Indlæg af Crashzone

    Der er også en skill i Proctection som gør at du får 20% mere i HP i 20sec, den er ekstrem god, når man tanker en boss.


    Så tror nok en Warrior kan have 7000++hp med buffs Stamina,Bloodpact,Markofthewild, og til sidst "Last Stand" Et skill i Proctetion.


    Tror godt det kan betale sig at være 100% defensive specced i en uge eller mere, og sprede rygtet om man er 100% defensive specced, så bliver man ligesom en gigelo. Folk vil heller have en 100% defensive specced warrior, end en arms/fury pvp gut.


    Men hvem fanden gider Proctection, du er bokstaveligt talt en døende skilpade i PVP.


    Og jo 100% Defensive warrior kan holde argo så det basker. Ingen siger han "SKAL" være i defensive stance hele tiden.

    Spiller på en der hedder Shadowmouwg et eller andet :S


    Med en Undead Warrior lvl 18


    Samt på Revenchest har jeg en lvl 12 Tauren Warrior.
    Og en lvl 5 Dwarf Warrior..


    Spillede med en Tauren Druid i beta kom til lvl 20 med ham, han kan få nogle gode stave, det er helt sikkert.


    Guild : V A L L H A L L A tror jeg nok ;-)

    Jeg køre Omega kun fordi det giver mig ÆGTE VSYNC.
    Samt FSAA Ano der virker! Den officel driver vil ikke køre med fsaa eller ano aktiveret i OpenGL eller directX.


    Derfor, men der går nok ca 1 uge før Omegadrive er med på 5.2

    Fik min konto udskrift som gælder fra 30/12 04, til 26/01 05.


    01/01/05 PAYEX A/S 39,00-


    Nogen der ved hvad fanden PAYEX er?
    En søgning på google gav mig det svar, om at det var en slags betaling på nettet.


    Aner simpelthen ikke hvad det er, og er lidt pissed over det.


    Eneste jeg har brugt er TV2 Sputnik i 30 dage, der oprettede jeg et ValuS og betale en sum på 49,00-


    Skal jeg gå ned i banken og få dem til at blokere fra dette PAYEX? Jeg burde mene jeg kan slette mig selv, dette sted som jeg åbenbart er oprettet, men jeg kan sku ikke finde det.

    lvl 17 Tauren Druid
    spec - lvl 17


    amor ca : 500
    dmg ca : 32-52
    power ca : 52


    Druid kan forvandle sig til en bear som har følgende spec


    amor : 1100
    dmg ca : 30-60
    power ca : 100


    Har en lvl 7 Paladin. Men fuck hvor virker Alliancen kedelige. Men tror de bliver mega fede over lvl 20+

    Jeg havde lidt købt et BNC stik til min skærm, fordi jeg havde hørt det skulle give bedre biiled kvalitet. Men nøj hvor blev jeg skuffet, ingen mulighed for at indstille HZ, den ville simpelthen kun køre 60Hz. Og 2048x1536 ville den ikke køre mere. Så mig tilbage til VGA. Medmindre der er nogen der ved hvordan det så skal fungere..


    Sorry for OT