Indlæg af Crashzone

    Jeg prøver på ingen måde at spille en karl smart eller ligende. Jeg siger bare sandheden, det er at 60hz grænsen er noget af et kæmpe problem for de fleste der køre Windows XP/2000. Alle tilfældene hvor folk ikke kan få nok fps er derfor, det er sjælent man finder folk der brokker sig over det, og deres comp ikke kan trække det. Det kommer til folks store overraskkelse at deres ny ind købte comp ikke kan få mere en 60fps i counter-strike der køre på dx6.1 :P


    Men pls, jeg prøver på ingen måde at være karl smart, jeg viser personen problemet, og hvad han skal gøre. Og du gør mig til en kart smart ? fordi dette nok er person nr100 der har spurt om det samme ? Gør det så mig til en kart smart at give personen det rette svar ? pls man

    engel gg ? :D
    når jeg sætter developer til 1 og max fps til 500 f.eks er mit cs anderledes at spille.


    Når jeg siger at ved at sætte developer til 1 og fps max 500, opnår du max fps af hvad din maskine kan trække, jeg rammer 400 på et dårligt map simpelt.. Andre rammer lavere self pga banens opbygning osv.
    Og ja den med vsync og at skærmen skal køre max hz, det er et kæmpe problem alle dem jeg kender har ikke en andelse hvad det er, de sidder og får dårlige øjne af det hovedpine osv. Hvis vi andre har lært hvordan det fixex kan de fandme også, vi andre har os startet på et eller andet punkt hvor vores viden ikke var hvad den er på det aktulle tidspunkt.
    Jeg har ikke behov for at sidde og beskrive det i pap, ønsker han det, skal jeg gøre hvad jeg kan. Det er bare, der er ingen andre der hjalp mig osv.


    Windows NT / W2k XP har problemer har ikke fixet det med hz, men det har 95/98/SE/WinMe/
    Derved er det nødvendigt at have programmer som reforcelock osv i w2k/xp


    #Flowed IRC Qnet http://www.flowed.dk Crashzone aka exo^^

    MÅske du skal disable vsync på i dine gfx drivere.
    Eller sørger for din skærm køre 100Hz, via refreshlock.
    Og fps_max101 det er vist det eneste man kan gøre.
    Vil du have alle de fps din maskine kan trække så developer1 og derefter fps_max 500 :)

    4x4 Evolution2 det er det ultimate spil. Du kan have en career der i og den er meget god. Du kan købe en brugt 4x4 bil og vælg mellen rigtig mange mærker "dodge blandet andet osv osv osv" Og du kan bygge den større og vildere i moteren i dækkene osv, du kan enda få en winch et træk der sidder forand kofangeren, det er mega fedt at sidde fast et sted og bruge winch til at hive sig frem og tilbage..
    Der er os en mostertruck, amen det spil er for fedt

    Jeg har ikke nok tålmodighed nok til at besvare alle de spørgsmål :D


    Men 50% Færdig og resten total rush = 100

    Prøv at hente update manuelt, så skal det virker. Går jeg ihvertfaldt ud fra. Hvis det er ulovligt kopi skal du bare sørge for at have den rigtig exe fil. Eller prøv at smide cd2 i, mens du patcher..

    Jeg har spillet en del fifa spil, næsten hele serien på pc. Det fedeste er klart 2002, eller er det 2003.. Men any way ville bare lige ud med mine aggresioner. Jeg hader det spil, fuck det er elendigt. Det går pisse langsomt. Og spillerne reagere for sløvt, "Drik mere Arla :P"


    Og grafikken er lidt sløret, og ik optimal, efter min mening.. Det værste Fifa spil nogen sinde, syndes det er for svært at score mål overhovedet, og lave triks hvor er de btw ?


    Det der går mig mest på er når man f.eks der står 1-1 og så computeren bare lige vil vinde, og han dribler mod mit mål, så denne gang er han bare 100gange sværre at tackle end andre gange, det er som om, computeren siger, vil have mål. Og fuck det kan jeg ikke snuppe.. Soo bare lige det jeg ville sige, tror jeg holder mig til de ældre fifa spil hvor man kan vinde 10-0 :D :P wajn :P hehehe Har i det må samme måde ? Skriv jeres aggresioner os så jeg lytter ;-)