Indlæg af Seburo

    Synes det her lød mærkeligt:
    "Har lige fået nyt telefon men min cd-rom drev virker ikke."


    Du har ikke mulighed for at få en anden til at få driverne over på pc, så de kan sende dem til dig eller noget lign.? Hvis det er du mener.


    Eller er det dit cd-drev du vil have fixet?

    Intet af det der slår dengang jeg prøvede at tænde fjernsynet med "sluk" knappen ligesom på computeren for at jeg kunne vælge kanal:crazyeyes:


    Forresten var jeg ikke ret gammel.


    Og jeg løb også ind til min far og sagde at fjernsynet var gået i stykker:crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Du har købt spillet men ved ikke hvad det kostede?


    Han kan jo da have fået det i gave, eller glemt hvad han gav. Prisen er jo tit ca. de der 400 kr. når et spil udkommer.

    Skal til London på studietur engang i marts eller noget i den dur.


    Egentlig ok i forhold til Dublin og Berlin(!) som nogen andre klasser var så "heldige" at skulle til.

    Hvor er blæserne placeret?


    De temps kan vist godt passe, et 9800pro bliver ret varmt og når den er passiv kølet... Der anbefales jo også blæser til.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Vi skal bare have nogle in-puts i poll'en, sådan så vi ved nogenlunde hvor mange der skal bruges.


    Evt. link på forsiden?


    Så flest muligt "opdager" det?

    Skal nok bestille en hvis:


    Der bliver oprettet noget webshop-agtigt.
    Trøjen/t-shirten kan fås i sort eller mørkeblå.
    Ordentlig kvalitet.

    Nu er det lang tid siden jeg har spillet sådan rigtig med både orc og undead. Plus jeg har dårlig hukommelse. Plus jeg ikke fatter en brik af undead.


    Dvs: Orc tilbage.


    Men så vidt jeg husker var Grunt/cata med shaman purge/bloodlust vistnok ok.

    "Magen til Copper Heaven, men med en 92mm PAPST blæser i stedet for 80mm PAPST. Samme køling, ca.1dB mindre støj."


    Er det ikke bare en papst blæser og en TR profil sat sammen, og så "navngivet" af Webconsult?

    Der fulgte kølepasta med til min Thermalright. Har ikke undersøgt det, men er det ikke billigere at købe blæseren og profilen hver for sig?