Indlæg af Crashzone

    Ingen tivl om at opdragelsen kan diskuteres,
    men er det så bedre at føde sine børn med gril mad macdonalds og slik? Fedme er et stort problem, så jeg syntes ikke folk skal have ondt i røven over hans forældre, imo har de givet ham noget som han enten kan få en fremtid af, eller masser af seltillid :roller:


    Drengen er sene-stærk, du finder også sene-stærke mennesker på landet, i Jylland findes der de vildeste tynde magre landmænd som er stærke som galskaben i sig selv.


    Ligesom videnskaben siger så udnytter vi kun en 13% af vores hjerne kapacilitet "correct me if im wrong"


    Det samme må man kunne sige om vores muskler, og hvad skal der så til for at opnå det bedste siger man? Jo se på drengen, måske er det en tand for meget, men han har sikkert opnået en muskel bygning som er tæt på det maximale pt.


    Ville der være en metode hvor på vi kunne udnytte resten af de 87% af vores hjerne, så ville kuren mindst være ligeså hård og umenneskelig som han lamo drengen har gået i gennem...


    :oops:

    Prøv at læse lidt længere nede på siden, der er/var mange som også tror han er en fusker. Men tilsyndeladense er han clean..


    Også utroligt alle de mennesker som har bestilt en, så hvis ikke han levere, så får han en masse mennesker på nakken..

    Højst sansynligt.. Hvis du giver ham en fair amount kørsel penge, så skulle der ikke være noget problem.


    Bare du ikke bor langt pokker i vold, altså langt fra byen.
    Det ville være bedst hvis du boede i udkanten, ellers så må i aftale i mødes ved SHG butikken..

    Jeg ville gerne sende, men jeg vil ikke stå i den situation at postdk ikke vil sende den da den vejer ca 30kg..


    Sidst jeg sendte mit Logitech Z-5500 vejede det 27,5kg.
    Og det var med nød og næppe hun tog i mod pakken.


    Men jo den kan sikkert godt sendes på køberns regning.
    Hvordan, det har jeg ikke undersøgt endnu


    OBS! Har glemt at nævne at skærmen kan leveres, enten i
    Frederikshavn eller Middelfart, og måske også der i mellem..


    Har en gut som skal køre fra Middelfart her op, så snart skærmen er afsat. Han kan så tage skærmen med ned af.. Hvis ikke han skal køre den vilde omvej..

    Auktionen slutter i morgen Mandag D. 30 12:00 alle bud efter kl 12:00 vil blive ignoreret.


    Pt. Står Jacob_Bentzen til at vinde auktionen for "kun" 2350,0+p

    Du skal bare virke som en psychopat.. :evil:


    Her i Nordjylland er de hjernedøde, når det kommer til bil tyveri.. De tager gerne et par måneder i spjældet, så er deres ry også 100% badass :P dvs. Igen røre din bil, konsekvenserne er = rullestol. :lame:


    Efterhånden er din bil, og dens parkeringplads vist ved at være et "hot-spot" :(


    Mit råd ville være, alt værdi skal fjernes når du forlader den. Alarm er must. :]


    Du kunne prøve med en prosenning, bilens udseende siger en del, måske de ignoere den når de ikke kan se det er en mercs. ?(


    Andet råd, som vil virke 100%, køb dig en billig skrot bil til 1000kr, stil en kasse øl i den. Stil så et stort skilt over den, hvor du skriver "Fest-Bilen, Junkie´s Kom og rip mig. Unger kom og smader mine allerede smadret ruder, osv. :T


    :boxing: :boxing: :boxing:


    IMO er det du oplever total uacceptable. :chain:


    Held og Lykke med beskyttelsen af din mercedes.. Må Gud og en hver mand & kvinde være med dig.

    Folkens PLS! En der blander sig i tråden er ok, men to, og så et damp barn. Hehe. Ej men seriøst. Jeres kommentar hjælper eller gavner igen. Ellers tak.


    Jacob_Bentzen er førende med 2350,0+p "hol.dk"

    Sælges næsten nyt Logitech Z-5500 Digital, købt 9/08-2004 Orginal inpakning imbalage og kvittering haves.


    Ingen risser, spiller som en drøm. Sælges pga. penge mangel.


    Der kan eventuelt medfølges et "Creative Audigy2 ZS Bulk, Inc kvitt software, og klistermærke :P" eller et "Audigy 1 Value Inc Software"


    Audigy2 ZS er klart at foretrækker, da du kan køre dine dvd med Dolby Digital på din pc, med kortet.


    Foruden lydkort, følger der 1stk Optical Kabel 1meter, 15meter Digital Mini-jack - Coax kabel. Ny Pris 249,0- Passer til Creative´s digitale indgang..


    Sættet har aldrig lidt press af nogen form.


    HBO 2300 - Afhentning foretrækkers, men kan sendes på købers regning.
    Btw. Det befinder sig i Nordjylland "9900" :-->>


    Byd folkens.


    Forebeholder mig retten til alt i denne tråd... Tråden køre os på hol,oc.dk.


    Lidt reviews og edbpriser link


    http://www.tomshardware.com/consumer/20041130/index.html


    http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=101822


    Mvh Mikael

    Plat spil, har prøvet at vænne mig til det. Men fungerede ikke. ! Virker ellers som et godt spil.


    Har i sat Crosshair til, eller spiller i uden som er default?

    Har også set filmen, den var kanon..


    Men i skal vide at filmen har fået stærk kritik, af hensyn til Hitler rollen, de har blød gjort ham alt for meget, det siges han var langt værre og alvorlig i virkeligheden, men filmen er også tysk lavet, så hvad kan man forvente :P


    BBC har nogen kanon dokumentar film, specielt angående WWII. De er bundle med ILLUSTRERET VIDENSKAB NR5 & 6 mener jeg.

    De dropper gerne 2 eller 3 af samme ting.


    F.eks Azuregos outdoor raid boss i Azhara er kendt for at droppe 2stk Tyhpoon 64.7 dps sværd epic.


    Og ja alle skal rolle. Så det er tab og vind med samme sind.