Indlæg af Crashzone

    Jeg har 60-100 fps i Militia ved 1024x768 6xFSAA 16xAno, sjovt at mit system er ligeglad med om jeg køre med FSAA og Ano eller uden, fps er det samme..



    Du kunne jo prøve at hente 82.12 beta driveren, eller hvad den hedder. men jeg ved der ligger en "god" beta driver der ude. Prøv kig hos guru side..

    #1 Mafia
    #2 F.E.A.R
    #3 Call Of Duty 1/2
    #4 Rise Of Nation
    #5 Battlefield 2


    #6 GTA 3 / Vice City / San Andreas
    #7 Unreal Tournament 2004
    #8 FarCry


    Der var vist for mange sorry :D

    Så nemlig på hans oc.dk profil han havde Vapocill PE.


    Ikke det gør selve CPU´en dårlig, har skam selv haft Vapo XE.. X(


    Bare lidt trælst at modtage en CPU med vapo snaks, uden at man vidste det.
    Desuden dækker garantien ikke på CPU/Bundkort længere, ikke efter det har været i kontakt med mr.vapo

    Prøv at vende den om, så istedet for at du føler det som angreb, så udnyt dine forælders dumhed.


    Du kunne f.eks sige, når de spørger om har i bollet, så sig ja mor, hun kunne ikke gå dagen efter. Giv hende hvad hun vil have verbalt, altså din mor og div personer.


    Lad værd med at lade dine forælders dumme bemærkninger gå dig på. Det er kun derfor hun spørger dig.

    Lad mig sige at der sker intet ved at købe en CPI Oliver whatever den hedder .-)


    Men går den i stykker, så er problemet der.


    En knallert som Suzuki FZ50, den kommer du langt med, den holder som en gammel Puch Maxi, kan enda køre uden olie :D, men højst 15km/t, og ikke godt i længden.


    Og utrolig billig knallert i resevedele.


    Men kig på diverse sider, efter dele til den scooter du spekulere på at købe. Finder du få "dele" Så kan det ikke betale sig at købe den.


    http://www.mopedgallery.dk der er nogen links til forskellige forhandler af resevedele.

    Min laptop køre da bf2 smadre fint 30-50fps, samt F.E.A.R Beta


    3.2Ghz P4
    1GB Ram
    Radeon 9600 128mb


    Til alle andre folk der ude, så hent den nyeste omega-driver damn, de kan bare lave drivere der sparker røøøvv..


    ATis officel driver understøtter ikke alle laptop GPUs.
    Kun x300/700 ?

    Bedre ping er intet med dit gfx at gøre. Med at frem med console og skriv disse


    rate 22000
    cl_cmdrate 101
    cl_updaterate 101


    Det i sig selv sørger bare for du rammer OK, mens din ping vil være mellem 20-40


    default settings er bedst til lav ping 10-20


    rate 9999 / nogen gange 2500
    cl_cmdrate 25
    cl_updaterate 30


    Du rammer ikke altid så godt med default settings, men deagle er virkelig præsic med disse settings.

    Jeg bruger ikke en skid sol-creme, og har heller ikke tænkt mig..


    Min far er gammel sø-mand som har sejlet på verdens have :drink: Og fået alt den sol man kan drømme om, og han har ikke taget skade på nogen måde.


    Selvfølelig er solen blevet kraftiger med tiden, pga ja så meget, men jeg er os blevet kraftiger :D


    Så jeg er egentlig lidt ligeglad, sørger bare for noget vand.


    Bare fordi der er lidt sol i dk? Jesus.. Man skal os have lov at leve, godt nok skal man være forsigtig men der må være en grænse? :razz:

    Jeg vil gerne afsløre at mig og DzeroE har aftalt en tid hvor vi kan se hinanden i ble.. :razz:


    Well, der må vel være en grund til at manden opretter sådanne en tråd? Enten for at få opmærksomhed inden han springer ud som VOKSENBABY, eller fordi han vil have af vide om han er unormal..


    DzeroE jeg elsker dig med og uden ble. Bare din mor skifter dig :T


    Gaaas for dulan da. I kan tage det? :boxed:


    Tjaa, for de mennesker som virkelig går i ble, så tror jeg ikke problemet ligger længere tilbage så som ved spæd, som en hvis person snakkede om. Men derimod at de syntes det er rart at bare kunne give slip.


    Har hørt om flere der har udlevet deres voksenbaby ved at blotte sig for nogen ventende bus passager, op til flere gange på en dag. Dog ikke de samme mennesker, eller hvem ved :=)