Indlæg af Seburo

    Personlig erfaring ang. et bestemt produkt er ikke altid til at finde på google.


    Hvis man har et avanceret teknisk problem, er det ikke altid at google kan hjælpe med at fixe det.

    Ved ikke om den gør det bedre, men har selv en og den kører helt fint. Og ved mange andre har brugt en.


    (Det her er så godt nok NF7-S, men burde ikke være så stor forskel)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Hvorfor skulle man overclocke en lommeregner, hvad skulle det gøre? :)


    Nogle lommeregnere kan tegne grafer over en funktion. De mest avancerede funktioner kan tage lidt tid at tegne, med OC kan tiden forkortes.


    Edit:
    Stavefejl.

    Kører personligt altid med OC. Kan kun se pointen i at have clock under tests, hvis man er ovre i extrem køling eller vil teste hvor meget det kan inden man sælger, men stadig ikke selv vil køre med det på.

    Ved godt at du har skrevet det i celcius. Kan være at driveren har taget temperatur i fahrenheit, men så bare har skrevet C bagefter?


    Edit:
    Prøvede lige at bruge google til at omregne 70 fahrenheit til celcius. 21.1 C. Passer bedre.

    Valgte selv omega fordi jeg havde lyst til en ny driver, og havde _h?rt_ den skulle v?re lidt bedre.


    Med atitool kan OC'e p? "samme almindelige" m?de. Men den kan ogs? bare k?re selv i et par timer (Fasts?tter du selv).

    XT PE er da allerede det "bedste" kort, s? du kan vel ikke flashe til et "bedre"?


    Du kan OC med en del programmer, jeg bruger fx omegadriveren og den har OC indbygget.


    Du kan fx se om det er varme ved at åbne vinduet og/eller tage kabinetsiden af.


    Er du kun når du spiller SH (Evt. online) at det sker?

    Så prøv at sætte 6x AA og 16x AF på. Forskellen (hastighedsmæssigt) var mindre end jeg lige regnede med! Det gik nogenlunde med alt på high og så AA/AF.


    (Ved ikke lige om det der med Niern)


    Dårligt sprog... tror der er flere ting der har en finger med i spillet her. Danskerne er vel blevet mere frisindede, og så går der sikkert ikke lang tid får en enkelt person har slynget et bandeord ud, at den næste tager det til sig og bruger det til hverdag.


    Skældsordene kan tolkes positivt hvis det er af en af ens "venner". Fx hvis man tilfældigvis møder personen på gaden "Hey so/luder" så _kan_ det tolkes positivt, for personen ved jo udmærket godt at hun ikke er en so/luder.

    Åbn connection manager.


    Add IRC.


    (Her vælger jeg Quakenet)
    Find quakenet og så gå ind og vælg en server (Jeg har random)


    Tryk Create and connect


    Vælg så (Under contact list) Tasks->IRC->Status window
    Tryk så Join channel (øverst til venstre) og skriv channelnavn

    *SPOILERS*
    Det blå monster er vist en hydra, jeg ved ikke hvorfor det blev fjernet.


    Mon ikke OICW er blev byttet ud med pulse rifle? For at få fat i et (endnu) mere advanceret våben? De har jo ikke ligefrem kun brugt "mainstream" våben. Spillets sniperriffel er vel crossbow'en. Synes den er fin til det, og ikke som langdistance altødelæggende maskine.


    Men AI'en skuffede en smule i spillet. I scenen hvor ham gutten sparker døren ind, er det hele scriptet.

    Du burde havde *spoiler* i overskrift.


    Brug gravity gun på de "rør" der er med kugler og skyd dem mod maskinen. (Noget metal værk øverst).


    Husk at de også virker mod de gunships der flyver rundt.