Indlæg af Soltarion


    i7 er ikke meget bedre end i5'eren hvad angår spil, så tror slet ikke du skal der op da du har brugt halvdelen af dit buget så. Du skal ikke have en 450, den er rimelig ringe. Du skal op som tidligere nævnt og have en 460, 560TI. De er relativ billige og der er tilbud på komplett lige nu.


    Du skal lige huske at læse hvad folk skriver.


    Tjah, det er jo op til dig, men hvor meget betalte du for det?


    :goodpost:


    Synes du ikke selv det lyder dumt det du siger?


    Du forslår han ikke skal forsøge at lave kortet i en ovn og så smide det ud?


    Nu må jeg da le' ;)


    Komponenterne kan jo alligevel ikke tage skade af det nu når det er i stykker :p

    Prøv at bage kortet i din ovn :) Det virkede for mig.


    Det du gør er at fjerne køleren så du kun har selve kortet tilbage med DVI og pins osv.


    Så smider du den op på en bage plade med en bold sølvpapir ved hver hjørne og lægger sølvpapir på bagepladen.


    Så forvarmer du din ovn til 195 celsius alm. og 180 celsius ved varmluft.


    Når ovnen er varm så bager du dit grafikkort ved en af disse temperaturer alt efter om det er varm luft eller alm. Dette gør du i 9 min - 10 min.


    Herefter lader du kortet køle af i 20 min.


    Efter 20 min montere du køleren igen hvorefter du kan prøve den af i computeren!


    Held og lykke


    Skriv tilbage om det virkede :) :cheers:


    Købte somsagt "Bulk", har sq skruer og kasser nok :P Manualer er som du så pænt skrev, toiletpapir :)
    Tak :9xo

    Hej folkens! Jeg står og skal bestille et BluRay drev og en HDD.


    Nu hvor jeg har kigget rundt, så fandt jeg LG CH10LS20 Super Multi Blue
    Den har fået udmærket anmeldelser OSV. men da jeg skulle købe den kigge jeg på Edbpriser for at finde den bedste pris, der kommer så to af disse op på søgningen, hvad er forskellen? Der er alligevel 100 kr forskel på dem :S


    Link: http://www.edbpriser.dk/Produc…aspx?clist=4196541;820895


    //SOL


    EDIT: Skriv gerne forskellen på den, og forklar gerne hvilken der er bedst og, hvorfor :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ripjaws
    den skærm der så jeg også igår da jeg sad og ledte lidt rundt men den der og en eller anden HN????HQ skærm også fra acer blev introduceret på CES i LV.


    tror bare jeg holder mig til GD245HQBID , men kan i svare på om DVI/HDMI er det samme hvis vi ser bort fra lyd overførsel, at det er digitalt og ikke analogt (ligesom VGA)


    Der er ingen forskel, eller nærmere du kan ikke se forskel.


    Vil ikke anbefales Acer's GD245HQBID, den ser meget lækker ud osv. Men desværrer er der få test der roser den. Udover dette har rigtig mange haft mange problemer med skærmen. Ville helt klart finde en anden skærm end denne.


    Og hvis du skal spille i 3D ligesom jeg gør, så skal du have en meget høj belysning ellers bliver billedet meget mørkt. Men vil bare ikke anbefale Acer's. Du burde vælge mellem denne jeg har eller BenQ's XL2410T. Det er skærm til en god pris og "ydelse".


    3D understøtter ikke HDMI, du kan kun bruge DVI. Der er dog ingen forskel bortset fra HDMI overføre lyd....
    Der er dog få skærm som kan via HDMI, men det er jævn dyre...


    Jeg har en Asus VG236 med nvidia 3D kit. Rigtig fed skærm godt billede! gode farver, høj kontrast osv! Kan kun anbefale den!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Er du sikker på, at det er et bluray drev, du har?


    Til afspilning af 3D kan du benytte powerdvd. Mener ikke at Arcsoft understøtter 3D, men kan personligt bedre lide det og bruger ikke 3D. Så derfor er jeg gået udenom Cyberlink Powerdvd.


    Hej okay, jeg har Cyberlink PowerDVD :)


    Tror måske jeg har formuleret mig forkert eller lign. Men lige nu sidder jeg med et 2 - 3 år gammelt DVD-drev, med IDE kabel hvilket irreterre mig voldsomt da jeg har skiftet alle mine HDD'ere til 6 g/bs drev osv :) bortset fra min ekstern, desuden har en en 120 hz skærm med 3D kit :p


    Var bare ikke sikker på det kun var software det krævede og selv, skærm, bluray drev osv....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    andre problemer kan jo være at cpu køleren har flyttet sig.


    Ja de kunne være muligt den havde flyttet sig, hvis det ene eller det andet ikke klare problemet kan de være jeg skulle rense og smide noget nyt køler pasta på den :)


    Vil ikke mene de er ret meget mere end 600 kr værd i stykket :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Scan med Malwarebytes og en onlinescanner bagefter. Gå også ind i Msconfig og slå alle unødige programmer fra ved startup.


    Fandt intet


    Hvad kan forklare de "sindsyge" CPU temps? :s
    Det er bare ikke normalt...