"TeKNo"

  • Well... Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums bliver man aldrig træt af med nok den fedeste bass jeg har hørt længe.
    Eller hvis man er til GOA så er Infected Mushroom uden tvivl det bedste :D

  • Ja, der er jo de Goe gamle klassikere som Aerial nævner.


    Prøv at find nogen med "sun control species" de har lavet en vold fed en!!:hb:


    Mine gamle favoritter var nu Atmos, Hux Flux, Delta, X-Dream for ik at tale om Sun Project som er alt for fede hvis I ka li nice elguitar i syret Goa (gó combo)
    Husk nu på det hele lyder lidt bedre hvis du står i en stor dyster hal blandt en masse freaky mennesker mens din næse drypper, og du føler du er ved at kradse af<----- :lame:


    Det var vist dengang, nu er jeg gået over til noget go rap musik!


    Har os fået øjnene op for noget house og lounge musik, prøv evt at søg efter nogle af disse navne hvis du er interesseret: Dimitri from paris, St. Germain, jazznova, Bob Sinclair, buddha bar, cafe del mar....


    Så har du jo noget at se til kneit ;)


    GOJUL

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    hør noget slipknot i stedet.... det er da i det mindste musik


    OriGiN du har sgu forstand på musik andet kan jeg ikke sige..


  • Uhh ja, Astral Projection er nice ..


    Og du har da også lige et par fede gamle klassiske trance numre med :]


    Hvis jeg skulle til at lave en liste over nice tracks, blev jeg ikke færdig idag, men vil i stedet nævne et par kunstnere ...


    Airbase, blank & Jones, Gabriel & Dredsen, Andain, Fluke (Mere elektronisk, du kender måske Zion fra Matrix 2), Thrillseekers, Armin van Buuren, System F, Paul van Dyke, Paul Oakenfold (I nogle tilfælde, like Dread Rock, også fra matrix 2 af), etc.


    Der er flere hvor de kommer fra, men typisk kommer de mest own fra Holland, imo :)


    Men måske det var noget mere hårdt du søgte. Ellers vil jeg alligevel foreslå nogle af de nævnte kunstnere tracks i chill-out, pisse godt at sove lidt til :D

  • Quote

    Originally posted by Switz
    synes selv at Groove Coverage er vildt gode men hver mand sin smag 8)


    Jaah, de er nu heller ik' så ringe endda :boxing:


    Anyway, så hører jeg måske ikke så meget trance/techno som førhen, det bliver til noget mere af det der rock til tider. Linkin Park, POD, Limp Bizkit U name it :)


    Men alt er musik, så længe man selv synes om det (Måske der er undtagelser med boybands :boxed: )

  • Warp Brothers
    X-Perience
    Milk inc.
    Er meget gode..


    Og så er der jo alle de tusinder forskellige DJ's..


    Et af mine yndlings numre er: DJ FLASHRIDER - Attenzione

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP


  • Ye, der er så pokkers mange derude, især på det område af musikken. Der kommer så meget nyt hver dag indenfor den genre at man tror det er løgn.


    Men jo, et godt nummer du har nævnt med Flashrider :)