Indlæg af sajo

    Nu er jeg helt sikkert "farvet" i min holdning, men hvis det kun er til moderat skolebrug og ikke noget gaming og/eller fx videoredigering, så tror jeg det bedste ville være en Asus eller en Lenovo, der kan man komme meget langt for 4-5000...


    Hvis hun har 8000 til en mac kan jeg kunne finde én løsning på deres hjemmeside, en macbook air 11" til 7800.

    Uden at være ekspert, så vil jeg gætte på at det system er overkill (!!) hvis det kun er til 1080p gaming...
    Skal systemet bruges til andet end gaming, som 3D rendering, videoredigering eller noget i den dur?

    Beklager den halvfærdige besked, det gik nok lige hurtigt nok...


    Begge bundkort ser ud til at have firewire, er det muligt for dig at se på bundkortet eller i en manual hvilken firewire-controller der sidder på?

    Hvilke programmer har du brugt?


    Har selv oplevet at fjerne et lignende program, og nulstille startsiden, men kom stadig ind på den samme startside. Det viste sig at det var genvejsikonet som var sat til at åbne den side...


    Højreklik på det ikon du åbner firefox med og tjek det markerede felt


    Der kan stå en URL adresse i slutningen af feltet, som skal slettes for ikke at ende på samme side igen

    Er der en, som ligger inde med en eller to 4Gb ram blokke som de ikke længere bruger, som vil hjælpe en studerende med at få en lidt mere brugbar laptop?


    Håber vi kan finde en fornuftig pris, hvis du ligger inde med noget :)


    På forhånd tak

    Det er en gammel acer med en I3 et eller andet, og et radeon grafik kort, har den ikke lige i nærheden så jeg kan tjekke det, da det jo teknisk set ikke er min bærbar, har bare lovet at kigge på den, og se om der kan gøres noget.. :)


    Jeg kan lige vende tilbage, når jeg ved nærmere om CPU/GPU...

    Jeg har en gammel bærbar med 4Gb ram i, som godt kan trække WoW, sådan da... Når spillet kører trækker computeren ca. 3 gb ram, så er lidt i tvivl om det ville være en idé at opgradere til 8gb ram?


    Sidenote: Windows (7) iger at den kun kan anvende 3,6gb a rammene, hvordan kan det være? Systemet er et 64bit system...?

    Hejsa Tweakers :rules:


    Jeg har lovet at hjælpe min fætter (14 år) med at sætte en ordentlig gamer sammen til ham, så spillene bare kører tip top!


    Hans skærm er en Samsung et-eller-andet i full HD, og det er pt den eneste skærm...


    Jeg har sat computeren sammen ud fra at det skal være muligt at OC den når der bliver behov for det, samt mulighed for at smide et ekstra grafikkort i om et par år.


    Budgettet er ca. 8-9k.


    Der skal blandt andet spilles CS:GO, GTA V og Far Cry 4, men sikkert også andre spil...


    Så ville lige høre, inden vi bestiller, om der er noget jeg har overset/glemt at tænke på, med dette setup?



    (Dette build ender på ca. 8600)


    På forhånd tak herfra :)

    Undersøg om der stadig ligger nogle gamle mapper fra den tidligere installation, og slet dem hvis de er der.


    Ellers prøv med CCleaner, der er både en funktion til at fjerne programmer og en funktion der rdder op i Registry.