Indlæg af JadleHF

    Da jeg pludselig har en del jeg vil sælge, samler jeg det hele i én post.


    SteelSeries 7H / CM Storm Sirus headset:
    - Jeg sælger kun én af disse headsets - Jeg kan lide dem begge, og jeg skal af med en af dem, så når ét af disse headsets er solgt, forsvinder denne del af posten.


    Begge headsets er i fin stand, original æske og kvitteringer haves.
    Begge headsets købt i 2011.


    HBO: 300 kr for Steelseries 7H, 500 kr for Sirus Headset.


    ASUS M5A78L-M LX Bundkort:


    Et M-ATX bundkort, som var et fejlkøb.
    Standen svarer til ubrugt (Den er kun blevet pakket op), al tilbehør og kvittering medfølger.


    HBO: 150 kr.




    SteelSeries Ikari Laser mus:
    Jeg sælger musen da jeg gerne vil have en ny.
    Meget god i stand, virker som den skal.
    Original æske har jeg desværre ikke længere.


    HBO: 150 kr.

    Hej!


    Jeg har dette bundkort til salg, som er købt fra Techhaus for en eller to måneder siden. Standen er som ny, da det var et fejlkøb, og jeg fik det aldrig returneret, så nu sælger jeg det videre.


    Original æske og al tilbehør medfølger, samt kvittering.


    HBO: 150pp.

    Hej!


    Jeg har desværre tabt min Samsung Galaxy Note, og det har den fået et lille slag af, så skærmen flækkede (Det mest tydelige er på tilbage knappen, hvor der er tale om et slag).


    Da Telmore ikke kan dække reperationen under min reklamationsret, er der måske nogle herinde der kan lave den selv, eller vil gå igennem en reparation.


    Telefonen er 6 dage gammel fra i dag af, så det er jo virkelig nederen at jeg så taber den.


    Alt originale tilbehør medfølges, og sendes naturligvis i den originale æske.


    Nypris på telefon: 4478 kr.


    HBO: 1300 kr (Jeg er til at forhandle med, hvis denne pris ikke passer dig ordenligt).


    Et kort til 1000 kr kan næppe køre BF3 på Ultra.

    Hej Trylle.
    Nej, jeg har endnu ikke svaret, da min mobil er lidt spasser i øjeblikket.
    Skulle være i stand til at kontakte dig senere i dag!


    Jeg rører ikke Multiplayer før udgivelsen i Danmark.
    Dog bruger jeg VPN metoden til at tage Singleplayer igennem.


    EA: "It is not illegal to use VPN, it's just not very nice." - Altså de siger at man gerne må.
    Faktisk kan du spille d. 24 Oktober 17:00.

    Hej.


    Jeg prøver lige pt. at installere en ny version af Windows 7, men der er ét problem.


    "This 32-bit version of Windows cannot be installed to an EFI-based computer. Installation cannot proceed. Use a 64-bit version of Windows to install to an EFI-based computer."


    Men jg bruger jo en 64-bit version installation.


    Nogle der har en idé til hvordan jeg kommer igennem det her?

    Køb i5 2500k i stedet for i7 2600k, med mindre du planlægger en del video redigering og billede redigering. Det er penge spildt hvis du kun skal spille, som du kan smide efter et større grafikkort eller bare noget andet gejl.


    i5 2500k
    ASUS P8P67 Bundkort (Pro, Deluxe etc. you name it)
    8 GB Kingston HyperX eller Corsair Vengeance.
    En 850W Corsair PSU hvis du går SLI (tror det skulle være nok).