Indlæg af sajo

    har lige anskaffet mig en ny computer me en I7 920, den er stock clock, men den er ca. 55 grader i Idle og efter 20sec med ORTHOS er temperaturen steget til 98 grader...


    nogen hjælp?


    der er stock køling på

    ok, men det ville være lidt rart med en lidt koldere bærbar ;)


    har set man kan få nogle "køler plader" til at ligge under en bærbar hvor meget vil det sænke temperaturen?

    Var der nogen der sagde logitech G500??


    den kan købes på deres hjemmeside [URL=http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/5750&cl=dk,da]G500[/URL]


    den koster 549


    men jeg ville nu satse på en MX518 fra logitech, den har endnu ikke svigtet mig...

    den er 2 år gammel, men har haft problemet det meste af tiden, har lige fået sænket max temp. 10 grader ved undervolting, så nu er den "kun" 85 grader i load. tror eg kan få den længere ned... kører 2gb DDR2 533(?) MHz hvis jeg opgradere dem vil de nye så have lavere temp?


    skal jeg oploade nogen CPU Z billeder?


    det er ikke støv har lige haft den skilt ad...

    Min bærbar zepto Znote 6224w bliver mega varm, og så slukker den...


    Jeg ved ikke helt hva info i skal have, men spørg så skal jeg nok skrive det...

    Har ikke selv acer (har zepto :P) så jeg ved det ikke, men har selv kun hørt godt om acer...


    det eneste der er med zepto er at jeg tror vi giver mange penge for at der står zepto på dem :/

    Min bærbar er gået i stykker, den starter op men inden log-in screen kommer er der en bluescreen og så genstarter den igen, igen og igen.... den giver mig en fejlkode 0x00000024 som skulle være min harddisk... men min forsikring dækker hvis den er kortsluttet... er der nogen muligheder?

    RAM = Corsair XMS3 DHX 2 x 2 GB ?
    grunden til jeg gerne vil have DDR3 er deres 1333MHz... men hvis DDR2 kører dual channel skal deres MHz så fordobles?


    jeg har valgte den GPU fordi den har de 2x VGA stik og at jeg ikke har bruge for utrolig meget GPU kraft til "sony vegas 7"


    Kabinettet skal bare være funktionelt, det er en arbejdscomputer som kun bliver set når den bliver tændt så udsendet er ligegyldigt. et link til et kabinet ville være rart.


    budgettet er heller ikke så stort.

    Jeg står overfor måske at skulle skifte computer og har fundet de dele jeg gerne vil have det hele skulle gerne passe sammen, men da det er første gang jeg samler selv ville jeg lige rådfører mig her.


    Computeren skal bruge til video redigering (sony vegas 7.0) med tiden vil programmet blive opdateret højst sandsynligt til adobes programmer som kører over GPUen men til den tid kan jeg jo opgraderer den...


    Bundkort....... Gigabyte GA-EP43C-DS3
    RAM...............Corsair XMS3 3 x 2 GB 1333mhz
    Duo Core.......Core 2 Duo E8500
    Quad Core......Quad-Core Xeon X3320 6 MB
    HDD................Seagate Barracuda 7200.11 1.5 TB
    PSU.................LC Power Super Silent LC6550 V2.0 550w
    Lydkortt..........Trust Sound Expert Optical 514DX 5.1
    GPU................Club 3D 9500GT (512 MB)


    Hvilken af de 2 CPUer vil være bedst? quad coren koster ca 300kr mere... eller er der en anden bedre en?


    Mangler selvfølgelig kun et kabinet (tror jeg)så kom gerne med forslag.
    skal jeg have flere kølere eller noget i den stil?


    det er nødvendigt at der er
    1x firewire
    mulighed for 2 skærme(acer al1714)
    MJ udgang (headset)