Indlæg af JadleHF

    Hello peeps! Ja, igår lå jeg pludselig mærke til hvor nederen min CM Storm kabinet er, og jeg gider det ikke længere. Jeg leder derfor efter et kabinet der er en del Silent, minimum et Miditower.


    Airflow skal være god, da jeg overclocker RAM, CPU og GFX.
    Det skulle gerne have et stilet design, ikke sådan noget halv dødninge hoved drage kabinet halløj.


    Pris; Har ca. 8 - 900 kr at gøre godt med.


    Nogle forslag?


    Har kigget på NZXT H2, CM Cosmos 1000 / Pure.

    Hej!


    Jeg skiftede dette bundkort ud, da efter al GTX 460 problemerne crashede onboard lydkortet.
    i.e - Der kommer kun lyd ud af én højtaler. Resten virker perfekt.


    Og jeg understreger: ON-BOARD LYDKORT ER DEFEKT, KUN LYD UD AF ÉN HØJTALER.
    Bare så ingen køber brokker sig over det.


    Pakken: Pakken er... Ja.. Pænt banket, kort sagt.
    Medfølger: Intet. Absolut intet, fordi jeg bruger det hele i min nuværende PC. Manualen er væk, lol.


    Jeg sælger bundkortet, fordi jeg troede jeg ville bruge det som reserve hvis mit nuværende skulle gå dødt, men da jeg køber et nyt når Bulldozer kommer ud, gider jeg ikke have det liggende og flyde længere.


    Der er kviterring fra Proshop (e-mail kvittering), som jeg så kan videresende til e-mail så den kan printes, da jeg ikke ejer en printer selv.


    Der er stadig Reklamationsret på, men tvivler stærkt på at Proshop vil modtage en pakke med så store mangler som dette har.
    Jeg vil uploade billeder af pakke, kort etc. i nat, så I kan få et bedre overblik af hvad I har med at gøre her.


    EDIT: Billeder kommer først fredag morgen / middag, desværre.


    HBO: 300 kr.
    Byd løs.

    Så jeg vågnede op her til morges, og tænkte at jeg vil sgu have mig nogle nye ting i skrammelkassen.
    Så dette er mine specs lige nu:


    Mobo: ASUS M4A79XTD EVO
    CPU: AMD Phenom II x4 955 BE @ 3.6 GHz OC
    Ram: 4 gb Kingston HyperX DDR3 1600 MHz CL9
    Kasse: Cooler Master CM Scout
    GFX: XFX HD 6850 Black Edition
    PSU: Corsair TX 650W.


    - Ville det overhovedet være pengene værd lige nu, at smide en i5 2500K og P67 mobo i, eller vil det være 2600 kr ud af vinduet for nada? ):

    Så var dit problem vel bare, at der var for lidt pasta på. ;)


    Fragman - Riight, min CPU skal sgu ikke dale på 50C idle. >.<


    Ra66it - Nah, de temps er skam fine nok. (:

    Jeg ville råde dig til at finde et gammelt dankort eller sygesikrings bevis du ikke længere bruger eller har brug for, og så smører ud i et tyndt lag, eller en lille pastik ting. På den måde får du heller ikke nogle luftbobler hvis du gør det korrekt, og det giver en bedre køling.


    Min CPU ligger på 28 - 32 grader idle på en 3.6 GHz (Phenom II x4 955 er kun 3.2 GHz uden OC) i Idle.


    Skum på mikrofonen vil ikke hjælpe, da jeg har testet med sådan nogle headsets i forvejen.
    Ville dog ikke mene at min Corsair 650W TX er en "crappy PSU".


    - Mic boost er i 0 som hjalp en smule, lyden er ikke så overdøvende længere, takker! Dog ville være det være dejligt med ingen white noise.


    Det vil jeg lige prøve!

    Hej Tweak!
    Jeg har mit dejlige Roccat Kave, og hold kæft jeg elsker det headset.
    Jeg har dog et problem. Mikrofonen har en baggrundslyd der virkelig irriterer mig, og andre.
    Det er ikke larm fra computeren, for sætter jeg "listen to this device" til, er lyden der stadig, selvom mikrofonen (ikke stikket, men selve mic) ud af headsettet - ergo tror jeg noget hardware spiller ind.


    Har I en idé til hvilken del i PC'en der gør dette?


    Har Creative Sound Blaster VX 5.1 lydkort sat i, da denne lyd er meget mindre med lydkortet. Lige meget hvad der er deaktiveret og pillet ud, er det stadig der.

    Hej!
    Jeg vil gerne vide hvad man evt. kunne sælge denne pc for.


    Kabinet: Cooler Master CM scout
    Bundkort: ASUS M4A79XTD EVO
    CPU: AMD Phenom II x4 955 @ 3.2 GHz
    CPU køler: Cooler Master N520
    RAM: 4 GB Kingston HyperX DDR3 CL9 1600 Mhz
    Lydkort: Creative Sound Blaster VX 5.1
    Strømforsyning: Corsair 650W
    Grafikkort: XFX HD 6850 Black Edition


    Ingen dele er ældre end 4 måneder.


    Tror da vidst lige jeg napper sådan en i stedet. :D

    Hej! Jeg sidder og vil anskaffe mig en ny CPU køler, og jeg har haft et godt øje til Corsair H50, H60 eller H70. Sådan set lige meget hvilken en jeg tager, det er ikke spørgsmålet.


    1) - Kan jeg bare købe CPU køleren, installere den, off I go? Eller skal jeg købe andre ting før det virker?
    2) - Da det er væskekøling, har jeg så forstået ret, at indeholdet i CPU køleren er blandet op så det ikke skader komponenter under et leak?


    Tak på forhånd!