Indlæg af Heinzie

    Det er fint at man er til store skærme, men det kommer an på HVOR stor og din afstand til skærmen.


    Hmm, mit bud ville nok være sådan en 24" Acer S243HLAbmii med en opløsning på 1920x1200. Den her er også LED belyst som både ser meget bedre ud men også spare en del strøm.


    Hvis du skal op i 2560x1600, så skal du også op i de ca 10.000 som sådan en koster ;)


    Det kommer også an på hvad du er villig til at give for en skærm:)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hvis du ikke har pillet ved din telefon før så er det der for den går i stå. Du skal først opgradere radio rom versionen til en af dem der virker, ellers så låser android under boot.


    Har søgt lidt på det der med Radio ROM, men jeg er ikke sikker på hvad for en jeg skal vælge da nogen siger at det er risikabelt at rode med, har du et forslag?

    Hej, jeg har prøvet denne "hack", men det er ikke lykkedes mig at starte android. Den begynder at loade en masse ting, så går den bare i sort skærm med nogle meget tynde striber i venstre side og fryser så jeg er nød til at tage batteriet ud for at slukke.


    Så jeg tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med at få Android på min HTC HD2? Hvis det altså er muligt :) Jeg ved godt at det ikke vil køre 100%, men det ville da være sjovt at rode lidt med det.


    Btw så er min HTC standard, altså med Windows Mobile 6.5, ingen mods.


    Det er ikke det mest fornuftige køb. Den jeg linker til (BenQ G2420HDBL) er meget bedre til gaming for kun ca 200 kr,- mere. Plus som puma siger, så bruger den ikke så meget strøm da det er LED. (Billigere i længden :D)


    Desuden ser det meget bedre ud :) Har selv skiftet fra en Asus Asus VK246H til en Acer V243HL LED, og det var en STOR forandring. God forandring:9xo

    Hvordan i alverden kan det blive 15.000 kr? har din ven bestilt delene fra fx edbpriser, eller fra en hjemmeside hvor computeren er samlet?


    Ahhh.. Min fejl :pokey: Så ikke de 4x ssd'er.. Men nice pc :)

    Det kan lade sig gøre at spille med en Dual Core, men det er ikke noget jeg personligt vil tage i tankerne når jeg skal samle pc. Quad Core falder mit valg på pga multitasking.


    Så kan jeg da lige tilføje at en 6-core (Hexcore) er SLET ikke nødvendig til spil da ingen understøtter det endnu.

    Tja.. Jeg tror ikke at jeg vil lave noget om. Det ser godt ud :9xo


    Tænkte på at sige til dig at du skulle skifte det 470 ud med et 5870 da et 5870 score bedre, men så gik jeg igang med at se på nogle reviews, og det viste sig at det kan godt være at et 5870 score lidt højre fps i spil, men taber også mange fps. 470 vinder mange steder på "minimum" fps, og det er vel det som der tæller.


    Det er lidt lige meget om din højeste fps er på 122 eller 110, men det er ikke lige meget om din laveste fps ligger på 60 eller 37.


    Bare lige et hurtigt eksempel fra denne side
    Need For Speed Shift:
    GTX 470: Max fps 110 Min fps 60
    HD 5870: Max fps 122 Min fps 37


    Nvidia FTW :dance:

    Hej. Jeg er på udkig efter et multimedia system til vores passat, da vores radio er ved at gå i stykker. Det skal helst koste max 6-7.000,00 DKK. Må gerne være fra fx England.


    Det skal have disse features:


    GPS
    Kunne afspille Mp3 (Dvd'er)
    Dual Zone GPS-funktionen (Hør Radio / cd, mens du ser GPS-billede)
    SD Card Reader


    Håber der er nogen der vil hjælpe mig med at finde et.


