Indlæg af JadleHF

    Believe me, jeg ville købe hele skidtet.
    Men med kontanthjælp og kun 1400 kr til hele Juli måned (og 200 kr for resten af den her måned) står pengene ikke til det. o:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ZahidT
    Jeg er meget interesseret i ASUS M4A79XTD EVO bundkortet, og byder hermed 350 kr., og er der eventuelt mulighed for at afhente i Københavns-området?


    Desværre nej, jeg bor i Vejle området. Men dit bud er noteret!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hampen
    Cpu + ASUS M4A87TD USB3 750,-pp


    er der kvitt?


    Jeg glemte at meddele at dette bundkort også kun sendes med selve bundkortet, altså uden SATA kabler, I/O shield osv.


    Er du stadig interesseret?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af meier
    hvor i dk ??


    og har du ram til bundkortene ??


    Give, nær Vejle.


    - De RAM der sidder i bundkortet nu bliver genbrugt i mit nye build.

    Hej Tweak!
    Har nogle computer dele som bliver skiftet ud her D.1 Juli, og vil gerne af med de gamle.
    Det drejer sig om følgende ting;


    AMD Phenom II X4 955 3.2 GHZ Black Edition [SOLGT]
    Stand: Har været overclocket til 3.6 GHz. Kører ubeklageligt. Købt ved Proshop.dk, e-faktura kan sendes via e-mail hvis det ønskes.


    Sendes med: Original inpakning med den originale køler (Denne køler har aldrig været brugt).


    HBO: 400,-


    ASUS M4A79XTD EVO Bundkort
    Stand: Har været brugt til overclocking, uden voltage ændringer vel og mærke. Altså en fin stand.


    Sendes med: Bundkortet sendes i antistatic pose i den originale kasse. KUN bundkortet sendes, al tilbehør der plejer at ende med bundkortet ryger ikke med, da halvdelen af det er forsvundet (lol).


    HBO: 350,-


    ASUS M4A87TD USB3 Bundkort
    Stand: Har været brugt med stock clocks på CPU. Fin stand. NOTE: Jeg lavede en tråd om dette bundkort tidligere hvor jeg meddelte at onboard lydkortet var defekt, men dette passer IKKE. Det var et Driver problem.


    Sendes med: Bundkortet sendes i antistatic pose i den originale kasse. KUN bundkortet sendes, al tilbehør der plejer at ende med bundkortet ryger ikke med. Grunden til dette er stort set det samme som det andet bundkort. Ja, jeg failer stort når det gælder opbevaring af tidligere dele.


    HBO: 350,-
    ----------------------------


    Alle tingene kan sendes.
    Jeg vil dog gøre opmærksom på, at tingene ikke vil blive sendt før mine nye dele er ankommet.


    I.e - Denne kører indtil d. 1 - 2 Juli.


    EDIT: Fail, havde skrevet Juni og ikke JULI. >.<DET ER JULI FOLKENS.


    Byd løs!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af muller1299
    temp på min CPU ligger på 46Grader


    også står der nået med Tja. Max:70Grader


    Alt er som det skal være, så du skal nok lede et andet sted.


    Idéen har strejfet mig, på toppen af at det kunne laves om til et Push / pull.
    Jeg prøver!


    Så sandt som det er sagt.
    Meningen med posten var dog, at jeg gerne vil finde en måde at sænke mine Idle temps på, bare for faktoren. Nu har jeg gennempresset min processor i total load, og den blev 53 grader varm under fuld load med Prime95 efter 4 timer, så det er vel også inde for load temps i sig selv.


    Og nu kørte jeg også kun stock clocks for at se hvor kold den egentlig kunne være, målet var at clocke den op på de 3.8 GHz (4 GHZ hvis muligt).

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Soltarion
    Kølerpastaen kan også have noget af sige :) Hvilket mærke har du anvendt?


    Det som fulgte med køleren. (:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Er det en C2 eller C3?


    Lyder lidt mærkeligt så... Har du monteret køleren til at hente kold luft ind udefra?


    C3.


    Og nej, radiatoren sidder på min exhaust fan.

    Så har jeg endelig fået min Antec H20 620 liquid cooler hjem! (Faktisk troede jeg den var i stykker i starten da den larmede, men det viste sig vandet bare skulle cirkulere lidt).


    Nå, men det er ikke lovende - min CPU på stock clock (3.2 GHZ AMD Phenom II x4 955) er på 34 - 35 grader Idle. Nogle der kan anbefale en virkelig god cooling paste?