Mangler Cd i Nyt spil

  • øv øv øv øv.. købte i dag en nintendo wii og det nye super mario bross i elgiganten i esbjerg. da jeg så kommer hjem og skal have det ud af bilen ligger jeg mærke til at plumberingen/folien spillet er pakket ind i er sådan noget løst noget. men tænker ikke nærmere over det..


    da jeg så åbner spillet som er plomberet med et mærke fra elgiganten finder jeg til min overraskelse intet spil i æsken. kun en stak papire. what the Fuck gør jeg nu??


    er der mon nogen chance for de tror på mig og giver mig et nyt eller er der noget lovmæsigt der sikre mig et nyt spil?


    håbe virkelig i kan hjælpe mig??


    mit bud er at en medarbejder har åbnet spillet taget cden og sat en plumbering på igen..


    mvh kristian

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet en gang, sidst af basseger ().


  • Hvad synes du selv du burde gøre?

  • Gå ind og få en ny skive - Den har nemlig ingen værdi uden CD-key :) Om ikke andet kan du købe skiven i Game Stop for 20 kr. ell. lign.

  • Æhhh...Cd-key? Wii bruger ikke nøgler kære ven ;)


    Men ja. Tag tilbage til butikken og klag din nød i en venlig tone. At stå og bande over dårlig service plejer absolut ikke at være en god start. Men du kan jo slutte af med at ringe til deres hovedkontor og true med Kontant ell. lign. hvis personalet ikke er behjælpelige.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • true med kontant tror du det er en holdbar trussel:-) kan man ikke melde sådan nogen til nogen det er jo egentlig på en måde tyveri hvis ikke de vedkender der kan være sket en fejl evt hvis de pakker dem med skiver lige inden golk får dem og selv plombere. eller at der direkte er en der har taget skiven ud.


    men tager der ud i dag og ser hvad de siger til det. kunne jo prøve at få udleveret et nyt spil og se hvordan plumberingen er lavet inden jeg konfrontere dem med det. selvfølgelig vil jeg være venlig i starten.


    og cd-key:-) det tror jeg nu ikke wii kører..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet en gang, sidst af basseger ().

  • ja der skete som ikke andet end jeg ringede til deres hotline og de beklagede og sagde de nok havde glemt at lægge den i. så jeg kørte der ned og fik en ny uden problemer. top service må jeg sige..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    ja der skete som ikke andet end jeg ringede til deres hotline og de beklagede og sagde de nok havde glemt at lægge den i. så jeg kørte der ned og fik en ny uden problemer. top service må jeg sige..



    Det er helt normalt. Gør de i alle spilbutikker - stort set. De tømmer indholdet, for at sikre sig det ikke bliver hugget.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Der er jo forskel på at tage skiverne ud af kasserne, og så lade en kunde få en cd efter at han/hun påstår at der ingen skive var i kassen. Udmærket service mener jeg. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • ja synes jeg også men det kan da misbruges på det groveste på den måde. lidt derfor jeg havde en bange anelse om jeg aldrig så den skive:-)


    Betaboy jo men nu er det sådan at kasserne står ikke frit fremme i butikken aligevel de ligger omme bagved hvor man så skal spørge efter dem. derfor troede jeg at de ville ligge med cd i original når nu de gør sådan.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet en gang, sidst af basseger ().