Indlæg af Brammer

    JA.. det ved jeg godt.. Er simpelt hen fordi jeg skal slæbe den rundt med mig, sammen med min bærbar. Og jeg har hverken plads eller lyst til at tonse rundt med sådan en stor en. Den er helt vildt billig, og kunne da godt være man skulle købe den til derhjemme, men mangler ikke plads på min stationære lige pt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AK409
    tror ikk der vil være et problem med det, det vil være den langsomste faktor der sætter hastigheden, i det her tilfælde den eksterne..


    Af andre muligheder synes jeg du skulle overveje den HER
    Det er en WD MyBook, på 500 GB, og som kører med 7200 rpm, flot design og høj hastighed. den vandt Alt om Data's test af eksterne


    Edit: MyBokk'en har højere hastighed, og doobelt så meget plads, til en pris der mindre end din samle selv løsning :boxing:


    Den er jo også latterlig billig.. Er den 2,5"?

    Jeg har gået kigget lidt på en 2,5" ekstern HDD, og jeg er kommet frem til at jeg vil "samle den selv". Jeg har kigget på dette kabi:


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=339051


    Og denne HDD:


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=336007


    Jeg har set at HDD'en kører med 150mbps (SATA-150) og kabi kører med 300mbps (SATA-300). Er dette et problem?


    Også om man ville ku få noget lignende på en anden webshop til billigere penge. Jeg vil godt have et kabi der ser nogenlunde ordenlig ud, og vil ikke købe fra 2 shops..

    Hej alle gamere.. Håber der er noget NFS nørder..


    Jeg har en maxxed 350z grip bil.. Men jeg mangler en god tuning. Jeg fandt en generel tunings guide, men synes slet ikke den fungede til min 350z. Nogen der kunne komme med et bud?

    Jeg ved at man kan få en "printer server" som er en lille dims der gør at et gammelt printer stik kan komme på netværket. Jeg har ikke set dem til trådløst netværk, men det ville slet ikke undrer mig hvis det var muligt.


    Elllers skal du vel ud og inversterer i en NAT server. Det er også utrolig brugbare...

    Okey. Så det umidlbare bud er canon?


    Nu har jeg godt nok ikke så mange mennesker at låne udstyr fra, ved jeg ikke om det vil være et problem.


    Hva med sony. De plejer da at have en god kvalietet i compact kameraerne?

    Okey. Det ser rigtig cool ud. Er der nogen tal eller specs man skal være opmærksomme på når man ser på kamera?


    Ved at en af mine venner har et Olympus E-510. Hvordan en nikon'et og canon'et i forhold til det?

    Det skulle jo generelt være som legetøj. Altsår tage nogle billeder hvis man ser noget flot, men selvfølgelig også være til at få nogen af de fede ferie og fest billeder. Men jeg har et compact kamera. Så det er mest som legetøj egentlig.. Synes det er utrolig sjovt at tage flotte billeder, hvor man leger med lys, zoom og makro. Og det er RIGTIG svært med et compact DSC kamera...

    Hej alle fotografer. :D


    Nu bliver jeg snart 18, og det er jo rigtig dejligt. Derfor vil jeg rigtig gerne have et digitalt spejlrefleks kamera. Men det skal jo selvfølgelig ikke være et professionelt kamera. Bare til amatør brug.


    Så jeg ville høre om der er nogen mærker der er bedst? Nogen modeller der er bedst?


    Skal jeg være opmærksom noget specielt ved køb af kamera?


    Og kender i nogen steder hvor er der er nogen gode kits?

    Hvis den er i stykker når jeg får den, vil jeg da ikke se hvordan en er i løbet af et par måneder.


    Ved ikke om i har nogler erfaringer ang. sunbeam?

    Jeg står i en ret uheldig situation.


    Jeg har modtaget min Sunbeam Chromatic Windmill blæser styring, men blæser port 2, 3, 4 virker ikke, og derfor vil jeg ikke have den mer, siden at det må være noget lort hvis det er i stykker når man får det.. Herrer øv. Havde ellers glædet mig sådan!


    Men det er så sådan at jeg jo skal kigge mig efter en ny blæserstrying.


    Den skal kunne styrer 6 blæsere, fungerer med LED blæsere, desuden har jeg et kabinet men en låge, hvis i forstår.. (se mit kabinet her)


    Jeg er egentlig åben for det meste. Jeg her 2 5,25 bays og 2 floppy bays til rådighed..


    Noget forslag?

    Nu har jeg endelig fået min køler styring, og mine blæsere. Jeg jeg valgt at købe Sunbeam Chromatic Windmill og 4x80mm og 1x120mm sunbeam blæsere, så jeg var sikker på at lortet passede sammen. Det er nu bare sådan at det kun er "fan port" 1,5,6, og 7, der virker. Port 3 kan læse at der er en blæsere, og at den kører med 0 rpm.


    Nogen der kan hjælpe?

    Jeg vil også gerne fyrer mine GHz op på min q6600 på samme mobo. Jeg skal bare have min FSB op på 300. Hvor gør jeg det henne, og skal det også være unlinked? Og kan jeg også smide multiplier op på x10?


    Jeg har kun stock køler....