Indlæg af sajo

    Jeg skal have mig en ny kalender til min computer, har self nogen krav, så håber i kan hjælpe mig :)


    Den skal komme med påmindelser X antal tid inden, fx "Husk dansk aflevering til om 2 dage"
    Color code forskellig ting for at holde familie/skole/arbejde adskilt.
    Have en huske/"to do" liste
    Går i skole så hvis det er nogen nice skole features ville det være fedt :)


    EDIT: skal også have mulighed for at gentage den samme ting fx "Hver torsdag kl 18.30-21.00 fodbold"

    Det ser ud til at være en god computer, hvis man skulle gøre noget, så var det at købe den, og smide en ekstra ram blok i, så har du en god processor, og rigeligt med ram, noget jeg selv overvejer...

    HVIS DET SKAL VÆRE HEADSET SÅ SPRING OVER DENNE POST!



    Det er snart vigtigere med et godt lydkort, en god mic gir dårlig lyd på et dårligt lydkort.
    Når det er sagt kan SHURE Beta58A (400kr.) være et godt bud.


    evt tilbehør:
    popfilter
    Kabel 59kr.+porto
    Lydkort 458kr.


    Tip1:
    Derudover ville det være en god idé at hænge tæpper op ad en væg med lidt mellemrum (Jo flere jo bedre) og så tale ind i tæpperne for at eleminere en del af rumklangen. (jo kortere afstand til tæpperne jo bedre)


    Tip2:
    Hold ikke microfonen helt op til munden, men 15-25cm under munden...

    :offtopic:
    Er det bare mig eller Topdata lidt for dårlige til at beskrive hvad det er de smider i?


    Quote

    INTEL i5 2500K (SOCKET 1155), 4x 3.3ghz (DEN EKSTRA HURTIGE "K" MODEL)


    Har 2500 og 2500k ikke samme clock?


    Quote

    750W "GAMING" STRØMFORSYNING, SILENT HIGH-END


    Hvliket mærke?


    Quote

    7.1 SURROUND LYDKORT


    Hvilket mærker/model?



    Tænker bare de er kommet lidt nemt om ved det... ?


    :oops:

    ville lige dele denne oversigt, Tomshardware har lavet/laver løbene en oversigt over de bedste grafik kort du kan finde den [URL=http://www.tomshardware.com/reviews/best-graphics-card-game-performance-radeon-hd-6670,2935-7.html]Her[/URL]


    Håber dette hjælper noget:)

    har researced lidt, og dit tv har 2 lydudgange, den ene er digital (den kan din forstærker ikke bruge) den anden er en udgang til hovedtelefoner, og det er den vi skal have fat i. Jeg forstiller mig at det er en minijack udgang, og så skal du have fat i en minijack-phono kabel(rød/hvid)(farven er ligegyldig der skal bare være 2 :) ) Så burde det være at koble fjerneren til forstærkeren og så vælge den rigtige indgang på forstærkeren og så skulle der gerne være lyd...


    Hvad sker der hvis du sætter et headset til, skifter den så automatisk til at spille lyd gennem dem?

    Ville være rart med lidt mere info omkring udgange fra TVet, DVDen og spillekonsollen...



    Der er som regel 2 måder, den første er at koble TVet til forstærkeren, men den har du prøvet uden held? (hvis lyden forsvinder fra tv'et er det mest sandsynligt en indstilling på forstærkeren, hvis lyden ikke forsvinder fra tv'et må der være en indstilling hvor du skal fortælle den at der er tilkoblet en forstærker...)



    Den anden metode, den jeg ville anbefale, er at koble dvd/konsol til forstærkeren med phono/phono kabler alt efter hvilke udgange der er på maskinerne, så vil kun billede køre til tv'et og lyden køre direkte til forstærkeren...


    Håber det har været til lidt hjælp...

    60" og så 2 meters afstand, kommer du ikke til at vende og dreje hovedet ret meget for at får det hele med?


    var det en ide at købe en skærm, og så lidt mindre men stadig full HD?