Indlæg af |KTS|

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Der er 300m til central. Deres tekniker kan intet jeg ikke selv kan foretage mig. Det er en flok amatører der sidder i de support teams


    Hvad er din noise margin upstream/downstream?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af debug
    Temperaturen er heller ikk et problem cpu ligger på omkring 40 og gpu omkring de 60


    Er det idle temperaturer eller load? Prøv at køre en omgang furmark burn in test. Her kan du ligeledes følge temperaturen. Evt. log temepraturen med gpu-z.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af 7400
    nu spurgte jeg om en havde en liggende. har lige brugt 200 kr på de her så ønsker næsten ik købe fler*G*


    Så skulle du måske have smidt tråden under køb og salg. Ikke sandt.


    Fuldstændig enig. Han kan formodentlig endda finde noget bedre end CW.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Er der nogle der kender nogle anbefalelsesværdige steder at spise nede i området omkring Tønder? Lidt kørsel gør intet, men det skal naturligvis være indenfor rimelighedens grænser. (Jeg tænker en 20-30 km)


    Jeg er i den situationen at kæresten og jeg har lidt at fejre på fredag, men eftersom jeg ikke selv kommer fra området dernede, så er jeg en smule på bar bund.


    Det skal helst være et sted der ikke gør alt for ondt på en students pengepung, en 200-300 kroner pr. kuvert må man vel kunne spise udmærket for. I øvrigt gør det intet hvis det er nede over grænsen, men med vores tysk så er det nok et krav at der er dansktalende personale tilstede. :D


    Stig´s restaurant er det ypperste du finder i Tønderområdet. Men så bliver pengepungen knap så glad. Ellers er der sgu ikke så meget jeg vil anbefale. Kinos cheeseburger er vel også anstændig, men det var nok ikke dette der var planen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tha_Crow
    Det er da højeste bud.


    Alle jeres bud lagt sammen = 2350.


    SShadows bud = 2500


    Ha, sådan kan man også stille det op. Lige meget. Det er din salgstråd. Gør hvad du vil :)


    Men det er jo ikke højeste bud. Langt fra endda. Men skidt pyt. Trækker mit bud.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kaizer
    Enig i at det er uoverskueligt. Men hvis deadline for bud er i aften kl. 21:00 formoder jeg at sælger vil tage stilling til priserne, alt taget i betragtning, på det tidspunkt. Kan vi således forvente en "afgørelse" i aften ?


    Ja, men budene ændrer sig jo ikke, idet vi ikke ved hvem der fører. Hvis det er mig der fører buddet, har jeg da ikke tænkt mig at byde over mig selv.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    tja vi skal jo bare droppe nok indlæg :)


    Det har intet med antal af indlæg. Der trækkes lod imellem alle "aktive" brugere i perioden af konkurrencen. Så du skal blot skrive ét indlæg.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    ja, kan jo os ske han vil se hva han får mest ud at i længden og hvor mange gange han ska på posthuset :$


    Det ændrer ikke på, at der sidder en masse bydende, og ikke aner om det er deres bud der pt. er bedst.
    Men man må formode, at det er de enkelte bud der fører, da de giver mest i lommen, trods det ekstra besvær. Lige nu repræsentere de enkelte bud en sum af 2325,-. Og det er eksklusiv køler, harddiske og kabinet. Med lidt tålmodighed, burde der i disse tre ting ligge minimum 800,- yderligere. Har derfor svært ved at se, at et samlet bud på 2500 kan tages seriøst. Så har vi det samlede bud på 1800,- for mobo, cpu, køler og ram. Dette ligger ligeledes under de enkelte bud. Men her kan der måske være snak om besværet med at sende til flere. Men igen. Vi aner ikke hvem der fører budene, og derfor er der stilstand.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Og hvad hælder du mest til? Du kan jo ikke det hele.


    Tja, indtil videre får han mest ud af at sælge enkeltvis. Men du har ret. Der må tages et valg.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Anderton
    Kts : aah, vi skal nok ikke under dit bud fra sidste gang.
    Boris : Hvad med 850 for bundkort og ram, det er 450 for bundkortet og 400 for rammen.


    /Anderton


    Du lukkede salget, og starter på en frisk. Dermed starter budene på en frisk. Men fair nok. 400,- og afhenter i morgen aften. Hvis ikke, hopper jeg bare fra.