Indlæg af JadleHF

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Der var en på enten hol eller hwt, der solgte en masse hardware. Heriblandt var der et gtx460 og en Corsair PSU, hvor gfx er betydeligt bedre end f.eks. Hd6850 og det kan du med garanti få og holde dig indenfor budget.


    *sniff* Nvidia fanboi *sniff*


    GTX 460 og HD6850 er stort set lige gode i spil.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hmm køb noget online storage og brug det. Det vil nok være en bedre løsning i det lange løb.
    Det projekt der lyder til at blive besværligt og dyrt.


    Nogle folk kan jo godt lide dyre og besværlige projekter.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    snakker om lydkvaliteten, og der kan man alså godt høre forskel når du kommer fra et dedikate lydkort og headphones over på det StellSeries 7H.


    Jeg har nu ikke nævnt at han skulle købe 7H med USB lydkortet - Jeg kører selv ASUS Zonar Xense, og lyden er fantastisk.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    lydmæssigt nej tak, det er skramle iforhold til mine Creative Aurvana Live! Headphones, har nogle venner som er vilde med dem, men jeg synes de er LORT, for at sige det lige ud, plus ska du ha noget godt så koster det jo.


    Jeg har nu ikke haft problemer med lyden i mit SS 7H.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jesper6710
    Tak for svarene. Er faldet over den de har i aldi denne uge, og tænkt at hvis jeg skal slæbe den med i skole hver dag, så er det jo en fin computer til mit studie.


    http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_32/OFF01.SHTML
    http://aldi.medion.com/md98730/dk/?refPage=aldi


    Når jeg så er færdig med mit studie må jeg finde en anden bærbar, der kan trække noget mere spil. Kan bare spille på min ps3, selvom det ikke er det sammen.


    Den burde da fint kunne lave skoleting osv.
    Dog ville jeg også selv pege på den ASUS bærbar der blev linket tidligere.


    Tænk før du taler.
    Enhver med bare en smule på hovedet ville da vide, at dit "Hvis man skal over noget tilsvarende skal man på den anden side af 13.000 kr !!!" er noget værre vrøvl.


    Og nej, det er ikke det bedste bud.
    Lær' at lave research.


    EDIT: Jeg har lidt på fornemmelsen du er en Medion fan, siden det er dét eneste du linker?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gonzlow
    Hvor bliver den CPU af? Jeg har betalt den for længe siden. Du svarer ikke på mine PM så jeg prøver herinde.


    Jeg har svaret i din PM.

    Hey Tweak.
    Jeg har googlet lidt rundt efter problemet, men uden held.
    Jeg har lagt mærke til at min RPM på den originale fan til køleren ikke går over 1400 (træk 30 RPM til eller fra), selvom Prime95 kører som gal.


    Nogle der ved WTF der foregår? O.o

    Jeg har skam kun læst reviews af kabinettet, hvor den slog det Antec du har linket på nogle punkter, så jeg taler ikke fra personlig erfaring.

    Det ser skam fint ud.
    Både grafikkortet og bundkortet er relevante, og det eneste kabinet jeg ville sige er bedre ville være NZXT Phantom.

    Hej! Jeg har bestilt nogle dele igennem Pixmania, grundet Proshops problemer med deres betalingssystem. Anyway, de har sendt tingene afsted igennem fragtfirmaet, PNL.


    Den 05-07 blev tingene sendt afsted, og der har endnu ikke været en opdatering på mine pakker, og PNL siger forskellige ting fra dag til dag. Først kunne jeg stærkt forvente levering fredag (Skete ikke), så kunne jeg forvente levering mandag.


    Nogen der har erfaring med PNL og deres metoder? Deres T&T er ikke opdateret, så den hjælper mig overhovedet ikke, selvom jeg er blevet forsikret at pakken er undervejs, har der ingen opdsatering væeret.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    Jeg synes godt nok det er en billig harddisk den på 1TB. Det er ikke fordi den er langsom og der er noget hurtigere, eller er de bare så billige nu?


    De RAM du linker til er det nogen der findes på edbpriser eller på komplett, for jeg kan ikke finde dem hvis jeg søger på google


    Green harddiske (miljøvenlige) er ofte billigere, dog langsomme.
    Men det er der SSD'en i listen kommer ind, og gør alt hurtigere (Windows boot, generelle applikationer, spil mm).

    Står den på et gulvtæppe?
    I så fald, anskaf dig noget træ eller lign. den kan stå på, med en smule højde fra selve gulvtæppe. Det vil reducere støv problemet - Men anskaf dig også nogle støvfiltre nu hvor du er igang.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gonzlow
    Mit bud på CPU var da seriøst. Jeg hørte bare ikke fra dig. Nå men jeg søger bare videre, der må være en til salg derude. 8)


    Hov, jeg har sgu ike fået sendt den PM, min fejl!


    Gonzlow har højeste bud, hvis forvirringen ikke har skræmt væk!