Køler

  • oh yeah den fætter har jeg selv og tro mig bare du får den heatsink i hånden så tror du mig :D den KICKER ASS af en luft køler at være...


    så snart jeg får en ny psu så ska jeg fortælle dig hvor meget jeg ka OC min amd 2000+ i forhold til temp...


    men HUSK! køle plaster for dælen hehe det følger nemlig ikke med og brugsanvisningen er på tysk :/


    men spørg endelig hvordan den monteres hvis du køber den :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • thermalright?? det er en cobber heaven II vi snakker om? det er i hvert fald det han linker til

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • "Magen til Copper Heaven, men med en 92mm PAPST blæser i stedet for 80mm PAPST. Samme køling, ca.1dB mindre støj."


    Er det ikke bare en papst blæser og en TR profil sat sammen, og så "navngivet" af Webconsult?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Seburo
    "Magen til Copper Heaven, men med en 92mm PAPST blæser i stedet for 80mm PAPST. Samme køling, ca.1dB mindre støj."


    Er det ikke bare en papst blæser og en TR profil sat sammen, og så "navngivet" af Webconsult?


    Kan kun give dig ret. Det ligner utrolig meget TR SLK-974U ;) Men på mandag i næste uge, kan jeg komme med et sikkert svar :D

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Det vil jeg så hverken sige ja eller nej til... men den er dejlig :D

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NetPet
    du har nok ret, jeg fik bare monteringvejledningen på en slk800 da jeg tjekkede pdf´n på Copper Heaven


    det er hele situationen der er dum. for at fastslå kølerens sande identitet:
    en SLK-947U, opkøbt af tyske noise-control, påmonteret en papstblæser.
    simpelthen et ekstra led i kæden, utvivlsomt fordyrende. dog har jg ikke sammenlignet priser.
    jeg er træt :crazyeyes: