• Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    hmmm tingene er vist ikke helt i samme kvalitet som i de goe gamle dage. her tænker jeg lidt på de joystik som man spillede wintergames med på sin commodore64......de kunne dælme klare nogle tæsk. og når de så knækkede kunne man nemt lime dem sammen igen eller bruge en skruetrækker som håndtag [Blocked Image: http://home20.inet.tele.dk/gex/images/smilies/emote_wave.gif]


    Er det dem med metalstang og en rød knop med en hvid knap oven på du tænker på? De var go'e, og svære at smadre.. :D



    Til det med at Steelpad 4d hedder Steelpad, selvom den er lavet´af plastic, er vel fordi at de ville lave noget, der var ligeså godt som fUnc men uden at miste deres navn Steelpad som jo allerede er markedsført, verden over ;):)

  • Quote

    Originally posted by sam


    Nu er det jo sådan,Steelpad er et firma og de startede med at lave pads af metal.
    Skulle de ændre navnet,bare fordi de begynder på at lave pads af plast?


    Snakker jeg ikke om. Suger det er misvisende. Ved godt de har lavet steelpads. Men det er stadig et misvisende navn i dag.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Snakker jeg ikke om. Suger det er misvisende. Ved godt de har lavet steelpads. Men det er stadig et misvisende navn i dag.


    Nej,er godt klar over,du ikke siger det nogen steder,derfor spørger jeg :o)
    Icemat er jo heller ikke lavet af is,vel

  • Quote

    Originally posted by sam


    Nej,er godt klar over,du ikke siger det nogen steder,derfor spørger jeg :o)
    Icemat er jo heller ikke lavet af is,vel


    Nej Icemat er lavet af glas. Har de altid været. Når de siger Icemat, betyder det bare glas. Sikkert fordi det lyder fedest. Men synes ikke Icemat er et misvisende navn. For man ved udemærket godt, hvor urealistisk det er, at have en pad af is.


    Steelpad derimod, HAR netop lavet pads tidligere af stål. Men at de så pludselig laver pads af andre materialer og stadig kalder dem "steelpad" er misvisende. Netop fordi det er realistisk, at have en pad af stål. Derfor kan det være vildledende.


    Er det ihf. for mig. Hvis altså jeg ikke havde vidst hvad jeg ved nu. Der er garanteret også mange der har det på samme måde.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by ProJac
    Well... nu har den møgunge gjordt det igen, men denne gang er det hans scroll på hans mus der er stået af, bare fordi han havde den dårlig dag i cs :lame:


    Stik ham dog en sviner. Sig det til mor og far. Det skal han sgu holde op med.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Stik ham dog en sviner. Sig det til mor og far. Det skal han sgu holde op med.


    Det med at sige at til mor og far behøves ikke, for han kan høres over hele huset når han først går amok, han er håbløs, men det er ham selv der skal betale for nye ting, da det er hans ejen skyld.

  • Quote

    Originally posted by ProJac


    Det med at sige at til mor og far behøves ikke, for han kan høres over hele huset når han først går amok, han er håbløs, men det er ham selv der skal betale for nye ting, da det er hans ejen skyld.


    Nå ok. Så længe han selv kan mærke det på pungen bagefter :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Well well, Mr. ....


    Kan slet ikke have ondt af ham :crazyeyes:


    Har dog prøvet det med at smadret noget i frustration over et spil (Et lortekeyboard), men som tidligere nævnt, man kan tage ved lære af sine fejl :D

  • Quote

    Originally posted by ProJac
    Igår da jeg sad stille på mit værelse kunne jeg høre inde fra mit lillebrors værelse at han sad og bandede og hamrede, og kort efter kom han ind til mig, og fortalte at han var kommet til at smadre sin icemat.
    Og jeg har hørt at en icemat skulle kunne holde til at blive tabt på et beton gulv, men ikke til at min lillebror smadre den ved at smadre sin mus ned i den. :evil:
    [Blocked Image: http://www.projac.1go.dk/icemat.jpg]


    hehe shit happens, kender det desværre lidt for godt selv, kan godt blive ret hidsig når jeg spiller dårligt. :]
    Men heldigvis kan et logitech tastatur holde til mange tæv. :D:))

  • Ja, Logitech kan tåle tæv.


    Men så er der dem der tror på organismetanken. At alt har en ånd :) Så får det dårligt når jeg slår mine ting :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Ja, Logitech kan tåle tæv.


    Men så er der dem der tror på organismetanken. At alt har en ånd :) Så får det dårligt når jeg slår mine ting :)


    Hmm ..


    Får mig til at tænke på en fra min klasse, som mener alle er lige, fluer eller myg er ligeså meget som os menneske (på sin vis også rigtigt), men derfor vil han ikke tage kørekort, for de bliver jo af og til splattet på forruden. Det synes jeg er lidt for freaky :boxed:

  • Survival of the fittest :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hehe, alt det her med terror af diverse computer tilbehør, får mig til at tænke på en jeg kendte før i tiden...han havde i irritation slået hårdt på siden af sin skærm SÅ mange gange at skærmens farve vendte over i lyserød et par gange om dagen (når han havde den tændt s'føli), men det gjorde ik noed, for så fik den bare et dask til så gik det væk :D :))


    ...senere købte han så en ny skærm som han sikkert også er begyndt at slå til...ved ikke om den også er begyndt at blive lyserød nogen gange...heheh :D

  • Som om det er skærmens skyld han ikke kan ramme :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Zigiro
    hehe, alt det her med terror af diverse computer tilbehør, får mig til at tænke på en jeg kendte før i tiden...han havde i irritation slået hårdt på siden af sin skærm SÅ mange gange at skærmens farve vendte over i lyserød et par gange når han havde den tændt, men det gjorde ik noed, for så fik den bare et dask til så gik det væk :D :))


    senere købte han så en ny skærm som han sikkert også er begyndt at slå til, men sidst jeg så var farven nu ikke blevet lyserød :D


    Hehe, kan godt blive en dyr fornøjelse at slå til sin skærm i længden ...

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Som om det er skærmens skyld han ikke kan ramme :)


    haha, ja :D:))
    jeg syns nu det var ret komisk alligevel, men det var nu ikke sådan at han bare begyndte at smadre alting på sit værelse når han tabte...efter et par nederlag, gik han som regelt bare ud af spillet...