Indlæg af MrFlash

    Hvad frekvens og opløsning brugte du på den gamle?
    Du skal sætte den til 1680x1050 og kun 60hz, hvis du skulle have sat noget højere
    Hvis du ikke har den gamle skærm, skulle det være muligt fra fejlsikret tilstand


    Det er den optimale indstilling til den skærm, når der så er billede på kan du jo prøve om du kan tvinge mere ud af den.

    Jeg kan kun tale ud fra egen erfaring, så den kommer her.


    Købte for et halvt år siden et Casio:

    Casio EXILIM Hi-Zoom EX-V7 ( http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=381306 )


    Jeg er virkelig imponeret over den store zoom, uden at der skal være en sårbar linse der kræver at skulle kunne komme ud. Det er altsammen skjult inde i kameraet, lækker detalje hvis man får det udsat for støv og sand.
    der er skydeklap der beskytter linsen når det er slukket, den virker samtidig som tænd/sluk.
    7,2 megapixels og som sagt hele 7 x optisk zoom (plus digital zoom, som kan bruges, men ikke er imponerende, men det er generelt for alle)
    Det har en lækker størrelse, og en rimelig vægt, selvom det er et metalhus, dog med plastik på fronten. Men størrelsen gør virkelig at man også får taget det med, for du mærker ikke det sidder i tasken i bæltet.
    Dejlig stor 2,5" skærm, som kan bruges i dagslys
    Batteritiden er bare super, jeg har aldrig fået brugt mere en 1/4 batteri før det nåede tilbage i den medfølgende dock for at overføre billederne, og der lader den samtidig.
    Har købt et 4GB SD kort så der nu er plads til 1000 billeder i højeste opløsning, skulle række til en god ferie.


    Det er samtidig faldet til det halve af hvad jeg gav, men findes så til gengæld også i en V8 version med 8 megapixels.


    Det eneste minus jeg kan finde på det kammea er at det kan være meget følsomt over for støv og røg ved indendørsbilleder med blitz, der kan billederne få nogle hvide pletter.


    Men ellers er der kun ros, virker også meget stabilt, men har ikke prøvet at tabt det endnu, har heller ikke lyst til at prøve :)

    Skal lige tilføje at jeg i andre tråde har læst at det kan være nødvendig med en bios opdatering for at få det til at spille, slevom det er nyt bundkort, kan det godt være producderet for flere måneder siden.

    jeg kender ikke grunden til at du spørger, men går ud fra at det er fordi du skal ud og købe enten ny skærm eller kort.
    Jeg tror alle nyere kort har DVI (som ganske rigtigt kan bruges på en analog(AGP) skærm med en addaptor)
    Skærmen skal være en LCD skærm for at have en DVI indgang, men nogle af de billige har stadig kun AGP.(det er der en addaptor kan blive nødvendig)
    Hvis du har både skærm og kort med DVI stik, kan jeg kun anbefale at skaffe et DVI kabel (som underligt nok ikke følger med alle skærme som standard, selvom de har stikket)


    Du skal dog ikke forvente den store forskel på billedet, den er der, men er sværd at se med det blotte øje. Det kommer så igen an på hvor stor din skærm er.


    Det er muligt jeg ikke er kræsen nok, men jeg har svært ved at se forskellen på min 22" LCD skærm.


    Håber det gav dig en ide om forskellen, men brug det bedste du har mulighed for, så er du mere fremtidssikret.

    Jeg tror ikke der er nogen her der kender deres fremtidsplaner, men måske du er heldig der en insider som er medlem her.
    Ellers er det det sædvanlige problem når man skal købe nyt, det bliver lynhurtigt forældet, eller man kan vente og vente, men hvornår man vil slå til er kun op til en selv.


    De kommer selfølgelig med nyt, men hvor længe vil DU vente?

    jeg har selv haft en PS2 fra Australien der var NTSC, det eneste du kan bruge den til er hvis du skal montere den i en bil.
    Jeg ville ofre de få ekstra kroner og købe en dansk med garanti og sikkerhed at den kan bruges til det nu skal kunne.
    Eller måske finde en brugt, hvis det er prisen der holder dig tilbage.

    Til dem der ikke gider følge linket og lede sig frem til at det er en :


    Core 2 Duo (Wolfdale) Model E8200 (2.667GHz), Dual Core, EM64T, 1333FSB, 6MB Cache (LGA775), BOX


    Har ikke selv prøvet sådan en, ville bare lige spare jer for lidt tid med at lede efter den.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Så der kommer en Tweak server i hvert af de ovenstående spil, hvis jeg forstår dig rigtigt?


    Glæder mig virkelig til der kommer en SOFII server, det er klart min nr.1

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tha Priest


    De bliver som regel udbetalt på din NemKonto, hvilket typisk er din alm. lønkonto.


    Du har vel husket at fortælle dem hvilken konto du vil have som nemkonto, eller får du ikke din krone.


    PS: bare rolig, de skriver gerne en check på 1 krone, selvom de ved det koster mere at gøre det, men det er det vi betaler for, alle sammen. De sender også gerne et brev for at fortæle at man har 1 krone til gode, men det er åbenbart billigere end at begynde at sortere dem fra.

    Det er sket for mig utallige gange, men tror ikke der findes en simpel løsning på det.
    Men sund fornuft får gerne en til at spørge afsender inden man åbner et sådan link, de gange det er sket for mig kendte de ikke til det, og ja så er det bare i gang med at scanne pc'en, og råde dem til at gøre det samme.

    jeg kunne godt blive fristet til at byde 1000,- men betinget af afhentning en dag jeg skal til byen alligevel, kan kortet opdateres?
    Jeg mener vil det være brugbart på længere sigt, uden at skulle købe en ny version?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_



    Så skal du ud og handle en ny udgave ja. Du kan besøge MS hjemmeside for at finde ud af hvilke versioner der findes af vista.


    Gider ikke ofre penge på den en gang til, håbede der fandtes en opgradering, måske når de har fået styr på SP1, men skal først se hvad den løser af problemer, og det er kun på en bærbar der ikke skal kunne det vilde, så jeg lever med min 32bit so far.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af EDF
    Ønsker i ting lavet om på server fx maps eller noget email på gameserver@edf.dk


    Hvis i komme mange på kan vi nemt sætte en mere op.


    Ville være rart hvis du kunne samle mappacks og updates et sted, eller linke til dem der er instaleret.
    Nu er det som sagt længe siden jeg har spillet det, men der er nok kommet mange sjove maps i mellemtiden.