Indlæg af Soltarion

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    lyder somom du har noget malware eller virus, som dit antivirus kæmper med at holde nede....


    Ja det er nemlig også det jeg er bange for, men lavede lige en komplet scan af mit system, og mit program fandt intet.
    Jeg bruger Bullguard.


    Er tror bare jeg skal formatere engang til :/

    Hey folkens, det er sådan jeg formaterede min computer for godt 2 uger siden, den har kørt fin i de 2 uger, men her den anden dag faldt ydelsen, temperaturene på CPU'en steg.


    Nu er det sådan jeg får random lagspikes hver 3 sekund, CPU forbruget svinger kostant mellem 25 - 100% uafhængigt af hvad jeg laver.
    Dvs. den kan have et forbrug på 100% når den bare er på skrivebordet uden nogen baggrundsprogrammer andet en antivirus.


    Temperaturene svinger mellem 42 - 58 uden load hvilket jeg finder meget højt!
    Den lå tidligere på 36 - 42 uden load og med load højest 60 C.


    Kan det passe jeg skal prøve at formatere igen eller hvad kan problemet være, det eneste jeg har OC'ed er min GPU ellers er alt andet std....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Anelz


    okay nice nok :) jamen så er det jo afgjort, jeg venter bare lige lidt endun med at bestille det Bundkort hjem :)
    Hvor har i læst det henne ? vil bare gerne vide hvornår de levere dem tilbage uden fejl :P det må jo blive posted på et eller andet tidspunk ? :)


    Jamen som Ra66it skrev, marts / april. Tror mest jeg hælder til april. Og hvis du er lidt mere tålmodighed, så vente da til AMD kommer ud med deres Bulldozer (det er vist i 3-kvatal eller noget i den stil). :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger


    Har du til dels ret i. Men selv det at åbne en mælkekarton kan være svært første gang man prøver ;)


    Men i værste fald, er der enden google, instruktions-bogen eller tweak ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Omformer? Du mener de gamle PS2 porte? (Grøn til mus og lilla til keyboard)


    Kan være at usb portene er gået døde? (Prøv eventuelt at teste med et kamera, mobil, iPod ect..)


    Du kan jo hoppe ud og købe et PS2 keyboard - de koster nok ikke alverden længere, selv om de måske kan være lidt svære at støve op (evt. edbpriser.dk kan være behjælpelig?)


    Ja en PS2 port :P (som sagt kunne jeg ikke huske navnet ;))


    Tjah, muligheden er de er gået døde, det kan ikke være noget bio relateret?


    prøver lige at kigge om jeg har sådan en til at ligge til keyboard

    Hej folkens!


    Her den anden dag valgte jeg at bage min gamle GPU (8800gt) da den var i stykker, så tænkte jeg lige at jeg ville gøre et forsøg. Det virkede og den køre stabilt som om intet havde hændt..


    jeg monterede det hele i en ændre computer jeg har ca. 1 - 2 år gammel. Det startede op, og det hele så godt ud, musen virkede MEN tastaturen virkede ikke. jeg testede om det var strøm i USB hubsne - Det var der, men den genkendte intet, ikke engang musen. Det samme var det med USB'erne i froten, registrere intet.


    Hvad kan det være? Den registrer kun musen hvis jeg placere den øverst med en omformer (ved desværre ikke hvad det lige hedder). Men lige så snart jeg placere den i USB hubsne - INTET.


    EDIT:
    Formålet med computeren var en lille computer til min lillesøster der ønsker sig en, derfor ville jeg lige overraske hende :) Desværre er jeg stødt ind i sådan et træls problem...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ripjaws


    ATI Har også deres version af 3D men er ikke så veludført og veludviklet som nvidia er(har jeg læst diverse steder)


    Jeg skal personligt selv snart have købt ny skærm sammen med Nvidia 3D og håber på det bedste, jeg er jo helt pjattet med 3D og så er det endda stereoskopisk så man slipper for at blive ør og farveblind af de irriterende blå/røde briller


    Du vil ikke blive skuffet det kan jeg forsikre dig om!


    Ligesom flere reviews siger, så er der mange "Haters".
    Jeg kan kun sige når du først har prøvet det, så vil du ikke tilbage til det kedelige 2D gaming igen.


    Jeg fik ikke ondt i øjnene eller lign.


    Det er 100% alle pengene værd!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af xecuter26
    ja der har jeg osse handlet en del fra canada og usa gode priser som regel måske man burde give det et kig igen


    Ville jeg gøre, i USA er Hardware en del billigere så folk priser er også lavere end gennemsnittet her hjemme :)


    Ja det er jo lige det :) Så snakkede med komplett's kunde service og det var super flinke og der var intet problem i en RMA, jeg skulle bare sende kortet så ville de overføre penge :)


    But anyway..


    Det er nu ikke pengene jeg mangler er bare en form for onkel joakim ;)


    Jeg elsker produkter af kvalitet, men det er så også svært når man er så fandens nærig ;)

    Jeg siger man tak for hjælpen, jeg har valgt at vente lidt med at købe, men jeg har helt sikkert lært en del igennem denne tråd!


    Håber ikke i synes den har været uden grund, da jeg mener at det hjalp mig en del! :)


    MVH

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    det er kun din dual-core af en cpu som er bottleneck/flaskehals måske en brugt quad-core og så vente med et Sandy system se om der kommer snart kommer nogle federe bundkorts end der er ny, da Sandy Bridge / P67 chipset jo ik er særlig gammelt så de ska jo lige ha lov til at designe de nye boards jo.


    Jeg valgte at sende mit kort tilbage, så vil jeg holde øje med nye bundkort osv. Men siger man tak for hjælpen!


    Som du siger, så er de nye bundkort stadig på "baby" stadie og derfor skal man måske lige give dem tid.


    Det kunne være man skulle vente lidt så... hmm, det er fordi jeg har sådan et ekstra kort som jeg så skal have sendt retur da jeg ikke rigtig kan bruge det nu.


    Lige nu har jeg et Sli - 2x460 GTX


    Men mit system er en bottleneck for mine kort.


    Hej overså lige din post, vil du mene jeg skal vente med at skifte??


    Og se hvad de andre producenter har at tilbyde??