melodi grand prix hjerne lamt...

  • undskyld mig, men jeg sad og så melodi grand prix i lørdags, efter de tre første sange var jeg allerede ved at være træt af at hører på det.
    for det første er den musik folk stiller op med ikke noget som nogensinde bliver et radiohit, og for det andet har halvdelen af dem som er med, været med 93582395832 gange før


    er det bare mig eller er melodi grand prix totalt blæst for kreativitet???

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Melodi Grand Prix'et er bare så kedeligt. Man kan gætte præcis hvad der sker. F.eks. når man har hørt alle sangene så ved man bare at den bedste ikke vinder, der er altid den som man selv syntes er den 4-5 bedste der vinder.


    Heldigvis var der Die Hard - Mega Hard på TV3 ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af joatim
    undskyld mig, men jeg sad og så melodi grand prix i lørdags, efter de tre første sange var jeg allerede ved at være træt af at hører på det.
    for det første er den musik folk stiller op med ikke noget som nogensinde bliver et radiohit, og for det andet har halvdelen af dem som er med, været med 93582395832 gange før


    er det bare mig eller er melodi grand prix totalt blæst for kreativitet???


    Det er over 10 år siden,jeg har spildt tid på Melodunte grand prix sidst.Mage til l*rt skal man da lede længe efter.....

  • Ser heller ikke det bæ. Fusen er sgu gået af den for længst. Det er så forfærdelig forudsigeligt.


    Sverige stiller IGEN op med at ABBA wannabe crew, og DK kommer med deres elendige poppede crap.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Ser heller ikke det bæ. Fusen er sgu gået af den for længst. Det er så forfærdelig forudsigeligt.


    Sverige stiller IGEN op med at ABBA wannabe crew, og DK kommer med deres elendige poppede crap.


    Haha, præcis! :)


    - always the same shit - :rolleyes:

  • Nææh, det er godtnok noget værre.. Det var bedre dengang med Kølig Kaj - telefon nummer noget.. "Du' så langt fra mig!!! For du er stemmen i mit liv" :T Og så kommer de til international og kommer på en sidste eller noget, se der var tider, så var man fri for at høre alt det ævl og kævl flere dage op til.. :dots:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Nææh, det er godtnok noget værre.. Det var bedre dengang med Kølig Kaj - telefon nummer noget.. "Du' så langt fra mig!!! For du er stemmen i mit liv" :T Og så kommer de til international og kommer på en sidste eller noget, se der var tider, så var man fri for at høre alt det ævl og kævl flere dage op til.. :dots:


    Kølig Kaj?? haha, du har vist æret inde og slå op i historiebøgerne hva? det er da en del år siden han var på banen :)

  • Ham homo'en der vandt er nada værd.. Zididada skulle have vundet, den var da lidt sjovere...


    Når han først har sunget for hele verden så bliver danmark jævnet med jorden..


    Vi er screwed!!

  • Kan dog godt forstå at i sider og bitcher og whiner over at melodi grand prix er så dårligt, men selvfølgelig er det, det samme pis vi danskere køre på og det er lige til at åben op og skide i, men hvad der virkelig bringer mit pis i kog er det der Børne MGP eller hva fanden det nu hedder. Det kan da ikke passe at de bliver ved med at år efter år at sende små taletløse poptøser på skærmen. :chain:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ProJac
    Kan dog godt forstå at i sider og bitcher og whiner over at melodi grand prix er så dårligt, men selvfølgelig er det, det samme pis vi danskere køre på og det er lige til at åben op og skide i, men hvad der virkelig bringer mit pis i kog er det der Børne MGP eller hva fanden det nu hedder. Det kan da ikke passe at de bliver ved med at år efter år at sende små taletløse poptøser på skærmen. :chain:


    Det da det fede! Guldtøsen aka. Anne rox! :D :D :D
    Især Det internationale MGP. For der er der ingen der ved hvad de synger. Ikke engang dem selv :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C


    Det da det fede! Guldtøsen aka. Anne rox! :D :D :D
    Især Det internationale MGP. For der er der ingen der ved hvad de synger. Ikke engang dem selv :crazyeyes:



    Shapadipada Shapadipada aja ja ajaaaa Shapadipada Shapadipada "HOST" SKYD HENDE "HOST" LO*TE SANG" "HOST"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e


    Shapadipada Shapadipada aja ja ajaaaa Shapadipada Shapadipada "HOST" SKYD HENDE "HOST" LO*TE SANG" "HOST"



    HAHA :D :D :D :dance: :dance: :cheers: Yea.. Lige mine ord.. MEN HUN FIK FANME EN FLOT 5. PLADS!! Amen hele DK må da være stolt af hende..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e



    Shapadipada Shapadipada aja ja ajaaaa Shapadipada Shapadipada "HOST" SKYD HENDE "HOST" LO*TE SANG" "HOST"


    Nåh - du ka' godt nok teksten - hva' ?( :D :) ;)

  • Nu når vi snakker om hjerne lamt musik . . med indbygget risiko for at træde nogle enkelte over tæerne . . så er det der nymodens :hb: - larmende og intetsigende såkaldte rock musik - lige så lamt :rolleyes: og ikke at forglemme det der syre-trance-et eller andet :crazyeyes:
    Den slags musik er jo ikke andet end, øredøvende larm og skrål, som er umuligt forstå. Men det er vel heller ikke meningen ;) Det er vel også kun for folk, som ikke fatter hvad musik er alligevel. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Nu når vi snakker om hjerne lamt musik . . med indbygget risiko for at træde nogle enkelte over tæerne . . så er det der nymodens :hb: - larmende og intetsigende såkaldte rock musik - lige så lamt :rolleyes: og ikke at forglemme det der syre-trance-et eller andet :crazyeyes:
    Den slags musik er jo ikke andet end, øredøvende larm og skrål, som er umuligt forstå. Men det er vel heller ikke meningen ;) Det er vel også kun for folk, som ikke fatter hvad musik er alligevel. ;)


    HeHe... Ja, det "gamle" er nu godt... 8)


    Deep Purple, Led Zeppelin, Bifrost, Steppeulvene, Dire Straits, Janis Joplin, Pearl Jam, Nirvana, Smashing Pumpkins.... :clap:


    Men kan da godt li en god gang GOA en gang imellem. :)) ... Mangler bare én for at samlingen er komplet.


    Dog ikke den her... :))
    [Blocked Image: http://img.discogs.com/R/80010-001.jpg]