STOP med at putte bukserne i sokkerne!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Der var engang hvor jeg ville ønske jeg havde kommet bukserne ned i sokkerne. Jeg cyklede hjem i en kæmpe brandert da mine bukser sad fast i kæde/tandhjul midt i et meget trafikeret lyskryds (H.C. Andersens Boulevard i Kbh). Jeg spærede trafikken i et par minutter mens en af mine venner og jeg stod og skraldgrinede mens vi forsøgte at få buksebenet fri. :drink: :cheers:


    Anders


    Prøvede noget lignende for et par måneder siden, slog så bare bollerne på stellet, så måtte "humpe" ind på fortovet, med buksebenet viklet ind i kæden, og en ufattelig stor smerte i skridtet...

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nice2u


    Prøvede noget lignende for et par måneder siden, slog så bare bollerne på stellet, så måtte "humpe" ind på fortovet, med buksebenet viklet ind i kæden, og en ufattelig stor smerte i skridtet...


    Haha, jeg har prøvet noget nær det samme, det var bare snørebåndet der havde viklet sig ind i kæden. :T

  • Det ser sgu dumt ud, ingen tvivl om det - men lad dem om det.
    En anden ting jeg virkelig ikke forstår er fyre som går med store perlekæder, det ser ud som om de kommer direkte fra film optagelser til den næste Ariel film.

  • Det ser mega dumt ud!


    Selv på lille ærø gør folk det :crazyeyes:


    Nogle har sågar fodbold strømper på, og så sidder det oppe midt på skindebenet :rolleyes:

  • Er åndsvagt mange mennesker der gør det i Århus.. Især ulændinge og unge danskere fra skoler hvor der er mange udlændinge.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Jeg synes også det ser utrolig dumt ud. Troede i lang tid at det bare var personer som havde glemt at rette op på bukserne efter en cykeltur - Det er jeg selv kommet til engang for 5-6 år siden, hvorefter en bekendt var hurtigt fremme med kommentaren: "Hvaa' er det en ny mode du er ved at starte?" :T


    :ph34r: Hmmm.... Måske er det faktisk mig der har startet den... :)) :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg synes også det ser utrolig dumt ud. Troede i lang tid at det bare var personer som havde glemt at rette op på bukserne efter en cykeltur - Det er jeg selv kommet til engang for 5-6 år siden, hvorefter en bekendt var hurtigt fremme med kommentaren: "Hvaa' er det en ny mode du er ved at starte?" :T


    :ph34r: Hmmm.... Måske er det faktisk mig der har startet den... :)) :crazyeyes:


    JA DET ER DIN SKYLD :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash


    JA DET ER DIN SKYLD :)


    Mikkel, Mikkel, Mikkel hvorfor undrer det mig ikke? :roller: Din lille trendsetter :P


    Men ka da høre vi allesammen hurtigt kan blive enige om at bukser indenfor sokkerne kun skal foregå ÈT sted - på cyklen. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg synes også det ser utrolig dumt ud. Troede i lang tid at det bare var personer som havde glemt at rette op på bukserne efter en cykeltur - Det er jeg selv kommet til engang for 5-6 år siden, hvorefter en bekendt var hurtigt fremme med kommentaren: "Hvaa' er det en ny mode du er ved at starte?" :T


    :ph34r: Hmmm.... Måske er det faktisk mig der har startet den... :)) :crazyeyes:


    ja Mikkel det var nok ikke lige så smart gjort det der vel.... se nu alle dem der render rundt og ser fjoget ud pga dig..!! :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    du starter bare moden når du skal afsted mandag morgen så må vi se hvor mange der følger efter og hvor hurtig du kan få den spredt over hele landet, husk også lille Ærø :dance:



    Supermand har prøvet og starte moden, men den gik ikke :) .. Men går gerne med underhakkerne udenpå bukserne, hvis jeg får superkræfter!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC



    Stil dig hen i et hjørne og skam dig, tag et billed af det, post det på tweak så vi kan grine af dig. og få lidt sjov ud af det lort du har lavet.


    Ville nok være årets griner! haha :D