Indlæg af Brammer

    Hej alle..


    Det er sådan at mit netværk ikke selv gider uddele DNS servere, og nogen gange ikke IP. På mit wired netværk vil den ikke uddele nogen, men på det trådløse, kan den godt klare ip'en. Det mærkelige er bare at min stedfars IBM Thinkpad, åbanbart får DNS og IP af routeren. Det gælder dog kun den pc.


    Vores udbyder er Cybercity, og mener nok at alle computere er med XP Pro.
    Vores wired netværk er det en ZyXEL router, og på det trådløse er det et Linksys accespoint.


    Bring in the network pros :D

    Noget af Tjenesten er lidt for plat. Men sådan noget som deres Nik og Jay er nok bare det bedste i hele verden. Det er så griner. og Legolas kok er også griner!

    Det lyder som om der er mange Antec fans herinde. Dette er ikke fordi jeg tvivler på Antecs produkter, men synes i kunne kigge lidt her:


    "All of the tested PSUs have made a very positive impression, in terms of quality, silence and voltage stability alike. We were taken by surprise with the quantity of connectors of the “legionnaire” as well as the perfect voltages provided by the 850 W model. All in all, you cannot go wrong with LC Power this time, as long as they fulfill your needs."


    (http://www.insidehw.com/PSUs/L…r-PSU-Roundup/Page-5.html)

    Nej.. det gør man ikke. Men det her er "for begyndere" og jeg kender ikke mærket LC. Så what do I know, kunne godt være det var godt. Og nu blev jeg bedt om at finde ud af hvilket mærke det var...!

    Jeg har også købt nogle ram fra Komplett. Godt nok dem til 545. Har også købt mig en HDD. Så er på vej til at få den købt. Specsne ser sådan her ud:


    | Motherboard: Asus P5N32-E SLI, Ca. 1000,00 kr, @ Alias Computing
    |
    | Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz, 1502,00 kr, @ Alias Computing
    |
    | Grafikkort: Asus GeForce 8800 GTS, 512mb, G92 chip, 1872,00 kr, @ Alias Computing
    |
    | Harddisk: 320GB Samsung Spinpoint, 7200rpm SATA2, 16 mb cache - KØBT @ Data Engros
    |
    | Ram: Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB CL5 - KØBT @ Komplett.dk
    |
    | Strømforsyning: Unknown, 550 watt, 375,00 kr @ Alias Computing



    Lyder det nogenlunde?

    Ja, jungle computeren er godt nok kun for sjov. Og lidt som et øvelses projekt. Når caset er færdig fyrer jeg min computer i, og begynder at modde mit chieftec, og når jeg får ny computer kommer den i det. Har også en mase gode ideer til det, men det er lidt off-topic lige her. :offtopic:

    Ja. nu har jeg også købt en Samsung disk. 320 mb og 7200 rpm (selvfølgelig) :D


    Og jeg køber de dejlige Crucial ram fra komplett. Det er et af de steder jeg må spare lidt i forhold til den her computer.

    Jaaa....


    Man har vel lidt private kontakter.. ;)
    En af vores venner har et computerfirma, og har en leverandør. Ved ikke hvordan det er sådan, må være indkøbspris.

    Ikke til at starte med. Først hvis den bliver utilstrækkelig.. Det er en mulighed, men mine valg skal ikke være baseret på det.