Indlæg af Brammer


    Jeg vil ikke mene at htx er til ingeniør, er da lige så meget til farmeceut, læge, tandlæge, kemi studier, grafiske studier og alt muligt andet.. Og alle gym uddannelser er beviser, og man udelukker sig slet ikke fra noget ved at tage HTX. Der er en gang en HTX der er blevet præst... Og faktisk tror jeg at htx er vejen i fremtiden, ofr du får de natur videnskabelige fag, engelsk og så er det meget projekt orienteret. Og mange videregående uddannelser siger at HTX'ere er bedre rustet for studie miljøet...


    Jeg har en kommunikations linie på Københavns Tekniske Gymnasium, og har valgt mat på a niveau. Og det funger fint. Fysik er bestem heller ikke min stærke side, men det er et b- nivaeu, så det går nok.. Håber bare ikke jeg skal op i eksamen.. :O

    Hejsa... Jeg har lige fået mit nye system (wee jeg er glad)


    Asus P5N32-E SLI
    Asus GeForce 8800GTS 512 mb
    Intel C2Q Q6600 2,4 GHz
    2048 mb Crucial DDR2 PC-8500


    Men inde i min BIOS skriver den at hastigheden er 1,86 GHz.. Den er jo helt gal..


    Men jeg har ingen probs med at kører NFS ProStreet på fuld graph i 1280x1024.


    I Asus OC software siger den dog at hastigheden burde være fin...


    [Blocked Image: http://i221.photobucket.com/albums/dd79/andersbrammer/biosprobs.jpg]


    [Blocked Image: http://i221.photobucket.com/albums/dd79/andersbrammer/DSC02647.jpg]

    Det lyder jo som om der er en masse fordele, og jeg bruger faktisk også adobe programmerne en del...


    Grunden til jeg ville tage ultimate er at en af mine venners far skulle have en "så mange computere du vil" version.. så det kunne være gratis...

    Hejsa. Ved ikke rigtig hvor denne tråd skal være... I er velkomne til at flytte den.. :D


    Nå men jeg får forhåbentlig snart mine nye maskine (den er bestilt) og oververje nu om man skal gå på Vista Ultimate eller min gode gamle XP Pro.


    Mit nye system er:
    Intel C2D Q6600 2,4
    ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series
    ASUS GeForce 8800GTS 512mb
    Crucial 2x 1024mb (PC8500)
    Samsung Spinpoint 320gb


    Hvad taler for og imod xp/vista og kan spil der kører på xp også køre i vista?
    Siden det er et nyt system, så regner jeg ikke med driver-problemer.


    Jeg snakker kun om 32-bit versioner...


    (Jeg har også søgt på emnet, men kan ikke finde noget.. :D)


    Jeg har ikke bestilt det endnu, da butikken lige skal få en blæsergitter på lager. Men de leverer fra dag til dag.


    Jeg skal have 2x120mm Sunbeam (med Grøn LED). Den ene skal udskifte den der sidder i PSU'en, den er nemlig med blå LED, og det holder jo ikke. Den anden er så til min blowhole. Så køber jeg også 3x80mm Sunbeam (med Grøn LED) til kabi. Jeg regner ikke med at OC'e med det samme, så starter bare med en boxed intel køler. Som blæserstyring køber jeg en Sunbeam Chromatic Windmill.
    Det gør jeg af flere grunde, den er forholdsvis billig, ret flad (der er en låge på mit kabi), kan styrer syv blæsere, også har den LCD display.. :D


    http://www.webdanes.dk/shop/su…omatic-windmill-509p.html

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar


    Hmmmm, det er 200kr under det billigste 8800GTS 512mb på edbpriser, hvis jeg var dig ville jeg tjekke efter om det nu engang er det rigtige kort når du får det.


    Jeg har bare en billig leverandør.. ;)

    Så drengene. Så er min nye computer bestilt, efter 1000-vis af tråde her på Tweak. Tak til alle for den fede hjælp!


    System:


    Motherboard: Asus P5N32-E SLI, 1100,00 kr, @ Alias Computing (PÅ VEJ)
    Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz, 1500,00 kr, @ Alias Computing (PÅ VEJ)
    Grafikkort: Asus GeForce 8800 GTS, 512mb, G92 chip, 1725,00 kr, @ Alias Computing (PÅ VEJ)
    Harddisk: 320GB Samsung Spinpoint, 7200rpm SATA2, 16 mb cache - 549,00 kr @ Data Engros (KØBT)
    RAM: Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB CL5 - 545,00 kr @ Komplett.dk (KØBT)
    Strømforsyning: Hiper HPU-4K580, 580 watt, 450,00 kr @ Brugt hos en ven (KØBT)


    Afhentning @ Alias Computing: 75,- kr
    Porto @ Komplett: 58,- kr


    System total: 6002,00 kr.


    Sidst i denne uge burde jeg få blæsere og blæserstyring.. ;)


    Endelig kom den...


    Hva synes i?