Indlæg af dexter113

    Hejsa allesammen :baby:


    jeg har grundet opdateringer i mit nye system, derfor besluttet mig at sælge mine tidligere dele


    Listen er som følgende.


    Cooler Master HAF 922 "Byd"
    Asus P7P55D-Evo*
    Intel Core I7-860*
    Power PSU 550w "Byd"
    Cooler Master V8 "Byd"
    *Mobo og cpu sælges samlet til en vildt billig pris af 2000,- Men kan forhandles*
    :9xo
    Information haves så bare spørg løs

    Tusind tak for oplysningen. og giver dig ret i at der helt sikker er tale om svindel her fra en MSDN bruger "Tech college elev - mulig It-supporter Grunduddannelses beskæftiget person" hvad angår onlinekeystore vil jeg dog ikke give dig 100% ret de køber hjem i større antal og får slået procenter af fordi de køber pakker af 3 forskellige Operativ systemer, Jeg har en kammerat som arbejder hos Microsoft's Salg og service afdeling "Tror det kaldes det..." og han bekræfter gladeligt at det er lovligt nok at købe sådanne keys.

    Yæs bu

    Google...
    Søg på den genre du gerne vil have billeder i, og sæt den til at søge på den opløsning du skal bruge.

    bubbi men det var nu for at få et storre og bedre overblik :)
    - tak for siden med wallbase.cc :9xo

    som X3N4T3 Siger så kan det være mange ting. den bedste måde er at skralde hele bundkortet undtagen cpu og køleren. og derefter prøv at sætte tingne i lidt efter lidt. Det kunne være at dit bundkorts ram porte var brændt af eller også kan det være dine ram som er defekte. som han skriver så prøv at pille grafik kortet ud og kør på det onboarde gfx.


    entlig var det bare et repost af X3N4T3. da han nok beskrev det ret mere kompleks iforhold til mig :)

    A) Primært en gamer der kan varetage lidt workstation opgaver eller
    B) Primært en workstation der også kan spilles spil på?

    Primær gaming og film. så det må nok være "A"


    - Men kan godt regne ud at den post ikke kun har med den her tråd af gøre, men anyway har ikke på nogen måder tænkt mig at kører en diskusion videre. kan kun sige at de informationer jeg fik oplyst nok ikke var 110% relevant. dog er det meget uvist hvad fremtiden vil bringe. så lad os lade den sorg ligge.


    Hvad syntes du om buildet ? skal jeg gå op til i7 ? eller kan i5'eren sagtens gå ? :crazyeyes:

    Case: Corsair Obsidian Series 800D
    Ram: Kingston HyperX Genesis 4 x 4 GB pc3-12800 "1600Mhz"
    PSU: Corsair Professional Series HX750W
    Cpu køler: Corsair Hydro Series H100
    SSD: Corsair Force Series GT120 GB "Til system"
    Cpu: Core i5 I5-3570K 6 MB "skulle være meget bedre til gaming"
    Mobo: ASUS SABERTOOTH Z77
    GPU: eVGA GeForce GTX 680 "2 GB"



    Hvad syntes i om skiftet fra I7 3770k ? :?: