Indlæg af MrFlash

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    De er købt med salg for øje.


    Det lugter lidt af at han har fået dem til en anden pris, men det kan man vel se på fakturaen. Hvis ikke han har købt tre, men det melder historien ikke om.
    Priserne ser nu meget rimelige ud.

    Hvad gør man lige når man har en computer med en OEM 32bit og gerne vil have en 64bit?
    Skal man så købe det en gang til?


    Og findes Vista home premium i 64bit, eller skal man op i Ultimate?

    Wow nice, det er meget længe siden jeg har spillet det, håber jeg har de opdateringer der skal til, men kigger forbi, hvis jeg kan komme ind.


    Hvis det skulle blive nødvendig med opdateringer og maps, kan i så ikke samle dem på en server til download?

    Er der nogen der kender grunden til at man på de fleste (specielt Asus) boards har valgt 2xRJ-45 netwærksstik?
    Så vidt jeg ved bruger man kun to hvis man vil have en anden komputer til at komme på netværket uden router.


    Er der nogen af jer der bruger begge, og hvis der er, er det så til det?


    For mig ser det ud til at være spild af plads, kunne være brugt til et par USB porte mere i stedet.

    Det er vel en smagssag om man vil have en hurtigere disk frem for en stor.


    Men som nævnt er der både fordele og ulemper ved begge.
    Den hurtige vil sluge mere strøm, sikkert også larme mere, men til gengæld give fart, og kan så supleres med en extern hvis man samtidig vil have plads.
    Den store langsommere vil så give dig længere batteritid, mindre støj og varme, samt stor plads uden udvidelser.
    Nogle vil have det ene, andre vil have det andet, men det er i grove træk forskellen.


    Valget er dit.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Den koster 150,- kr. hos tpmusik


    http://www.tpmusik.dk/


    Det er lige i overkanten, jeg vil gerne støtte kunstnere, men ikke det her, man har jo halvdelen af sangene i forvejen. Men det kan jo være den kommer på udsalg.

    Hvis de siger de kan det, så er det første gang jeg har hørt om det. (få det lige på skrift inden du sender den)
    Alle andre formaterer bare skidtet, og så er alt tabt, men nu har jeg heller ikke erfaring med medions support.


    De sætter garanteret en ny disk i, men du skal ikke regne med at få dine data tilbage.
    Du bor desværre lidt for langt væk, for jeg er fristet til at prøve at smide en anden disk i, og genistalere på den, men da jeg kommer fra Næstved er det udelukket.


    Det var da helt vildt så billige de er, bare ærgeligt at fragten er så dyr, men det jo ikke deres skyld

    Jeg har samme problem, både med Vista og XP, har også lave en tråd andetsteds fordi jeg umidelbart kun kunne spore det hertil denne side.
    Det er så ikke tilfældet kan jeg forstå, men har hørt at det sker oftere når man har flere faner åbne i samme explorer, selvom jeg kun bruger IE6 på jobbet, hvor man ikke kan bruge faner.
    Men den sidste uges til har jeg kun set det et par gange, måske på grund af at jeg prøver at begrænse antal faner pr browser.


    Kiggede lige det link du sendte, og det lyder meget logisk at det er en kombination mellem activex og flash, og hvis det er tilfældet må vi bare vente til de har fundet ud af at få deres plugins til at snakke sammen.

    Den skærm du har kig på har både DVI og VGA kabel med (som en af de få) glæd dig den er super lækker, har den selv på jobbet.
    Jeg tror ikke de skal bekømre dig så meget med hensyn til om programmerne kan køre 60Hz, det kan de fleste.
    Det eneste jeg har imod den er at den selv toner ned til halv lystyrke i nogle programmer, ikke altid de samme, virker lidt tilføldigt, og måske det kan slåes fra i menuen, har ikke haft tid til at teste, for nogle gange er det meget rart, det er bl.a. medieplayer der ramt af det og somme tider vnc.
    Men super skærm, med fed responstid og superkontrast. Har dog ikke testet den med spil, da den står på jobbet.
    Skal også lige siges, du skal ikke have et lyst vindue bag ved dig, da den et blank sort, og derfor tilbøjelig til at fange lys, den fungerer bedst i mørke, men sådan er det vel med de fleste.

    Hvis du nævner det budget du har til rådighed, plejer de at være meget flinke til at strikke noget sammen.
    Jeg vil dog mene at du er ude i noget der hedder mobo, cpu, ram og gfx, måske også psu
    Så det nærmer sig nemt 4-5000,- kr
    Det ville også hjælpe hvis du skrev lidt flere detaljer om det system du har, så er det nemmere at finde flaskehalsene.

    Lyder som en syg harddisk, måske en formatering kan rede den.
    Men først skal du jo have gemt billederne, den nemmeste måde er at skaffe en extern 2,5" box som du kan smide disken i, og derfra gemme hvad der skal gemmes, men jeg ville skynde mig når den har de symptomer du nævner.


    Hvis ikke formateringen lykkes, må du så overveje om du vil ofre penge på en ny disk, men de koster ikke så meget mere.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Er det helt lovligt? Er ikke sikker hvis i spørger Microsoft. :ph34r:


    Det tror jeg ikke Microsoft har nogle problemer med, så længe man bare har en lovlig kode til at registrere med, softwaren på skiverne bliver masseproduceret, og kan derfor ikke hænge sammen med en kode pr skive.

    Lyder som om den mangler en driver til noget hardware, som gfx eller netværk måske, men det skulle da gerne være løst med en recovery, ved ikke om det var sådan du genistalerede.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Måske du skulle overveje at tage tråden bare en smule seriøst, og hvis det virkelig er så svært, så vil jeg anbefale dig, at du holder dig fra den.


    Det var den person der dukkede op i mine tanker der kunne leve op til de krav han stiller, sorry hvis jeg har trådt nogen over tærerne.