Indlæg af dexter113

    Tak for jeres svar :9xo


    Jeg skal senere bruge det nye rig til at render i After effects, og lege lidt med Sony vegas muligvis også Autodesk 3ds


    . ja jeg skal bruge det til primær gaming.


    Bf3, Crysis 3 "Når jeg får det købt" Metro 2033, Dirt 3, World of warcraft "Multi screen senere"


    havde tænkt på at købe 38 gb ram men ombestemte mig :)
    hvad angår PSU'en så fik jeg af vide at den var fin nok hvis ikke jeg overglockede min pc. og skulle det være tilfældet senere så får jeg ingen problem med at sælge den eller bruge den i en anden maskine til et eller andet gøjl :P :goodpost:

    Hejsa allesammen :9xo


    Så har jeg kastet mig ud i den nyere teknologi, og har besluttet mig for at bygge et High end gaming rig


    Hardwaren er som nederstående.


    Case: Corsair Obsidian Series 800D
    Ram: Kingston HyperX Genesis 4 x 4 GB pc3-12800 "1600Mhz"
    PSU: Corsair Enthusiast Series TX650 V2
    Cpu køler: Corsair Hydro Series H100
    SSD: Corsair Force Series GT120 GB "Til system"
    Cpu: Core i7 3770K 8 MB
    Mobo: ASUS SABERTOOTH Z77
    GPU: eVGA GeForce GTX 680 "2 GB"



    Hvad syntes i ? :)

    Syntes godt jeg vil betale lidt ekstra udover budgettet så vælger følgene kabinet


    Corsair Obsidian Series 800D :9xo


    hvorfor ?. Jo fordi at jeg kan godt lide airflow designet og materiale valget. + vinduet i siden giver lidt mere Eye candy til fornøjelsen :D


    men men.. Hvilken køler vil i anbefale til dette kabinet taget i betraktningen af airflow'et


    H100 har jo som vist en radiator. spørgsmålet er så fra min side.. Er blæserne inkluderet i købet ?
    evt. Passer H80 til bag i ? :?:

    For at være ærlig tror jeg personligt ikke på at du kan få 1800,- kroner for den da den er brugt. Jeg står selv og skal have en hjem men vælger at give 200 ,- mere og få en 110% helt ny

    Hejsa allesammen. :thumbsup:


    Jeg står og skal have nyt Kabinet, problemet er at jeg skal have anskaffet mig et kabinet som understøtter Corsair H100 køleren "Muligvis H80 eller lignende til "Sockel LGA 1155"


    - Hvad Kabinetter foreslår i ?
    - Prisen må max være 1.080,-



    - og kan radiatoren installeres på "Antec Dark Fleet Series DF-85" :?:

    Hej igen


    først og fremmest tak for i kikkede forbi og prøver at hjælpe


    CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 (IKKE OC'ed)


    Grafik Kort: Nvidia Geforce 250 GTS 512 ddr3 Core edition. (Driveren er opdateret Version 19x.13)- 19x.75 har Nvidia midlertidigt fjernet for at rette fejl.


    MotherBoard: Asus Striker extreme


    HDD: WD 500GB 7200rpm (Western Digital)


    RAM: Corsair XMS2 4Gb DDR 2 800Mhz


    Lydkort: PAS


    Husk nu at jeg har vedhæftet en DXDIAG Text fil!!!!!!!

    HJÆLP!!!!...


    min pc bryder ned igen


    min pc brød ned heletiden så jeg formaterede skiddet


    efter det og alt var som nyt havde jeg næsten samme problem


    for at skære det ud i pap så representere 1: før jeg formatede skiddet og 2: efter


    1: jeg var inde i et spil og så brød computeren ned i sort skærm, og alle blæsere kørte på fuld hammer + mit lyd kørte i loop på istædet for en sætning "Hej mit navn er" så løb det "je.. je... je.. je.." hele tiden og om igen


    2: formatede skiddet problemet forsvandt næsten men nu slukker computeren bare helt istædet for.


    HASTE SAG.
    har vedhæftet en dxdiag


    På forhånd tak. Kasper H :D

    Helt enig Ebo


    corsair eller Cougar er blandt de bedste men også det dyreste men kvaliteten er bedre


    Jeg er mest for Intel PGA dårlig oplevelser med AMD's processore


    hvad angår Bundkortet aner jeg ikke så meget om men jeg har søgt viden på adskillige hjemmesider omkring Asus Maximus III Formular og det skulle efter hvad jeg har læst være super nice især til jer som vil Overclocke eller fin Tweaking på bundkortet via usb (COG hedder det vist)


    men da han ikke skal bruge sin pc til andet end at game wow på, så ville jeg vælge AMD da det er billigere
    (dog ikke pga af det hardware messige) men på et tidspunkt skal man give efter og opgradere det fandt jeg hurtigt ud af :)


    husk på at it topper den aktive udvikling med skyhøje Procenter (Nej er ikke Aktie Nørd Dooh...)


    MVH: Kasper H

    Hej jeg ejer en Xbox 360, og da jeg har nogle spil på min pc der kan spilles med min xbox 360 controller.


    så ligger landet således, at når jeg tager mit plug and play charge cable på controlleren og derefter i PCen (VIA USB) så fandt den controlleren og installerede hardware driveren. Men mit system kan ikke finde controlleren under en Config Launcher til spillet Overlord 2, og den kan ikke registrere de tryk på controlleren under opsætningen i alle spil jeg har prøvet.


    hvad skal jeg gøre?


    På forhånd Tak. :9xo