WoW Warrior build

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Evilbone


    jep, warriors unden shield er det samme som rogs unden imp sap... jeg vil nødigt gruppe med dem i de instance.... dog er der næsten ingen rogs med imp sap nu her hvor honor er kommet :( synes jeg er skidt.


    Jeg har da stadig imp sap :) hehe


    Fed7haS

  • ah endelig. fik min thottbot profil opdateret.. her er min warrior med tank gear på.. mangler stadig lidt tank gear. men den er der næsten :P og mit Skullflame shield er ikk der nej... syns draconian er bedre :)


    http://www.thottbot.com/?profile=Carstone.Deathwing

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Er det bare mig, eller er det totalt umuligt at oprette en account på thottbot??


    Den bliver ved med at sige "Login Failed!"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    ah endelig. fik min thottbot profil opdateret.. her er min warrior med tank gear på.. mangler stadig lidt tank gear. men den er der næsten :P og mit Skullflame shield er ikk der nej... syns draconian er bedre :)


    http://www.thottbot.com/?profile=Carstone.Deathwing


    Ellers rimelig syge items du har dig der :)


    Smider lige en alakazzam (eller det der) profil op af min her i weekenden, hvis jeg da ellers husker det

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Tror min warrior trænger til en rebuild, når jeg kommer hjem fra skole og får de sidste få xp til 60.


    Nogen der har en god idé, til hvordan den skal se ud? Det skal både være god til PVP, men vil ikke undvære min taunt.


    Evt. link til sider med builds. :)


    DmgDealer: Så meget i Fury som muligt


    Tanker: Alt i Protection.



    Jeg er selv tanker ;) Med epic shield og hele svineriet :D Totalt buffed ligger jeg tæt på 5000 hp og næsten 7000 armor :D


  • Nu har jeg aldrig spillet en warrior :P men er 5000 hp fuldt buffet ikke lidt? jeg har ca. 4700 som rogue med full buffs.. trovede at Warriors hade meget mere... sådan virker det i hvert fald når jeg prøver at nakke dem :P men det er veld de 7000 armor der gør det..


    Fed7haS

  • de 5000hp er vist meget normalt for warriors. den warrior med mest hp jeg har spillet med havde 6,1k buffed


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Nu snakker jeg ikke om de warriors der lider af Conan syndromet.. jeg har skam set mange Sword/shield warriors der var full defensive talents der simpelthen ikke gjorde nok damage pga mangel på offensice talents.. og det dure ikke..... bedste Warrior jeg har lavet instances med er en 2h økse bruger (napster) og han har ikket et point i def... men med ham som tank behøver jeg ikke engang dele min damage ud (som we rogues normalt behøver) jeg kan bare spamme 5CP 2000 damage Evis som en besat uden at få den mindste aggro fordi tanken holder den uovertrufent...


    Fed7haS


    har kun en enkelt ting at sige til det der Fed7haS, prøve at være tank imod onyxia med 2h... hehe SMAK bang død :p, i de store intance skal man altså bare have shield med.


  • Ligger på 5800 hp med buffs. :)
    31/20 Arms/Fury


    Har ingen problemer med at holde agro på en boss, de skal bare have nogel klø så skal de nok blive. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SyZyGy^


    har kun en enkelt ting at sige til det der Fed7haS, prøve at være tank imod onyxia med 2h... hehe SMAK bang død :p, i de store intance skal man altså bare have shield med.


    Hvis du læser efter vil du se at jeg på intet tidspunkt har sagt at 2h er bedre end Sword/shild det eneste jeg sagde var at en 100% Defensive speced warrior ikke kan holde en skid aggro da deres damage stinker.. :)


    Fed7haS

  • Der er også en skill i Proctection som gør at du får 20% mere i HP i 20sec, den er ekstrem god, når man tanker en boss.


    Så tror nok en Warrior kan have 7000++hp med buffs Stamina,Bloodpact,Markofthewild, og til sidst "Last Stand" Et skill i Proctetion.


