Gaming skærm, Med eller uden HDMI?

  • Hey!


    Jeg skal til at købe mig en gaming skærm.
    Regner med en BenQ eller en Samsung da det skulle være godt.
    Har kigget på nogle forskellige, men kunne godt tænke mig at høre om det er værd at købe med hdmi eller man bare kan nøjes med vga/dvi?


    Udover det så er jeg i tvivl om størrelse på skærmen, sidder nok 1/1,25 meter væk.


    Hvilken størrelse skærm?? mellem 22/24??


    Mvh


    Martin

  • Du kan sagtens nøjes med DVI, selve billedesignalet er det samme på DVI og HDMI. Men det er vel efterhånden snart svært at finde en skærm uden HDMI ;)


    Jeg sidder selv ca. 50 cm fra min skærm og den er 22". Så umildbart vil jeg sige du sidder meget langt væk fra din skærm, så hvis jeg var dig ville jeg købe en 24" - 26" skærm. Jeg vil sige det sådan, køb en skærm nummeret større end du ellers havde regnet med, hvis du ellers har plads til det. :D



    MVH


    Lasse N. :T

  • rigtig dejlig LED skærm har selv kigget på den Martintosti, ka kun sige plus her fra, plus at du så os ka spare penge på el regning da den ik bruger så meget strøm :razz:


  • Det er ikke det mest fornuftige køb. Den jeg linker til (BenQ G2420HDBL) er meget bedre til gaming for kun ca 200 kr,- mere. Plus som puma siger, så bruger den ikke så meget strøm da det er LED. (Billigere i længden :D)


    Desuden ser det meget bedre ud :) Har selv skiftet fra en Asus Asus VK246H til en Acer V243HL LED, og det var en STOR forandring. God forandring:9xo