Indlæg af nicolauschmidt

    de er i tåstrup på sjælland.


    Du kan ringe eller skrive til mig på 31-55-55-55


    Hvis du køber de 2 jeg har, så får du dem for 500 rent. :D

    Sony Ericsson W880I - sælges med lader & headset. kvitt. haves. 500kr.


    Sony Ericsson W380 - sælges komplet med kasse. lader, headset osv. 500kr.

    Samsung Corby - sælges komplet med kasse. lader, headset osv. kvitt. haves. 700kr.

    Samsung SGH-E730 - sælges med lader. 350kr.

    alle tlf. er låst op. dvs. ikke-simlåste. og fungerer 100%. !

    Alle priser er ved afhentning i taastrup. Sender ikke. for meget bøvl :crazyeyes:

    Bare byd løs !! :D

    Ring eller skriv evt. på 31-55-55-55


    Billeder kan sendes.

    Halløj Tweak'ere ;-)


    Jeg ville hører om der er nogen herinde, som ved hvordan man får vist cover art i ps3 media server ??


    Jeg har bøvlet med det.. men kan ikke rigtigt hitte ud af det ??


    ville være taknemmelig, hvis nogen herinde har svaret

    SUPER !!


    mange tak for info Pulse. :clap:


    men en sidste ting.


    Hvor skal jeg "navigere" hen når jeg sidder ved ps3'eren for at "se" cover art'en.??


    Normalt går jeg jo bare ind og vælger det min pc hedder på netværket. og så vælger jeg filmen på det enkelte drev. Popper cover art billedet så bare automatisk frem når jeg bladrer imellem filerne eller ? :D


    Takker mange gange igen :D

    Maverik:


    Sødt !! :D Du har helt sikkert ret. Skulle skynde mig lidt, så skrev lige specs'ene lidt hurtigt. ;-)


    !Wfdi:


    Det fremgår af min overskrift at det er en Zepto ja.


    Mht. garanti eller 2 års reklamationsret, som der jo er her i DK som udgangspunkt, så er det jo irrelevant, da PC'en er over 2 år gammel. +2år som jeg har skrevet.


    Prisen er sat så lavt, som den er, netop fordi maskinen er over 2 år.


    Kom frisk :clap:

    Halløj i skuret Tweak'ere ;-)


    Jeg ville hører om der er nogen herinde, som ved hvordan man får vist cover art i ps3 media server ??


    Jeg har bøvlet med det.. men kan ikke rigtigt hitte ud af det ??


    ville være taknemmelig, hvis nogen herinde har svaret :clap:

    Hej alle på Tweak.dk :clap:


    Så sælger jeg min bærbare, da jeg har fået en ny stationær.


    Hurtig Maskine & High End Skærm !


    God til Gaming og alle hverdagsopgaver.


    Specs:


    CORE 2 DUO P7350
    4 GB RAM (800 MHZ DDR2).
    100 GB HDD (7200 RPM). (større disk kan nemt tilkøbes).
    GEFORCE 8600GT
    HIGH END 15" SKÆRM.1680*1280
    DVD-RW


    KØRER PERFEKT ! INGEN DEFEKTER ! SUPER STAND !


    NYPRIS. da jeg købte den ca. 13.499,-


    Pc'en er +2 år


    Afhentningspris i Taastrup.


    4500kr.

    Nogle af de nye cpu'er fra Intel hedder "SU" til fornavn, og det er dem som er MEGET batteribesparende = lang batteri tid. Ydermere så er de rigtige af dem også ret kraftige.


    Alt er selvfølgeligt relativt, men når du skriver at du gerne vil have det hurtigste indenfor netbook segmentet og du også selv nævner dual core. så er det følgende, hvad jeg vil anbefale:


    Acer Timeline 11.6"


    Intel Pentium SU4100 (2 kerner), 3gb ram, 320gb hdd, intel gma 4500 grafik.


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=665900


    til ca. 3999kr.


    Du får den lange batteri levetid fra en netbook. du får den noget af kræften fra en hurtigere notebook. og også en større skærm end de normale netbooks på 10".


    Finishen ved Acer Timeline produkterne er også meget gennemført.!!


    Jeg ved at de har dem i elgiganten f.eks. så kunne du/I jo tjekke dem ud der.


    De fåes forresten også i fire farver. Blå. Rød, Sort og hvid. :D


    Held og lykke med det :cheers:

    Jeg vil helt klart anbefale dig at vælge følgende opgraderinger på DELL'en:


    1.


    Én I7 processor. kunne være 720QM (1.60Ghz, 6MB L3 cache) el. 820QM (1.73Ghz, 8MB L3 cache) Hvis du vælger I3'eren som der følger med for de 10kg. ja så får du en ALT for langsom maskine, i forhold til hvad du skal bruge den til.


    2.


    Èt Geforce GTX 260M graffikkort. Fordi. Igen hvis du vælger GT240, så får du simpelthen ikke nok kraft til de nye spil. Jeg har selv testet en maskine med et GTS250 og det var bare ikke hurtigt nok til de nye spil efter min opfattelse. Man skulle jo også gerne sætte lidt detaljer på og kører en ordentligt opløsning.


    3.


    Jeg vil også anbefale dig at opgradere skærmen til full hd "1920*1080". Det giver så meget mere overblik på skærmen og forbedrer jo også billedkvaliteten. Jeg har selv en bærbar med 1680 og det er jeg rigtigt glad for.! :-)


    4. mht. flere ram og større hdd. er det jo altid bedre med så meget som muligt.


    prisen var ca. 15kg. med intel 720QM, GTX 260M, 4GB DDR3 ram, 500GB 7200 RPM HDD, og FULL HD LCD.


    Det er helt klart den løsning jeg kan anbefale. :cheers:


    Held og lykke med PC-købet ! :T

    Jeg er nu kommet frem til at min pc kun crasher når jeg "mounter" en dvd/img fil.


    Det sker typisk lidt inde i filmen. Hvis jeg springer lidt frem i filmen 4-5 gange, så kan jeg få den til at crashe/fryse med det samme.


    Fejlen sker i VLC, MPC, og WMP9, så det er umuligt for at se dvd img. med mindre jeg finder ud af hvordan jeg kan få rettet fejlen. :-(


    Illanair: hvor præcis under options i MPC kan jeg skifte afspilning fra hardware til software ?? Jeg har nemlig kigget, men kan ikke rigtigt finde det.?