Indlæg af dexter113

    nemlig men det er ikke alle der fatter det hehe altså fag sprog jeg har bare en anden måde at sige tingende på jeg er en anti pirat altså ikke medlem men er imod pirateri

    det kan være pga.


    1: du mangler en update til VLC
    2: Filen kan være beskadiget eller bare dårligt lavet


    er det en ulovlig fil (Fx. ISO) eller er det en DVD/Blue Ray (Original Købe DVD/Blue Ray)

    Hej jeg vil anbefale deres produkter da jeg har hørt meget til at det de laver er 120% kvalitet + vil også anbefale de gummi musse måtter altså ikke de hårde i plastik da jeg har spenderet mange penge på teflon (skates) da overfladen på de hårde nærmest river dine teflon fødder af som en gulerod og et rivejern :D


    mvh. Kasper Høybye :9xo

    men problemet er at jeg ikke kan genstarte pc'en på genstart knappen jeg bliver nødt til at holde sluk knappen inde før den slukker.



    OBS:


    smuttede ind på asus hjemmeside og regnede mit forbrug ud i watt og det blev 492 Watt så det er nok en god ide at skifte den.


    men hvormeget skal den være på fordi jeg vil gerne putte en Cooler Marster V8 i min computer

    Hej alle sammen mit navn er kasper.


    og jeg har det problem at min computer går i sort skærm efter et lille stykke tid når jeg spiller fx Call Of Duty Modern Warfare og Farcry 2 samt alle andre krævende spil det skal siges at den ikke gør det i spil som Counter Strike Source, Day Of Defeat Source, Team Fortress 2.


    mine specs er.


    Intel Quad Core Q6600 2.4Ghz
    harddisken = 500 Gb (kan ikke huske hvad den hedder)
    4 gb ddr2 800Mhz Corsair ram
    500 Watt strøm forsyning (kan ikke huske hvad den hedder)
    Nvidia Geforce 250 gts 512Mb Core edition
    Asus Striker extreme Bundkort


    På Forhånd Tak Hilsen, Kasper Høybye