lavet! Bliver helt vild i trussen når jeg kigger på det! :boxed:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Grillrotten - Gav 299.- for det! Der var noget udgivelses-kampagne-pris på! :))


    DEVIL DK - Yes sir! 299,-..hehe MEGET billigt! Og det var den sidste de havde tilbage!


    Okey... Fint nok. Så bestiller jeg det bare fra Boomtown.... Er jo nok også et par andre småting man kan bruge.

  • Grillrotten - Hvis du kan li' fps'ere, så kig lige engang på "Chrome"! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Er det bare mig???? eller er det her spil umuligt, selv på medium er det ekstremt svært... i 4-5 bane bliver jeg bustet gang på gang på gang, prøver at snige, prøvet ut2003 style... men NEJ.... men ellers meget fedt........

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Sol - Jep! Selv på easy er det svært - tror snart jeg har gennemført det! Der kommer en bane længere henne, den er næsten helt umulig på easy! Spillet er også kritiseret for dets sværhedsgrad!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Mon min pc ka køre det?? :T

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • ..CarStone - Det kører ikke helt optimalt på min! Pga.at mit gfx tror jeg! Men du kan da altid prøve!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Sol - Jep! Selv på easy er det svært - tror snart jeg har gennemført det! Der kommer en bane længere henne, den er næsten helt umulig på easy! Spillet er også kritiseret for dets sværhedsgrad!


    Det er jo det vi ka li'... Men læste nu noget med i en review at det ikk skulle være så svært hvis man brugte den rigtige metode... De sagde de havde gjort rampage metoden stort set umulig :D


    Men synes sq også demoen var ret svær...

  • Netop det det er så svært, er det der gør det så sjovt og udfordrende...I F.eks Mohaa og Call of duty vælter man bare igennem banerne og hvor er udfordringen i det..
    Jeg er i gennem disse baner på medium;'
    Carrier, Fort, Pier, Reserch, Treehouse, Bunker, Steam, Regulator og er ved Control som er en satan :boxing: ....
    Jeg håber virkelig ikke jeg er ved enden, fordi dette spil er det bedste jeg længe har spillet.

  • Du kan DL demo af chrome, men det var ikke noget for mig, det virkede lidt som et spil der skulle være kommet ud for 2 år siden, det er svært at forklare men efter at have prøvet spil som far cry og set video fra spil som doom 3 og hl2 virker chrome ikke så fedt.
    Gameplayet var heller ikke noget at råbe hurrah for, men det er selvfølgelig kun min mening, DL demoen og bedøm selv.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Du kan DL demo af chrome, men det var ikke noget for mig, det virkede lidt som et spil der skulle være kommet ud for 2 år siden, det er svært at forklare men efter at have prøvet spil som far cry og set video fra spil som doom 3 og hl2 virker chrome ikke så fedt.
    Gameplayet var heller ikke noget at råbe hurrah for, men det er selvfølgelig kun min mening, DL demoen og bedøm selv.


    oki..takker for dit hurtige svar :clap:

  • Det er godt nok snyd at Astrocity og Sol har fået det!... Her har jeg bestilt det for nogle dage siden!.. Og så kommer det først hjem den 26.!
    Kan sku ikke vente!....

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb