Indlæg af MrFlash

    Hvad skal du bruge quadcore til
    Start dog med et 8800gt og vent til verden er klar til quadcore


    Du kan jo lægge pengene i en kiste til da


    Og hvis du skal have hurtigere ram, skal du skifte bundkort, så tag dog springet op til intel når dagen kommer.

    24" ? du får noget at et chock når du kommer fra en 21" crt


    Men klart den samsung ser fornuftig ud og til en fin pris.
    Har selv lige fået en samsung 22" på arbejdet, der kan jeg dog ikke teste den på spil, men den du har fundet der vill ikke skuffe dig. Den har fin responstid og en god kontrast.


    Kort sagt, der er ingen grund til at finde en der er dyrere, for den der vil klar levere mere end du er vandt til.

    Spywaredoctor og Ad-aware er gode alternativer at køre ved siden af Avast.
    Der findes ikke en antivirus der kan fange alt, så bare et godt råd, det er dem jeg bruger.
    Jeg er heldigvis ikke bekendt med dit problem, for det lyder ikke rart, håber der er andre der har fundet en bedre løsning.


    Men ellers prøv den jeg har nævnt her, de finder altid noget på min, hver i sær.

    De skal være i samme arbejdsgruppe (mshome f.eks.) og du skal have fildeling tilsuttet på begge maskiner, den nemmeste måde at skire det på, er at lave en delemappe på hver, når arbedjsgruppen er sat rigtigt, den finder du under egenskaber for computer, computernavn.


    Filsystemet skulle ikke betyde noget hvad det angår. Men det kan klart anbefales at konvertere til NTFS hvis du skal flytte filler over 2gb, men ja det er igen afhænging af styresystemet, kan ikke huske om ME kan køre på NTFS.