Indlæg af MrFlash

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tuemose
    ja har faktisk prøvet det med 1gb kingston...den var bare død efter jeg skitede kabinet


    Der står i manualen man ikke må bruge en hammer til monteringen :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Nu er det jo ikke første gang det er sket. 5-øren og 10-øren røg for 20 år siden (eller noget i den stil). Det er i bund og grund ikke noget der giver de store problemer. Efter ganske kort tid har man vænnet sig til det. Personligt synes jeg egentlig at 25-ører og 50-ører er et irritationsmoment i pungen.


    Anders


    Kan du så ikke samle dem i en kasse og sende dem til mig?

    Prøv at tilslutte kablet når computeren er slukket, så får den tildelt en ip
    regner med at du ved hvoadan man finder den i en prompt med ipconfig /all


    Men ja det lyder underligt det har virker og så stopper efter 1½ år


    men de kan jo have lavet om


    Hvis jeg var dig, som har to computere der skal på ville jeg skaffe en router, og gerne en trådløs da du har en bærbar, koster fra kr. 300,- og op


    den vil så dele din forbindelse i interne addresser med DHCP, så de begge kan være på samtidig


    nogle ubydere understøtter det ikke, og jeg kender ikke clearwire, men jeg ville prøve, også for at gøre hverdagen nemmere

    Det er ok at komme af med 25-øren, men ja tag dog 50-øren med.


    Men bedre var at komme på EU vognen, det gør det noget nemmere at sammenligne priser over grænser, og man skal ikke veksle når man skal ud og rejse, og turrister kan betale med deres egne penge.


    Er vi et EU land? Jeg kommer i tvivl.


    Og ja der bliver lidt omvending for os alle, men det er da det mindste, efter en måned har vi lært det.


    Så sparer tankstationerne også penge på at udvide deres prisskilte til at skulle skrive de mange tal.


    Det kommer jo før eller siden, så hvorfor ikke nu hvor de har taget hul på det.


    Skal det så være lovligt at skilte med priser på kr. 9,95 det kan man jo kun betale på dankort




    PS: var det ikke Femø der ville have deres egen valuta, de kan få vores aflagte.


    Ja men det kræver beviser

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Bare et råd til fremtiden, det der hedder digital foto kast det meget langt væk du vinder absolut intet ved det. Du kan lige så godt zoome ind på billedet i photoshop bagefter da det er samme resultat hvis ikke bedre.


    Der kan jeg ikke give helt ret, for det prøvede jeg med det originale foto for at sammenligne, og der er himmelvid forskel.
    Den optiske zoom kan photoshop ikke slå.
    Jeg kan forstå dit synspunkt hvis du mener med et indscannet billede fra et spejlreflexkamera, så er det muligt at photoshop vinder, men som sagt det er et kompaktkamera.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop
    Jeg har kun haft Canon digital kameraer, og har altid været tilfreds med dem :9xo


    Canon er kanon god kvalitet, men de er for store til min lomme
    Prøv at put det i højre forlomme og tag hen til din svigermor, det kan godt være du sætter nogle tanker i gang der.


    Men bortset fra størrelsen kan jeg kun give jer ret, de laver perfekte billeder.


    Som sagt i andre tråde, der er meget stor forskel på kameraer, og de krav folk stiller til dem.
    Nogle vil have spycams, nogle kvalitet, nogle spejlreflex, nogle lang batteritid, nogle blilleder der kan bruges som plakater.


    Så det bunder i et spørgsmøl om smag og behov.


    For mig lyder det bare som om du efterlyser den bedste producent der kan det hele.

    Den er lidt kryptisk når du siger det kun er den ene computer, så det må være en lokal fejl der sætter en begrænsning, men P.T. er jeg ikke bekendt med en løsning da jeg ikke har set det før.


    Kører begge computere med kabel, eller er den ene trådløs? Eller er der mere end 2 på?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg synes også det ser utrolig dumt ud. Troede i lang tid at det bare var personer som havde glemt at rette op på bukserne efter en cykeltur - Det er jeg selv kommet til engang for 5-6 år siden, hvorefter en bekendt var hurtigt fremme med kommentaren: "Hvaa' er det en ny mode du er ved at starte?" :T


    :ph34r: Hmmm.... Måske er det faktisk mig der har startet den... :)) :crazyeyes:


    JA DET ER DIN SKYLD :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tikigods
    mange tak :cheers:


    grunden til at jeg spørger er at jeg lige har fået købt mig en KVM Switch or geni som jeg er har jeg ikke taget højde for hvilket stik det havde og da begge mine computere har begge stik og min skræm kun det ene skulle jeg lige se hvad jeg skulle forvente.....


    Så vidt jeg ved har en KVM switch kun VGA, men det er muligt de også laver dem med DVI.
    Men da begge computere har VGA, er der ikke noget problem i det.
    Og skulle det endelig være, så er der addaptoren, når det er den vej, men signalet på skærmen bliver VGA.

    Når du lukker paint efter at have tegnet på det skulle den gerne spørge om du vil gemme, der skal man nok give den et nyt navn til man er tilfreds med resultatet, jeg ved godt det ikke løser problemet når skaden er sket, men bare et råd.

    Fik lyst til at vise mine egne zoom test billeder fra mit Casio Exilim EX-V7


    Husk det er et kompakt kamera, jeg ved godt man får bedre zoom i større kameraer, men bare til info hvis der var nogle der ville se om det også virker efter hensigten.


    Billederne er nedskalleret til sidens krav om størrelse, hvis de originale ønskes må i sige til


    Først et billede uden zoom:


    [Blocked Image: http://lavpriscenter.dk/zoom/udenzoom.jpg]


    Så et med 7 x optisk zoom:


    [Blocked Image: http://lavpriscenter.dk/zoom/optisk.jpg]


    Og så optisk + digital zoom:


    [Blocked Image: http://lavpriscenter.dk/zoom/digital.jpg]


    Alle billeder er taget fra samme afstand, med få sekunders mellemrum.
    Håber i kan bruge det, ellers bare går videre til næste post.


    Der kommer jeg til at bøje mig, det er perfekt til formålet må man sige, og prisen holder sig inden for rammerne, der er så mange detaljer man skal tage højde for når man skal have et kamera, det der rammer ikke mit behov, men du rammer lige nøjagtig det han søger.


    Har du selv prøvet det?