Indlæg af Heinzie

    Jeg tvivler på at "vi" kan finde et forholdsvis nyt og kendt kabinet med sådan en feature. Jeg kan dog finde et godt kabinet med removable motherboard tray (som er miditower).


    NZXT Panzerbox Welded Aluminum


    Hvad jeg kan læse mig frem til, vil du have et kabinet som gør det nemt at installere bundkort, cpu, cpukøler osv. Removable motherboard tray har den samme pointe, at gøre det nemmere.

    Jeg har fundet ud af hvad der er galt. Det er driveren. Jeg har prøvet at afinstallere driveren til mit touchpad, og så virker det helt fint, men jeg har ikke multitouch funktionen.. Når jeg installere den nyeste driver fra Acers support hjemmeside, så kommer problemet igen. Skal jeg så bare vente på en nyere driver, eller ringe til deres support og informere dem om det?

    Quote

    Så vidt jeg ved ses det som menneskelig fejl og de garantier jeg har haft de sidste par år giver ikke pengene tilbage/nyt produkt på grund af menneskelig fejl.


    True that. Har også haft en bærbar som jeg spildte kaffe ud over, og de sagde bare at de ikke ville modtage den eller erstatte den. Kunne høre på ham som jeg snakkede med, at han smilede...:pokey:

    Hejsa.
    Jeg har fornyligt købt en Acer Aspire TimelineX 5820TG.
    Jeg opdagede så da jeg skulle til at spille GTA IV, at jeg ikke kan kigge rundt MENS jeg holder en knap inde. Btw, så bruger jeg det indbyggede touchpad.


    Nå, så tænkte jeg, det må da bare være spillet, men nej, jeg prøvede at gå ud på skrivebordet og holde en knap nede mens jeg prøvede at flytte musen. Nope, ingen reaktion fra musen.


    Jeg ringede så til Acer support for at høre ad om problemet, de sagde at jeg skulle opdatere chipsættet og touchpad driveren, det gjorde jeg så, men problemet er der stadigt...


    Nogen der har et forslag?