Indlæg af Brammer

    Det er helt rigtigt.. Men hvis der har været en serie med hiper der har været lort, ville det jo være i dårligt køb.. Men hvis 400 kr er godt, og hipers er gode.. så er jeg da heller ikke i tvivl...

    Er det total hul i hovede og købe en lettere brugt PSU, til en ny computer? Og ved godt en slinter jo sikkert er bedre. Men jeg får den jo så også til en meget billigere pris.. (400 kr under nypris).

    Han købte den for ca. 2 år siden, men den har vel kun været brugt i 1½ år. Han har vidst ikke kvittering, men alle de originale æsker og manualer..


    Da han købte den 1000 og den koster 822 i dag, så regner jeg ikke med at betale 1 krone mere en 500 kr. max..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Hello guys


    Nu skete der noget meget mærkeligt...
    Jeg havde tænkt mig at OC min cpu lidt længere op.... så jeg går in i bios, sætter kernehastigheden op fra 1775 til 1825... saver mine settings, den genstarter, går forbi der hvor man går ind i bios, og så bliver de 7 første linje på skærmen fyldt med sådan nogle 8bit smilyes.... kunne ikke rigtigt komme længere så genstartede og satte kernehastigheden ned på 1775 igen... og så var den normal igen... hvad sker der der?


    Jeg synes det er utrolig sjovt. Din computer er bare kommet i teenage perioden, og det er dens måde at sige FUCK DIG på.. :D

    Der er flere måder at løse problemet på...


    1 bruger uden password, så burden den bare logge automatisk ind..


    Ellers har jeg også selv rodet med det, ved godt det her lyder dumt, men hver gang jeg har startet computeren op ved logon, har jeg slået numpad til, og efter noget tid var den automatisk slået til.. Aner ikke hvordan, men har virket de 3 gange jeg har reinstalleret med flere brugere.

    Så vidt jeg ved er det ikke muligt. Hvis du skal ændre på partitioner skal du ind og formaterer nogle drev. Men kan da godt være der er en lusket program..


    Har dog faktisk en brugt et program på en linux cd, som kunne finde og fjerne et skjult back-up partition på min thinkpad.


    Jeg vil lige prøve at undersøge det for dig...

    Ja, den er jo default. Men problemet er at den siger der er forbindelse, så LAN nettet virker, men den kan ikke finde noget sider på internettet, hvis jeg så hard konfigurerer nettet (altsår selv indtaster dns og ip) så kan den godt. Jeg fandt ud af det med konfigurationen hos en af mine vens forældre som er netværks "kloge mennesker", men det er bare besværligt at gøre på alle f.eks. venners bærbare.


    Ville høre om der er noget der kender en evt. løsning eller selv har oplevet det...

    Det lyder meget rigtigt. Men ven har også haft en stor blitz til sit kamera, men har nok ikke ville ta den ud på bjerget..


    Jeg synes allerede han er modig, ved at tage sit spejlrefleks med ud og stå på ski.

    Nej. Min stedfars bærbare PC henter det automatisk. Hans PC henter automatisk DNS, muligvis også IP, kan ikke huske det. Min bærbar skal have både dns og ip over wired net, men over wireless kan den godt hente ip. og min stationære skal have både dns og ip!