    Tror godt det kan betale sig at være 100% defensive specced i en uge eller mere, og sprede rygtet om man er 100% defensive specced, så bliver man ligesom en gigelo. Folk vil heller have en 100% defensive specced warrior, end en arms/fury pvp gut.


    Men hvem fanden gider Proctection, du er bokstaveligt talt en døende skilpade i PVP.


    Og jo 100% Defensive warrior kan holde argo så det basker. Ingen siger han "SKAL" være i defensive stance hele tiden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Evilbone
    de 5000hp er vist meget normalt for warriors. den warrior med mest hp jeg har spillet med havde 6,1k buffed


    vores bedste warrior i den guild jeg er i har 6,7 buffede : )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Nu har jeg aldrig spillet en warrior :P men er 5000 hp fuldt buffet ikke lidt? jeg har ca. 4700 som rogue med full buffs.. trovede at Warriors hade meget mere... sådan virker det i hvert fald når jeg prøver at nakke dem :P men det er veld de 7000 armor der gør det..


    Fed7haS


    Som lvl51 er det fint ;) Når jeg så bliver lvl60 og render med lvl60 m8s, så er det en helt anden snak.


    En jeg snakker med har en maintanker som fuldt buffed har 8000 HP ;)

  • lidt OT: Tænkte på at når man nakker Onyxia, ragnaros eller en anden super boss, dropper de så items så alle får noget, eller skal alle 40 roll om de super items der nu er?

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Et PvP build her... brug den som inspirationskilde... man få alt for syg damage, med 2h axe Mortal Strike, Overpower, Execute... :D


    Smæk lidt talents i Axe mastery og two hand i "battle talents" Link: http://strategy.worldofwar.net/news.php?id=43


    Indtil videre kører jeg PvP build.. har ikke ownet det store endnu, men har ikke gamet ret meget pvp endnu (øvet mig, og har items derefter)


    Respeccer til tank når jeg Dinger 50, følg denne guide... Din tab knap + Sunder armor / revenge / taunt, er nice.. kan holde aggro fra 3 mobs ca...


    Find Tanking inspiration her: http://strategy.worldofwar.net/news.php?id=39

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Syndes generalt at for mange warriors går defensiv fordi de tror at høj armor og Hp er ligemed en godt tanks :S hvilket er helt sort for mig... jeg spiller ikke selv warrior men har prøvet mange instances med denne slags warriors og jeg syndes at Defensive warriors på trods af høj Hp og armor ikke kan holde en skid aggro og dermed er værdiløse som tanks..


    Corect me if im worng :D


    Fedthas


    Så er de godt nok også newbs ;) Jeg kan tage aggro på alt :) Jeg bygger min warrior udelukkende som tanker - og jeg kan også tage pænt mange slag. Med talentpoints i extra threat så er det sjældent jeg taber aggro.

  • Sidder nu og undre mig hvor fanden fed7has har sin ide om at dmg = agro ?


    en 100% protection speccet warrior kan godt noget i pvp, men det er rettet mod instances.


    En ting som enhver ved, er at tanken skal have lov til at opbygge sin agro inden damagedealers angriber, som mage har jeg lært hvor vigtig tanks er og at de kan holde agro ellers dør man utrolig let når man er cloth wearer..
    Jeg syntes ikke at der er sygt fordel i at være agressivt speccet hvis man skal være maintank i en instance og det forbavser mig at warriors gider specce i pvp...


    Som mage tager man let pvp speccet warriors der er 5-6 levels over en.


    men den diskussion vil jeg ikke lege med ;)


    Men formålet med dette indlæg er at give warriors indblik i, at man skal satse på protection som maintree hvis man ønsker at begive sig i highlevel instances.


    Tag det som kritik af offemsive builds eller lad være, men sådan ser jeg sagen.

  • Jeg vil ikke sige du tager fejl, men jeg har ændret min warrior til pvp spec. (som forslået i denne tråd). Og jeg har ingen problemer med at holde agro i feks UBRS, hvis bare casters giver mig et par sekunder til at bygge agro op først, som du selv er inde på. Måske mangler jeg lidt armor, men det er bare et spørgsmål om tid, inden jeg får lidt bedre gear.