Indlæg af MrFlash

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KGP2005


    Hvis du ikke har noget fornuftigt at kunne tilbyde, så lad vær med at poste.


    Sorry, kunne ikke lige se at det var noget brugt du var efter. (Jeg mener K: i overskriften betyder købes)
    Troede du ville hente nypriser, og et sted at handle.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Så blev vi alligevel alle sammen gode venner til sidst :clap:


    Anders


    Hehe


    Vi kan alle skrive forkert, jeg gør det i hver anden tråd, men de fleste når jeg at rette.
    Men skidt nu med det, for vi kom da til pointen


    Jeg var selv i tvivl da jeg skulle købte det kamera, og derfor var dette ment som en hjælpe til dem der står i samme situation, jeg var meget usikker på om man kunne få et fornuftigt zoom når det er indbygget på den måde, men er nu godt tilfreds med resultatet, da det jeg ønskede var et lille kamera man kunne have med overalt, uden at skulle have en skuldertaske med.

    Klokken 20.00 er der Mig og mafiaen, og Magi i luften
    For dem der ser fodbold kan jeg henvise til Kanal5 (så ingen film der, igen)


    så helt mørkt tror jeg ikke det bliver


    For at et sådan engagament skal lykkes skal de mørklægge kanalerne imens


    Måske man skulle slukke for relæet, og så hoppe på naboens netværk den time, så har jeg da gjort hvad jeg kunne.

    Der er nogen der gør det for at tjene penge på historien bagefter.
    Men det får vi nok ikke at vide hvis det er tilfældet.


    Det ændrer dog ikke på at han skulle have tænkt på sin stilling da han gjorde det.
    det lyder meget fornuftigt af hem at holde en pause.

    Som det er lige nu er det ikke hz der er afgørende, men derimod opløsningen.
    LCD tv er som en monitor, den kører med de hz den er bygget til, men ja det kommer, men du skal ikke bruge krudt på det nu, da 100hz er for dyre.
    Det du skal gå efter er opløsningen, som meget gerne skal kunne klare 1080p, så er det FullHD
    Jeg kan ikke huske hvad størrelse du er efter, men regner med det er over 32" ellers er opløsningen ikke så vigtig, på de små kan man ikke se forskel.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel



    Hvorfor? Hvornår er en pengeseddel sidst lavet om til en mønt her i Danmark? Hvad mener du egentlig? :)


    Jeg har da stadig både 10 og 20 kr sedler :)

    Hvis din nye computer har 4gb ram og en dobbeltkerne processor så er der kun en vej



    64bit



    hvor for nøjes med mindre når du nu skal købe

    Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa


    Bestemt ikke personligt. De indbyggede optikker er ikke noget at råbe hurra for. Det er smart at der ikke kan komme snavs og skidt ind til optikken, men størrer er problemet vel ikke? Så ville jeg da hellere passe mere på og få et bedre billede.


    Men ok, jeg vægter 100% på billede output og ikke om det er praktisk at have med på stranden.


    Der kan man ellers fange nogle naturskønne billeder


    Så du køber aldig noget i udlandet? Heller ikke over nettet? Der er da kun en vej, vi skal med på vognen, så vi kan se om de snydder os, og samtitidig overskue hvor meget de danske afgifter er i forhold til andre EU lande

    Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    XP er 32bit, og det kan kun finde de 3Gb..
    -Og hvorfor ikke vælge 64bit, når man alligevel er i gang.


    XP findes i 64bit, dog ikke på dansk :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa


    Sårbar i forhold til?


    I forhold til en der er indbygget, og ikke skyder ud, sårbar over for støv, snavs og stød.
    jeg kan fornemme vi er ude i noget med personlige holdninger, nu har fået min.

    Ok blev bare lidt forviret, for jeg ved godt at digital zoom gør det samme som software kan, men det lød som om alt digitale billeder er skod.
    jeg mener også jeg lagde ud med at sige at jeg ikke bruger digital zoom, ellers var det i en anden tråd, men skidt nu med det, bare vi er enige.


    Pointen med tråden var at dem der var i tvivl om man kan bruge intern optisk zoom, og så x7, skulle have et eksempel på hvad den kan.
    Personligt er jeg ikke glad for linser der skyder ud, da de er meget følsomme, både over for støv, snavs og stød, men det er min personlige holdning.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa


    Hmm virker ikke helt som om du ved hvad du snakker om i Foto & Grafik forummet.
    Har du set canon's ixus serie?


    ja dem kender jeg fint, var tæt på at købe et Canon Digital IXUS 75 da det er det første de lavet med en fornuftig skærmstørrelse.
    men stadig for lille zoom og en sårbar linse

    Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa

    '


    Selvfølgelig kan den optiske zoom slå photoshop. Det theis skriver er at den digitale zoom du laver på kameraet er den samme som du ville kunne lave i photoshop. I øvrigt forstår jeg ingen ting af det du skriver. Det virker lidt fjernt i forhold til hans spørgsmål.


    hvis i har lyst til at bevise at photoshop kan gøre det bedre, så er her originalbilledet


    Originalfoto


    Glæder mig til at se om i har ret