Sælger Nvidia Quadro FX 1500

  • Hey alle.


    Jeg har for en ugen siden fået et Grafik kort af min pap far.


    Det er dette kort jeg taller om:


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx%3Fpid%3D240206


    Han fik det af sit arbejde som er Danmon Systems Group ( DSG is the leading Scandinavian TV and Multimedia Systems Integrator/Consultant ) og han besluttet sig derfor at gi det til mig da han vidste jeg godt ku li at spille computer spil :) wuuhuu for det.


    Men da jeg faktisk allerede har et grafik kort som passer til mine behov ( counter strike 1,6 ) behøver jeg ikke dette grafik kort.


    Derfor vil jeg gerne sælge det for en rimelig pris, så en anden gamer kunne få glæde af det :)


    Original prisen er på 3.578,00 DKK på EDBpriser.dk Så byd løs


  • Inden du sætter dine forventninger heldt vildt i vejret, vil jeg gøre dig opmærksom på at det er et grafikkort der er beregnet til CAD og lignende, og derfor er markedet for den slags kort relativ lille. Som gamer kort er det ikke meget mere end en lille hundredlas værd i forhold til hvad der ellers er på markedet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Inden du sætter dine forventninger heldt vildt i vejret, vil jeg gøre dig opmærksom på at det er et grafikkort der er beregnet til CAD og lignende, og derfor er markedet for den slags kort relativ lille. Som gamer kort er det ikke meget mere end en lille hundredlas værd i forhold til hvad der ellers er på markedet.


    Lidt noget vrøvl du skriver da det eneste der gør det anderledes er driveren/softwaren.


    Helt basalt, så er netop forskellen ofte driveren, når man taler om Workstations vs. Gamer kort
    Kort til Workstations bruger ofte langt mere stabile driver versioner, som er dedikeret til 3D pakker i forbindelse med renderingshastigheder. Her til er CAD kort ofte medfulgt af langt bedre support


    Du kan sagtens afvikle spil på samme måde med CAD kort, men de er så ofte også langt mere omkostfulde vs alm kort

  • Det ændrer ikke på, at der her er tale om et søsterkort til Geforce 7900.


    Og nyprisen på sådan et gammelt kort kan man simpelthen ikke bruge til noget :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Det ændrer ikke på, at der her er tale om et søsterkort til Geforce 7900.


    Og nyprisen på sådan et gammelt kort kan man simpelthen ikke bruge til noget :)


    Har jeg påstået andet? :-)


    GeForce 79xx er samme chip ja. Det gik min skrift heller ikke på.

  • Overhovedet ikke :)


    Det var mere for at supplere jeres kommentarer ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H


  • He, sikke en gang flueknep. Der er jo intet vrøvl i det jeg skriver. Kortet er beregnet (optimeret) til CAD og lignende apps. Og det stinker til spil. Hvor er det jeg vrøvler?

  • derfor er markedet for den slags kort relativ lille. Som gamer kort er det ikke meget mere end en lille hundredlas værd i forhold til hvad der ellers er på markedet.


    Dette mener jeg er vrøvl :-)
    Markedet er ikke lille til CAD kort, og du kan da fint afvikle spil på kortet - både om CAD og integreret med anden driver

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    derfor er markedet for den slags kort relativ lille. Som gamer kort er det ikke meget mere end en lille hundredlas værd i forhold til hvad der ellers er på markedet.


    Dette mener jeg er vrøvl :-)
    Markedet er ikke lille til CAD kort, og du kan da fint afvikle spil på kortet - både om CAD og integreret med anden driver


    Det er der ordet relativ kommer ind.

    Quote

    Relativ, forholdsvis - Noget som skal opfattes i forhold til noget andet


    Og nu vil jeg så gerne høre dig om, hvad du mener et kort der er bygget på G71GL kernen er værd som gamer kort. Det er åbenbart mere end 100,-.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Det er der ordet relativ kommer ind.


    Og nu vil jeg så gerne høre dig om, hvad du mener et kort der er bygget på G71GL kernen er værd som gamer kort. Det er åbenbart mere end 100,-.


    Har jeg sagt det koster mere?