    Som jeg tidligere har sagt, så glem alt om den hexcore. Den dur ikke til spil. Der er ikke nogen spil der fysisk understøtter 6 kerner.
    Som der også står i beskrivelsen:
    Unbeatable multi-core value with AMD Phenom II processors. They deliver The Ultimate Visual Experience for high definition entertainment, advanced multitasking performance, and power-saving innovations for smaller, cooler machines that are energy efficient.
    Så er det beregnet til multitasking og strømbesparelse.


    Det passer slet ikke at et 470 yder lige så godt som et 5870. Se på nogle forskellige tests. Et 5870 vinder stort.


    http://www.techspot.com/review…radeon-hd-5800/page3.html
    Se eventuelt en video her.

    Velkommen til :)


    Her er mit bud på et system:


    CPU: Core i7 I7-860 8 MB 1.839,00 DKK
    Bundkort:Gigabyte GA-P55A-UD3 956,00 DKK
    RAM: Kingston HyperX 2 x 2 GB PC2-8500 776,00 DKK
    Grafikkort: Sapphire RADEON HD 5850 2.086,00 DKK
    Harddisk: WD Caviar Green WD5000AADS 500 GB 32MB Buffer 339,00 DKK
    Strømforsyning: Corsair TX650W 488,00 DKK


    I alt: 6.484,00 DKK


    Her er en detaljeret guide på hvordan man samler en computer hvis du har brug for det. Ellers er der ikke så meget i det andet end at du skal være forsigtig og husk at røre radiatoren inden du røre ved noget af dit hardware. En anden lille ting er at du ikke skal samle en computer på et gulvtæppe da der er meget statisk elektricitet.

    775 er da ikke forældet? som jeg kan se så sælges det stadigt og vil ikke forsvinde lige foreløbigt. Jeg har stadig et Asus Maximus Formula med en Q9550 som topper 3.8 Ghz samt et 8800GTS 512MB og får en 3DMark 06 score på 21k.


    At du snart køber et E8500 er måske ikke det bedste. En Quad Core er et bedre valg, hvor der ikke er så stor forskel i prisen.


    På den anden side hvis du ikke har imod at skifte til en anden platform, så er det da mere fremtidssikkert at skifte til 1156 eller 1366.

    Velkommen til Tweak


    For 5000 er det lidt stramt når du skal have en mid/high-end pc, men det kan lade sig gøre for lidt mere.


    Bundkort: Gigabyte GA-P55A-UD3 (rev. 1.0) 956,00 DKK
    CPU: Core i5 I5-750 8 MB (Intel Boxed) 1.375,00 DKK
    Grafikkort: ASUS ENGTX460/2DI/768MD5 (768 MB) 1.630,00 DKK
    RAM: Corsair XMS3 2 x 2 GB PC3-12800 779,00 DKK
    Harddisk: Hitachi Deskstar 7K1000.C 320GB 305,00 DKK
    PSU: Corsair TX650W 488,00 DKK
    Kabinet: Tja.. Der kan du selv se hvad du synes der ser bedst ud og passer til dine behov.


    I alt: 5.533,00 DKK


    Du skal regne med at du kommer af med ca 6k incl kabinet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Af mine erfaringer skal du generelt kun betale fragten én gang for hver forhandler, så jo mere du kan finde det samme sted jo bedre - så længe at prisforskellen self. ikke overstiges meget. Der er jo også RMA at tænke på. :)


    :goodpost: Yep. Lærte jeg på den hårde måde. Første gang jeg skulle samle selv bestilte jeg fra 6 forskellige forhandlere pga prisen, så gik mine ram ned og grafikkort, og efterhånden nogle andre dele det var bare et HELVED at bøvle med RMA.. Andre leverede til tiden, og nogle kom først efter 2-3 måneder..

    V3800 er et udmærket grafikkort til dine behov. Når det så er sagt, så er jeg begyndt at tvivle på den psu. Det kan godt være at 400W er mere end nok, men vil tage VX450W'ern istedet. Det er begyndelsen på deres VX serie som har vist sig at være meget god kvalitet. VX450'ern er også nyre end CX400W'ern.