Bundkort og ram

  • Heej :D


    jeg vil gerne lave min pc hurtigere men ved ikke helt hvad for et bundkort og ram men min cpu er amd phenom 955 3,2 ghz og jeg har asus tgx 465 kan i komme med nolge bud skal lige siges jeg har lige nu har ddr2 og lorte bundkort jeg ikke ved hvad er

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ra66it
    Eventuel vent til Marts/April, hvor de nye Intel Chips kommer på markedet. (SB uden fejl)


    hvad er det du siger ? kom lige med et link til det :) det har jeg bestemt ikke hørt, og jeg står og skal købe helt nyt setup bygget om en i5 2500k. . . er der nogle fejl ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Anelz


    hvad er det du siger ? kom lige med et link til det :) det har jeg bestemt ikke hørt, og jeg står og skal købe helt nyt setup bygget om en i5 2500k. . . er der nogle fejl ?


    Der er fejl på sata portene på sandybrigde bundkortne og bundkortene burde ikke længere kunne købes d.i.v. steder , komplett og shg m.m. har ihvertfald fjernet dem, men de skulle gerne vende tilbage til april/marts uden fejl hvis du køber et nu skal du ihvertfald være opmærksom på de har den fejl og at blandt andet asus og andre lover udbytnings model eller pengene retur så vidt jeg har forstået

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jaiz


    Der er fejl på sata portene på sandybrigde bundkortne og bundkortene burde ikke længere kunne købes d.i.v. steder , komplett og shg m.m. har ihvertfald fjernet dem, men de skulle gerne vende tilbage til april/marts uden fejl hvis du køber et nu skal du ihvertfald være opmærksom på de har den fejl og at blandt andet asus og andre lover udbytnings model eller pengene retur så vidt jeg har forstået


    okay nice nok :) jamen så er det jo afgjort, jeg venter bare lige lidt endun med at bestille det Bundkort hjem :)
    Hvor har i læst det henne ? vil bare gerne vide hvornår de levere dem tilbage uden fejl :P det må jo blive posted på et eller andet tidspunk ? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Anelz


    okay nice nok :) jamen så er det jo afgjort, jeg venter bare lige lidt endun med at bestille det Bundkort hjem :)
    Hvor har i læst det henne ? vil bare gerne vide hvornår de levere dem tilbage uden fejl :P det må jo blive posted på et eller andet tidspunk ? :)


    Jamen som Ra66it skrev, marts / april. Tror mest jeg hælder til april. Og hvis du er lidt mere tålmodighed, så vente da til AMD kommer ud med deres Bulldozer (det er vist i 3-kvatal eller noget i den stil). :)

  • Smid du din 955 i dette bundkort: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4180186


    Og smid så 4gb af disse DDR3 ram i: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4300915



    Hvis du har en ordenlig køler på din Phenom 955 kan du så overclocke den uden problemer til 3,6-3,8ghz. Så vil den kunne klare sig igen.


    Og så kan du smide en 1090T eller 1100T, når de fås billigt brugt.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H